Przyciecie starej jabloni - teraz ?

1. Data: 2011-05-23 14:14:49

Temat: Przyciecie starej jabloni - teraz ?
Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam jablon, ktora chyba od 100 lat nie byla przycinania.
Nie pytajcie jaka odmiana.

W koncu postanowilem ja ratowac. Korona jest strasznie
zbita.

Mozna przyciac przeswietlajaco teraz czy jednak
wstrzymac sie do sierpnia?

Moze jednak wstrzymac sie do tego sierpnia
i lepiej dobrze sie przygotowac? (zamowilem na ta okazje
maść na rany, ksiazke na wiedze i denaturat wiecie na co :)))

Praktyczne rady jak przyciac mile widziane. Cala niedziele
szkolilem sie u wujka Google, ale nadmiar wiedzy nie zaszkodzi.

2. Data: 2011-05-23 20:14:50

Temat: Re: Przyciecie starej jabloni - teraz ?
Od: Krycha <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-05-23 16:14, Neko pisze:
> [...]
>
> W koncu postanowilem ja ratowac. Korona jest strasznie
> zbita.
>
> Mozna przyciac przeswietlajaco teraz czy jednak
(...)

Poczekałabym do czasu cięcia letniego.
Jeżeli nie owocuje to w lipcu.

Pozdrawiam Krycha.
--
"...kiedy autorytet ma poglądy inne niż środowisko, środowisko nie
zmienia poglądów, zmienia autorytet.."

dzika roza
Doniczki do drzewek ozdobnych
Jaka GRUSZA ?