Tanie "żarówki" LED z Chin

11. Data: 2015-01-30 14:32:14

Temat: Re: Tanie "żarówki" LED z Chin
Od: Przesmiewca <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Pszemol" <P...@P...com> napisał(a):

>Skąd ten wniosek że nie ma sensu??

Sens moze miec, jak sie duzo swiatla pali, ale w kibelku to rzeczywiscie
w ciagu 2 lat sie nie zamortyzuje.

Wiekszym problemem moze byc cos innego, ktos wrzucil tu niedawno
ten link
http://enterius.pl/wsparcie-techniczne/wplyw-oswietl
enia-led-na-zdrowie/
Wiec tanie, niemarkowe LEDy moga byc kontrowersyjne.

W mojej rodzinie jest okulista, ktory czasami jezdzi na jakies spotkania
miedzynarodowe.
Jakis czas temu gadalismy na ten temat to mowil, ze okulisci na tych sympozjach
zaczynaja bic na alarm, bo gwaltownie sie pogarasza wzrok spoleczenstwa.
Z jakichs zleconych badan wynika, ze posrod roznych przyczyn lwia czesc przypada
na zmienione oswietlenie. Nie wiem, na ile temat sie rozwija, ale cos rzeczywiscie
moze
byc na reczy, bo te zjazdy maja dosc spora range.

12. Data: 2015-01-30 14:51:24

Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 30 stycznia 2015 14:32:28 UTC+1 użytkownik Przesmiewca napisał:

> [...]
moze
> byc na reczy, bo te zjazdy maja dosc spora range.

Zmień ksywkę na Przygłupca. I przy okazji spierdalaj ze spamem.

13. Data: 2015-01-30 15:13:59

Od: Przesmiewca <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

k...@g...com napisał(a):

>Zmień ksywkę na Przygłupca. I przy okazji spierdalaj ze spamem.

Jestes glupszy niz ustawa i normy w tym kraju przewiduja.

14. Data: 2015-01-30 15:18:45

Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 30 stycznia 2015 15:14:13 UTC+1 użytkownik Przesmiewca napisał:

> Jestes glupszy niz ustawa i normy w tym kraju przewiduja.

Nie dość ze Przygłupca to jeszcze plagiator, złodziej znaczy się.

15. Data: 2015-01-30 19:56:20

Od: Przesmiewca <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

k...@g...com napisał(a):

>Nie dość ze Przygłupca to jeszcze plagiator, złodziej znaczy się.

Ales ty tepy. Kompletnie nic nie rozumiesz.

16. Data: 2015-01-30 21:05:09

Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 30 stycznia 2015 19:56:21 UTC+1 użytkownik Przesmiewca napisał:

> Ales ty tepy. Kompletnie nic nie rozumiesz.

Sam siebie nie rozumiesz Przygłupco, to jak ma ktoś inny zrozumieć.

17. Data: 2015-02-01 12:27:51

Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale oczywiście nie będę Cię przekonywał jeśli jesteś fanatycznie
> antychinski

nie jestem antychiński
jednak sporo pracy kosztowało mnie wymienianie kondensatorów
i dolutowywanie przepalonych diód

na szczęście kupiłem 5730 i 2835 mają tylko 2 styki
a 5050 - 6

18. Data: 2015-02-01 12:30:38

Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Frez" <f...@g...com> napisał w wiadomości
> Więc nie ma sensu kupować ledówek, które padną po 2 latach, zwłaszcza
> płacąc 30 40 zeta za szt.
> Oszczędności zatem na ledach nie ma żadnych...

a chińskie po 2dniach xD
zapraszam na elektroda.pl tam opisałem perypetie

najczęstrze wady powodujące palenie się ledówek
1. za duża pojemność ceramicznego = zbyt duży prąd
2. brak elektrolitu na wyjściu = niestabilne zasilenie

19. Data: 2015-02-01 20:55:02

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"zlotowinfo" <u...@g...pl> wrote in message
> [...]
> 1. za duża pojemność ceramicznego = zbyt duży prąd
> 2. brak elektrolitu na wyjściu = niestabilne zasilenie

Brak w sencie miał być a odparował czy nie było go wcale?
Bo widać, że on tam za mostkiem graetza ma swoje miejsce.
Z opornikiem równoległym.

20. Data: 2015-02-07 19:34:17

Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Brak w sencie miał być a odparował czy nie było go wcale?
wogóle, hujki tak oszczędzają

kupić w chinach żarówki można
jednak trzeba je odrazu posprawdzać wg. powyższego
i pouzupełniać braki i wadliwe elementy

Groch
Leica Microsystems is a Workplace HELL HOLE
Uszczelnienie wędzarni.
Włącznik zbliżeniowy do zabudowy w kuchni
krzywe wiertło SDS