Szymborska nie żyje.

591. Data: 2012-02-09 03:56:35

Temat: Re: Szymborska nie żyje.
Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

news:hg3mry4kpz6u.1odo8y4wp89wh$.dlg@40tude.net...

> [...]
>

> Nie dostaliśmy.
> Ani domu.

> Cóż, nie dostalam się na wymarzoną ASP, choć mógł mi to załatwić, gdyby
> CHCIAŁ. Było 8 miejsc, a na każde miejsce 100 kandydatów.
> Spoczęłam o WŁASNYCH siłach na WSP.
> Tylko skrót podobny, reszta raczej smutna.

> No jasne - ojciec nie miał dolców, bo i skąd, więc kupiłam raz 12 bonów
> PKO
> na dżinsy, od pani, której mąż jeździł za granicę na tzw kontrakty.
> Niepartyjny był. Ale niewątpliwie podpisał :->

> Ojciec do końca miał białoczarny, stary. Po co nowy, kiedy ten był dobry

baju, baju, a bedziesz w raju....

i.

592. Data: 2012-02-10 12:29:06

Od: zażółcony <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-02-07 19:43, Ikselka pisze:

> Przede wszystkim nie rozumiesz, CO powiedział.

> Pprzeciętnego katolika buddyzm obchodzi tyle, co zeszłoroczny śnieg, więc
> jakie tam objawienie. Jakas tam opinia, i tyle.
> A jeśli już uważasz, że się mylił, to jak powiedziałam, POZA ZAKRESEM WIARY
> KATOLICKIEJ papież ma prawo się mylić tak samo jak każdy człowiek.

Czyli, jak mówiłem: problem jest w sumie nieduży, a mianowicie:
"co właściwie jest poza zakresem wiary katolickiej" :) ?
Seks ? Rodzina ? Judaizm ? Islam ? Buddyzm ? Dzieci głodujące
w Afryce ? Dzieci w gangach w Meksyku ?

Jednakowoż i tak dość pozytywnie nam wyszła końcówka tego
wątku :)

Papież ma prawo się mylić. Są takie obszary, w których ma prawo
się mylić. A ma prawo przyznawać się do błędów i przepraszać ?
A ma taki obowiązek ?

A teraz Szymborska ... Jest taki obszar, w którym miała prawo się
mylić i przyznawać do błędów ?

593. Data: 2012-02-10 12:33:05

Od: zażółcony <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-02-07 19:47, Ikselka pisze:

> Na temat czego?
> Filmu Żydówki o złych Polakach?
> Nie będzie.

Ale jak dostanie Oskara ?
Strzymacie ? Na pewno dacie radę ?

To musi być strasznie frustrujące, kiedy Miłosz: Nobel,
WS: Nobel. "Pianista" Polańskiego - Oskar.
Holland - tuż, tuż ...

A JPII - brak Nobla (pewnie głównie za sztywność
antykoncepcyjną), Herbert - brak Nobla ...

594. Data: 2012-02-10 12:41:35

Od: zażółcony <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-02-09 04:55, Iwon(K)a pisze:

> i tak tkwil do konca ??? a gdzie szacunek do samego siebie? honor?
> godnosc??

W czarnobiałym świecie białe nie może się nagle zmienić w czarne.
Takie są zalety światów czarno-białych.

595. Data: 2012-02-10 12:42:33

Od: zażółcony <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-02-07 19:50, Ikselka pisze:

> A jakie masz kompetencje?
Takie ja Ty w ocenie Szymborskiej ? To dużo, czy mało ?
Czy może jestem zbyt nieskromny ?

596. Data: 2012-02-10 13:53:41

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-02-10 13:33, zażółcony pisze:
> sztywność
> antykoncepcyjną

No, jeśli antykoncepcyjna, to musi być sztywność, bo przecież nie
miękkość. ;)

NMSP, ale to Ci się udało, redi.
Ewa

597. Data: 2012-02-10 18:18:51

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 10 Feb 2012 13:29:06 +0100, zażółcony napisał(a):

> [...]
>
> Papież ma prawo się mylić. Są takie obszary, w których ma prawo
> się mylić. A ma prawo przyznawać się do błędów i przepraszać ?

A kogo chciał zabić?

> A teraz Szymborska ... Jest taki obszar, w którym miała prawo się
> mylić i przyznawać do błędów ?

Co masz na mysli pisząc eufemistycznie "błędów"? - jakiś tam nic nie
znaczący podpis pod żądaniem śmierci?
:-/

Gdyby Stalin nie umarł, ci ludzie by nie żyli. Jak wygladałaby kariera pani
Szymborskiej?
:-/

--

XL

598. Data: 2012-02-10 18:20:15

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 10 Feb 2012 13:33:05 +0100, zażółcony napisał(a):

> [...]
> Holland - tuż, tuż ...
>
> A JPII - brak Nobla (pewnie głównie za sztywność
> antykoncepcyjną), Herbert - brak Nobla ...

A któż to taki przyznaje te noble - no daj spokój. I cóż to jest.
:->
--

XL

599. Data: 2012-02-10 18:22:33

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 10 Feb 2012 13:42:33 +0100, zażółcony napisał(a):

> Takie ja Ty w ocenie Szymborskiej ? To dużo, czy mało ?
> Czy może jestem zbyt nieskromny ?

Przede wszystkim nie masz danych do oceny mnie. Ja mam dane do oceny WS.
DANE są wazniejsze niż kompetencje. Z danymi można się udać do autorytetów
i one osądzą. Dane o WS są jednoznaczne i nie do interpretacji.

--

XL

600. Data: 2012-02-10 23:36:22

Od: "e" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zażółcony" <r...@c...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Holland - tuż, tuż ...
>
> A JPII - brak Nobla (pewnie głównie za sztywność
> antykoncepcyjną), Herbert - brak Nobla ...

Nazdolniejsi są u nas... Obcy? ;)

ORIENTACJA NEKROFILNA I BIOFILNA W KONCEPCJI RADYKALNEGO HUMANIZMU.
ACTA i GMO mają wspólny mianownik?
Odłączyć?
Trzęsące się staruchy.
Przeniesienie odpowiedzialności