Tango po bronowaniu czy nie?

1. Data: 2011-05-23 18:51:50

Temat: Tango po bronowaniu czy nie?
Od: "Johnny" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Otóż przekopałem sobie kawałek nieużytku z zamiarem założenia tam trawnika.
Po przekopaniu ładnie to sobie wygrabiłem no i teraz mam zagwozdkę - czy
(zgodnie ze szkołą dzięgielowską) zastosować walec przed siewem? I późnej
jeszcze raz walec na nasiona trawy? Czy rację mają zwolennicy szkoły
puńcowskiej, która mówi, że można sobie walec po bronowaniu odpuścić i
zastosować go tylko raz po siewie nasion.

Pozdrawiam Johnny

2. Data: 2011-05-23 19:14:35

Temat: Re: Tango po bronowaniu czy nie?
Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Johnny" <j...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> zwolennicy szkoły puńcowskiej, która mówi, że można sobie walec po
> bronowaniu odpuścić i zastosować go tylko raz po siewie nasion.

Obie szkoły maja rację, bo powiadają kiedy
(pora roku, miesiąc) dane czynności wykonać należy. Doczytaj
Pozdrawiam szczegółowo
skryba

3. Data: 2011-05-24 10:51:58

Od: Arcykapłan Harry El <e...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Czy Ty też chcesz przestać odkładać najważniejsze rzeczy w swoim życiu
na później? Jednym z największych marzeń ludzi na całym świecie jest
uwolnienie się od nawyku odkładania wszystkiego na potem. Nieważne,
czy pracujesz w domu, czy na etacie. Możesz nawet być osobą
bezrobotną, a i tak prawdopodobnie kilka razy w tygodniu masz
świadomość, że można było bardziej się zmobilizować i zrobić
wszystko...

http://shilo.nextore.pl/
http://drogagrzesia.blogspot.com/

Przyciecie starej jabloni - teraz ?