Talent artysty?

211. Data: 2015-08-08 12:46:30

Temat: Re: Talent artysty?
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-08-08 o 12:26, gazebo pisze:

> przynajmniej mamy jasnosc, ze zaden Pre... sie nie wypowiada :]

A skąd ta pewność, no skąd? ;)

Ewa

212. Data: 2015-08-08 12:58:02

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-08-08 o 12:14, Chiron pisze:

> Ewa? Co Ty, zapomnij
> :-)

Dlaczego mnie obgadujesz, zamiast wprost mnie zapytać?

Polacy sami się wypowiadają, ilustrując moje słowa przecież. :)

Ewa

213. Data: 2015-08-08 13:06:00

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Dlaczego mnie obgadujesz, zamiast wprost mnie zapytać?
>
> Polacy sami się wypowiadają, ilustrując moje słowa przecież. :)

Bo plotuch jestem

--

Chiron

214. Data: 2015-08-08 13:08:28

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-08-08 12:18, obywatel Chiron uprzejmie donosi:

> Czemu nie? W Białymstoku kilka lat temu firma Mozilla zorganizowała taką
> zabawę- piknik. Między innymi- był konkurs na firefoxową piosenkę. No to
> gdyby Opera Software zorganizował coś podobnego- to przecież mogliby np
> zrobic konkurs na operową piosenkę? Chyba tak.

Chromolę to.
Tworzę dla talentu, nie dla sławy.

215. Data: 2015-08-08 13:08:55

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie, ciekawa byłam "operowej piosenki" - jakiś nowy gatunek widno.

Raczej ciemno i zimno.
Bardzo zimno.

216. Data: 2015-08-08 13:11:53

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-08-08 12:26, obywatel gazebo uprzejmie donosi:

Post też nie obowiązuje.

217. Data: 2015-08-08 13:17:51

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-08-08 o 13:08, Qrczak pisze:
> Dnia 2015-08-08 12:18, obywatel Chiron uprzejmie donosi:

> Chromolę to.
> Tworzę dla talentu, nie dla sławy.

O!

A inni talent wykpili. :(

Ewa

218. Data: 2015-08-08 13:18:27

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-08-08 o 13:06, Chiron pisze:

> Bo plotuch jestem

Wiem. Ze słomy pleciesz.

Ewa

219. Data: 2015-08-08 13:50:09

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Qrczak" <q...@q...pl> wrote in message

> Ciekawe dlaczego...

Bo lenie bez talentu nie lubili pracowitych kujonów...
Tym z talentem jeszcze byli w stanie wybaczyć piątki w szkole :-)

220. Data: 2015-08-08 14:11:02

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

"Qrczak" <q...@q...pl> wrote in message

>Bo lenie bez talentu nie lubili pracowitych kujonów...
>Tym z talentem jeszcze byli w stanie wybaczyć piątki w szkole :-)

Musi wiesz cos o tym.

Kraść, kraść i jeszcze raz kraść
Wielkanoc!
Ghostek sie POgubil...
I wszystko jasne
Garissa: wybrali chrześcijan, a potem zabijali jednego za drugim. Przez cały wczorajszy dzień...