Szymborska nie żyje.

601. Data: 2012-02-10 23:42:26

Temat: Re: Szymborska nie żyje.
Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-02-10 13:33, niebożę zażółcony wylazło do ludzi i marudzi:

> Ale jak dostanie Oskara ?
> Strzymacie ? Na pewno dacie radę ?

Mnie to szkoda, że Więcek na Oskara szans żadnych nie ma. Bo mu się należy.
A... no i Kinga Preis też w tym potwornie paskudnym żydyzmie gra, samą
Sochową, jak jej w ogóle no nie wstyd jest?!

> To musi być strasznie frustrujące, kiedy Miłosz: Nobel,
> WS: Nobel. "Pianista" Polańskiego - Oskar.
> Holland - tuż, tuż ...

Modigliani nie żyje. Nikifor nie żyje. Ja też ostatnio kaszlę.

Qra

602. Data: 2012-02-10 23:43:18

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-02-10 19:22, niebożę Ikselka wylazło do ludzi i marudzi:

A fakt. Jesteś matematyczką.

Qra

603. Data: 2012-02-13 14:02:57

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A któż to taki przyznaje te noble - no daj spokój. I cóż to jest.
> :->

co innego gdyby nagroda nazwana byla "Przodownik wsi kieleckiej" a w
jednoosobowym jury
zasiadalaby XLka ;))))

i.

604. Data: 2012-02-13 15:18:09

Od: zażółcony <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-02-10 19:18, Ikselka pisze:

> A kogo chciał zabić?

To kwestia pewnej wyobraźni w wiązaniu faktów, czynów, słów
z osobami relacją odpowiedzialności, a nie samych chęci.
Od chęci człowiek nie musi umrzeć, tak samo, jak może umrzeć
od braku poczucia odpowiedzialności, od braku wyobraźni, braku
adekwatnej troski, głoszenia mylnych idei - przez silniejszych,
przez decydentów.

> Co masz na mysli pisząc eufemistycznie "błędów"? - jakiś tam nic nie
> znaczący podpis pod żądaniem śmierci?
> :-/
>
> Gdyby Stalin nie umarł, ci ludzie by nie żyli. Jak wygladałaby kariera pani
> Szymborskiej?

Ona o swoją karierę specjalnie nie dbała. Natomiast sądzę, że wyszłoby z
tego kilka bardziej mrocznych wierszy dot. ludzkiej głupoty (na własnym
przykładzie ilustrowanych).

605. Data: 2012-02-13 16:04:34

Od: zażółcony <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-02-10 19:20, Ikselka pisze:

> A któż to taki przyznaje te noble - no daj spokój. I cóż to jest.

Wiedziałem, że Twoja odpowiedzią będzie deprecjacja Nobla :)
Ech, kukiełki. Kukiełki na drucikach.

606. Data: 2012-02-13 16:08:33

Od: zażółcony <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-02-10 19:22, Ikselka pisze:

> Przede wszystkim nie masz danych do oceny mnie. Ja mam dane do oceny WS.
> DANE są wazniejsze niż kompetencje. Z danymi można się udać do autorytetów
> i one osądzą. Dane o WS są jednoznaczne i nie do interpretacji.

Takąż też przewidziałem linię obrony: że przedstawisz asymetrię
w wiedzy/kompetencjach o osobach.
Czyli nie emocje, a wiedza.
Tama trzyma się mocno ! Ni małego sika nie puści.

607. Data: 2012-02-13 16:15:25

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

zażółcony napisał(a):

> Wiedzia�em, �e Twoja odpowiedzi� b�dzie deprecjacja Nobla :)
> Ech, kukie�ki. Kukie�ki na drucikach.

-Lustereczko powiedz przecie iż nobelka dzisiaj złapię. Lustereczko
kwęka, stęka, chrapie, sapie, chrząka, w czułko się puka i trzęsące
się określa wreszcie-- że Szymorska najpiękniesza i do pary z
Nobelkiem brylować będzie na świecie ....Co znowu zdruzgotało Ikselcie.

608. Data: 2012-02-13 20:47:42

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 13 Feb 2012 16:18:09 +0100, zażółcony napisał(a):

> [...]
> adekwatnej troski, głoszenia mylnych idei - przez silniejszych,
> przez decydentów.

> Ona o swoją karierę specjalnie nie dbała.

Auć! - tylko pisała do szufladki 3-]

> Natomiast sądzę, że wyszłoby z
> tego kilka bardziej mrocznych wierszy dot. ludzkiej głupoty (na własnym
> przykładzie ilustrowanych).

Raczej cicho byloby, jak makiem zasiał. Piętno by loby wyraźniejsze.
--

XL

609. Data: 2012-02-13 21:07:18

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 13 Feb 2012 17:04:34 +0100, zażółcony napisał(a):

> Wiedziałem, że Twoja odpowiedzią będzie deprecjacja Nobla :)
> Ech, kukiełki. Kukiełki na drucikach.

Deprecjacja? - ja?
No daj spokój, po tym, jak Obama otrzymał tę nagrodę, już bardziej jej nie
trzeba deprecjonować. Sama się zdeprecjonowała. A raczej ukazała swą
faktyczną wartość wreszcie otwarcie.

No weź, uświadom sobie tylko, cóż to jest ta nagroda. I każda inna zresztą.
Przyznawana przez wąskie grono ludzi nią ZAINTERESOWANYCH wąskiemu gronu
ludzi nią zainteresowanych.
Przez jakiś tam komitet w jakimś tam kraju.
Wiesz, co JPII albo Herbert na takie nagrody mogliby powiedzieć? -
"Maluczcy muszą mieć swoje małe nagrody".
Herbert bez nagrody jest większy niż Miłosz i Szymborska razem wzięci ze
swoimi nagrodami, o JPII to nawet nie wspominam, bo Nobel dla JPII brzmi
jakbyś królową angielską klepał po ramieniu jak Obamowa... Inna sprawa, że
jestem pewna, iż JPII nie przyjął Nobla, jestem pewna. I zrobiłby to w
przeuroczy sposób, po swojemu...

Jedyna wersja tej nagrody jaką w pewnym stopniu (tylko) uznaję za
wartosciową i sensowną, to Nobel naukowy. Wszystkie inne są dyktowane
trendem, nie faktem. I do czasu Obamy szanowalam też pokojowy. Teraz już
tylko śmiech budzi.

--

XL

610. Data: 2012-02-13 21:08:04

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 13 Feb 2012 17:08:33 +0100, zażółcony napisał(a):

> Takąż też przewidziałem linię obrony: że przedstawisz asymetrię
> w wiedzy/kompetencjach o osobach.
> Czyli nie emocje, a wiedza.
> Tama trzyma się mocno ! Ni małego sika nie puści.

Widocznie coś tam za nią jeszcze jest więcej.
--

XL

ORIENTACJA NEKROFILNA I BIOFILNA W KONCEPCJI RADYKALNEGO HUMANIZMU.
ACTA i GMO mają wspólny mianownik?
Odłączyć?
Trzęsące się staruchy.
Przeniesienie odpowiedzialności