Tabu kazirodztwa.

41. Data: 2006-04-12 15:13:26

Temat: Re: Tabu kazirodztwa.
Od: "LeoTar" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aicha" <b...@m...pl> napisał w wiadomości
news:e1inp0$t5j$1@nemesis.news.tpi.pl...

> OK, ja mam tylko jedno pytanie: czy _trzeba_ robić wszystko, co robić
> wolno?
>
> Chyba, że w tym przypadu podnieca wyłącznie łamanie tabu. Ale nie
> sądzę, by tak było.

Zniknie zakaz, zniknie problem. A jezeli chodzi o "pierwszy raz" to musi o
tym zadecydowac samo dziecko. Obowiazkiem zas rodzicow jest umozliwic mu
dokonanie takiego wyboru. Wcale nie musi tego robic, jezeli taki bedzie jego
wybor, ale moze tez to zrobic jezeli bedzie chcial;o sprobowac pierwszy raz
na bezpiecznymn, bo rodzicielskim, gruncie.
LeoTar
------------
http://www.geocities.com/leotar/ OR http://wladyslaw.tarnawski.tripod.com/

42. Data: 2006-04-12 15:39:47

Od: gazebo <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Monika A. Kowalczyk" wrote:

> "Hotel New Hampshire" może? U Irvinga fascynacja seksualna rodzeństwem
> pojawiała się niejednokrotnie.

ooo, to musi byc to, dzieki

--
Come In Number 51, Your Time Is Up

43. Data: 2006-04-12 15:41:29

Od: gazebo <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar wrote:

> [...]
> wybor, ale moze tez to zrobic jezeli bedzie chcial;o sprobowac pierwszy raz
> na bezpiecznymn, bo rodzicielskim, gruncie.

nie jestem przekonany, ze rodzic moze robic z dzieckiem praktycznie
wszytsko pod warunkiem jego (dziecka) przyzwolenia

--
Come In Number 51, Your Time Is Up

44. Data: 2006-04-12 15:43:10

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar; <e1ig5u$8c0$1@nemesis.news.tpi.pl> :

> Użytkownik "Flyer" <f...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> To kobieta nabiera takiego przekonania. A kiedy? wtedy kiedy dzieci sa juz
> odchowane i nie potrzebuje pomocy meza w ich fizycznym utrzymaniu. No bo jak
> wyrzuci meza to babski sad i tak przyzna jej alimenty na utrzymanie dzieci.

Wiesz co? Po twoim pomyśle o inicjacji seksualnej dziecka przez rodzica
muszę się zastanowić, czy w twoim wypadku "babski sąd" nie miał racji.

A co do meritum - Tobie akurat nie powinienem tego pisać, choć *już* nie
możesz użyć tego argumentu. Pewna część kobiet, ze względu na swoją
psychikę, nie powinna mieć dzieci - m.in. dlatego, że albo umożliwają
im one odseparowanie się od społeczeństwa [poprzez możliwość kreowania
własnej kontrolowanej rzeczywistości], albo wywołują stan, który do tego
odseparowania prowadzi.

Flyer
--
gg: 9708346

45. Data: 2006-04-12 15:44:46

Od: "LeoTar" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Podobnie jak w przypadku innych fałszywych "teorii", któe powtarzane
> po tysiąckroć mogą stać się prawdą.

A czy obowiazuje jakakolwiek jedna teoria, ktora odpowiadalaby na wszystkie
pytania dotyczace Zycia? Czy ta, ktorej sie tak kurczowo trzymasz odpowiada
na wszystkie watpliwosci, jakie Cie nurtuja (zakladam, ze jestes myslaca
glowa kobieta) ?
LeoTar
------------

46. Data: 2006-04-12 15:46:11

Od: "LeoTar" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W tym przypadku chodzi o to, że jeśli ktoś zostanie dopuszczony do
> "tajemnicy", to zaraz odezwą się następni, którzy bedą krzyczeć, że to
> dyskryminacja i że oni też żadają! I tak do... ogólnej rui i
> poróbstwa.

Czyzby brakowalo Ci rzeczowych argumentow, ze posuwasz sie do lekcewazenia i
ponizania?
LeoTar
------------

47. Data: 2006-04-12 15:57:56

Od: "Aicha" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gazebo" napisał:

> nie jestem przekonany, ze rodzic moze robic z dzieckiem praktycznie
> wszytsko pod warunkiem jego (dziecka) przyzwolenia

O to właśnie Cię pytałam :)

Pozdrawiam - Aicha

48. Data: 2006-04-12 16:17:14

Od: "Aicha" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "LeoTar" napisał:

> Czyzby brakowalo Ci rzeczowych argumentow, ze posuwasz sie do
> lekcewazenia i ponizania?

No tak. Wskaż może, kogo i w którym miejscu poniżyłam i zlekceważyłam.
Bo chyba zaczynam rozumieć w czym tkwi Twój problem.

Pozdrawiam - Aicha

49. Data: 2006-04-12 16:25:35

Od: "Aicha" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "LeoTar" napisał:

> A czy obowiazuje jakakolwiek jedna teoria, ktora odpowiadalaby
> na wszystkie pytania dotyczace Zycia?

A czy człowiek jako gatunek szykuje się do wyginięcia za tydzień? Jak
dobrze pójdzie, to jeszcze niejedną teorię zdąży wymyślić oraz poddać
ją weryfikacji. Bo tego niestety brakuje Twojej teorii - jest
nieweryfikowalna. Nikt przy zdrowych zmysłach nie podjąłby sie takiego
eksperymentu psychologiczno-genetyczno-demograficznego jaki sobie
wymysliłeś. A to dlatego, że nasz gatunek nie dorósł jeszcze do tego,
żeby bawić się w Boga. Za mało w nas moralności, którą tak się
szczycimy.

Pozdrawiam - Aicha

50. Data: 2006-04-12 17:47:11

Od: "LeoTar" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gazebo" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

> nie jestem przekonany, ze rodzic moze robic z dzieckiem praktycznie
> wszytsko pod warunkiem jego (dziecka) przyzwolenia

Dziecko nie zrobi niczego ponadto co robi rodzic, ale chce doswiadczyc
WSZYSTKIEGO co czyni rodzic> Bez zadnych ograniczen i tabu. Poza tym radze
zauwazyc, ze dziecko niczego nie wartosciuje dopoki nie zostanie do tego
zmuszone przez rodzica.
LeoTar
http://www.geocities.com/leotar/ OR http://wladyslaw.tarnawski.tripod.com/

> --
> Come In Number 51, Your Time Is Up

Aicho, Slawku, (Leo Tarze)
aukcja dla komentarza!!!
NLP - czy to działa czy tez jest tylko zwyklym przekretem
zwierzece pochodzenie grzechu
Marzenia dziecka