Data: 2006-05-09 21:09:11
Temat: TPSA OSZUSTWO ZMIANA ABONAMENTU
Od: "nightmen" <nightmen(wytnij to)@poczta.onet.pl>
Pokaż wszystkie nagłówki
Czytam regularnie grupę i mam do was pytanie w lutym br. zostałem formalnie
oszukany przez pracownika TPSA KONKRETNIE błękitnej lini zadzwonił do mnie i
zaproponował przejście na próbę (bardzo ważne powiedział że na okres 2
miesięcy z możliwością powrotu do starego abonamentu ) na nowy niby
korzystniejszy dla mnie abonament , pomyśłaem sobie próba nie strzelba
spróbuje , no i zgodziłem się z abonamentu standardowego przeszedłem na
abonament z 60 minutami gratis , po 2 miesiącach okazało się że mam wyższe
rachunki i nowy abonament jest dla mnie niekorzystny , zadzwoniłem na
niebieską linie i wyraziłem chęć powrotu do starego abonamentu i tu się
nieźle wkur........, bo powiedziano mi że nie ma takiej możliwości i nigdy
nie było , a tpsa od 1 marca nie ma w sprzedaży już tego abonamentu tzw.
standardowego , oczywiście złożyłem reklamacje że zostałem oszukany ,
naciągnięty na nowy mniej korzystny dla mnie abonament, po 2 tygodniach
otrzymałem odpowiedz że jest im przykro ze zostałem przez ich pracownika
wprowadzony w błąd itd. bla bla bla .... , no i najważniejsze że nie mogę
wrócić do starego abonamentu bo go już nie ma , no i nie wiem co teraz
robić nie dość że jestem w plecy po 40 zł miesięcznie bo tyle więcej płace
ale najbardziej mnie wkurwia fakt że nieoficjalnie dowiedziałem się od
znajomego który pracuje w telepunkcie że to specjalnie firma TPSA zaleciła
takie oszustwo swoim pracownikom w celu osiągnięcia lepszych wyników
sprzedaży , zrezygnował bym w cholerę z telefonu ale mam z nimi podpisaną
umowę na 2 lata na DSL , dałem się oszukać jak młokos .Myślę nad oddaniem
sprawy do sądu , ale nigdy tego nie robiłem może ktoś doradzi jak postępować
Pozdrawiam JULIUSZ , niech ten post będzie przestrogą dla tych co załatwiają
sprawy z TPSA
|