Dzięki za rady - schabowy

1. Data: 2001-08-27 07:52:56

Temat: Dzięki za rady - schabowy
Od: "Dorunia" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki wszystkim za rady dotyczące smacznego schabowego, trochę zmiksowałam
przepisy i zrobiłam coś takiego: schabowy w ziołowej panierce z serem żółtym
i na to podsmażony plaster ananasa i wiecie co było pycha. Jeszcze raz
dzięki wielkie za pomoc wszyscy wrąbali po dwa spore kotlety i oglądali się
za jeszcze :-)
Dorunia

1. Data: 2001-08-27 08:08:26

Temat: Re: Dzięki za rady - schabowy
Od: "Wknpim" <d...@p...gdansk.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dorunia <d...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9mcu7v$r8a$...@n...tpi.pl...
> [...]
> i na to podsmażony plaster ananasa i wiecie co było pycha. Jeszcze raz
> dzięki wielkie za pomoc wszyscy wrąbali po dwa spore kotlety i oglądali

no, zgadzam się, ze srem i ananasem jest pycha :-))

Wkn

Kapucha Cheleny
macie gadane ;-)
malosolne