Tabletki Calgonit - od kogo na Allegro kupic?

1. Data: 2007-11-26 16:12:25

Temat: Tabletki Calgonit - od kogo na Allegro kupic?
Od: Rafal M <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Widze ze na Allegro Calgonit do zmywarek jest srednio polowe tanszy
niz w sklepach.

Moze ktos poleci mi jakiegos sprzedawce? Nie chce sie naciac na jakies
podroby.

Pozdrawiam
Rafal

2. Data: 2007-12-01 14:08:36

Temat: Re: Tabletki Calgonit - od kogo na Allegro kupic?
Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

W ogóle nie kupować, to się nie opłaca, policz sobie sam. :-)
Ja miałem pralkę Polar (pierwszy automat), kupioną w 1982 roku, pracowała
przez 20 lat i nigdy nie był stosowany calgon, padł silni (uzwojenie od
wolnych obrotów), ale grzałka cały czas działała (może wycagnę ją kiedyś
i zrobię fotki). :-)
Za pieniądze, które wydałbym na calgon pewnie kupiłbym ze 4 nowe pralki.
:-)

3. Data: 2007-12-01 14:37:09

Od: Rafal M <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 1 Gru, 15:08, "nom" <n...@u...gazeta.pl> wrote:
> [...]
> i zrobię fotki). :-)
> Za pieniądze, które wydałbym na calgon pewnie kupiłbym ze 4 nowe pralki.

Pisze o Calgonicie :) Detergencie do zmywarek ;)

Pozdrawiam
Rafal

4. Data: 2007-12-01 20:18:20

Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

A to przepraszam, nie mam zmywarki. :-)
Moja siostra do zmywarki kupuje tabletki Adritt w Lidlu, dużo tańsze a
tak samo dobre - mówi. :-)

5. Data: 2007-12-04 15:49:31

Od: "Marex" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

nom <n...@u...gazeta.pl> napisał(a):

> A to przepraszam, nie mam zmywarki. :-)
<Rotfl >!!! nie czytane, a napisane.....

6. Data: 2007-12-06 18:38:08

Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marex" <m...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> <Rotfl >!!! nie czytane, a napisane.....

Nie czytam wszytskich wątków, czasami tytuł wystarcza. :-)

zdalne podglad kamer / zdalne sterowanie ogrzewaniem itp.
Kula piorąca - co to jest?
Smierdzaca guma - jak pozbyc sie zapachu ?
Bojler
Odciecie pradu bez ostrzezenia