Tanie "żarówki" LED z Chin

21. Data: 2015-02-13 09:58:31

Temat: Re: Tanie "żarówki" LED z Chin
Od: krak <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-01-30 14:32, Przesmiewca pisze:

> http://enterius.pl/wsparcie-techniczne/wplyw-oswietl
enia-led-na-zdrowie/
> Wiec tanie, niemarkowe LEDy moga byc kontrowersyjne.

Nie czytałem, ale rzuciłem okiem i pierwszy z brzegu akapit
dyskwalifikuje całość
"Dzięki wieloletnim badaniom okazuje się, że aż trzy zagrożenia dla
naszego wzroku płyną ze strony oświetlenia LED"

22. Data: 2015-02-13 12:27:01

Od: Waldemar <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

Am 13.02.2015 um 09:58 schrieb krak:

> [...]
> "Dzięki wieloletnim badaniom okazuje się, że aż trzy zagrożenia dla
> naszego wzroku płyną ze strony oświetlenia LED"

Gdzie się ten człowiek polskiego uczył, nie wiem, ale stylistyka jest
zabójcza.
Co do prawd tam zawartych, to, jak moja nauczycielka zwykła mówić:
"gdzieś dzwoni, ale nie wiadomo w którym kościele". Niektóre informacje
są jak najbardziej prawdziwe, ale wytłumaczenie jest poniżej poziomu
depresji holenderskiej.
To, że świetlówki powodują takie same migotanie, jak "tanich LEDów",
autor "zapomniał" napisać.

Jest jeszcze jedno zagrożenie: LED może pęknąć i kawałek może wpaść do
oka. Tym problemem musiałem się zajmować robiąc "lampki" na stację ISS.

Waldek

Groch
Leica Microsystems is a Workplace HELL HOLE
Uszczelnienie wędzarni.
Włącznik zbliżeniowy do zabudowy w kuchni
krzywe wiertło SDS