Temat stary jak świat.

111. Data: 2010-03-07 22:18:44

Temat: Re: Temat stary jak świat.
Od: "<..>__ ~*" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "XL" <i...@g...pl> napisał

> Pierwsze nazywa się naturalną metodą antykoncepcji i jest przez Kosciół
> uznawane, a drugie nie.
> --
> Ikselka.

A niby dlaczego ? Jest w tym jakaś różnica ? Poza obłudą nie widzę.

zdar
<..>___ ~*
( _ ) .__.'
al_bakarah

Ps. Jak można w sprawach moralności ufać skorumpowanym pedałom ?
Zawsze się dziwiłem, jak można było tak powykrzywiać naukę Jeszu,
ale teraz widzę, że pedał lgnął do pedała, czyli bardziej
do Platona i Sokratesa niż do dziewczyn i Jezusa. :o)

112. Data: 2010-03-07 22:18:57

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Mnie to ani ziębi, ani grzeje. Mnie to nie dotyczy, ani sama nie mam w
> swoim starannie dobranym towarzystwie ludzi zakłamanych.

Taki mały prztyczek? No cóż, ludzi, z którymi się np. chodzi do szkoły,
nie wybiera się na ogół.

Ewa

113. Data: 2010-03-07 22:20:46

Od: "<..>__ ~*" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "XL" <i...@g...pl> napisał

> Mnie to ani ziębi, ani grzeje. Mnie to nie dotyczy, ani sama nie mam w
> swoim starannie dobranym towarzystwie ludzi zakłamanych.
> --
> Ikselka.

Siostra, nie pieprz, bo sama jesteś zakłamana, a raczej zaczarowana
przez kłamców, co w sumie na jedno wychodzi prócz winy.

zdar
<..>___ ~*
( _ ) .__.'
al_bakarah

114. Data: 2010-03-07 22:24:04

Od: "<..>__ ~*" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "XL" <i...@g...pl> napisał

--
Czyli zabijania ?
A może już by lepiej zrobili zajmując się miłością ? :o/

>Choc wydawać by
> się mogło, że mogą wszystko.
> --
> Ikselka.

Żeby można było wszystko, trzeba do tego wpierw dojrzeć :o)
ale się nie da, kiedy rozwój ograniczają chwasty...
Wrwać chwasty ? Szkoda, bo to też synowie Boży,
no i strach brudzić rąk ich krwią...

zdar
<..>___ ~*
( _ ) .__.'
al_bakarah

115. Data: 2010-03-07 22:25:40

Od: "<..>__ ~*" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "XL" <i...@g...pl> napisał

> To zupełnie nie ta analogia. Nie lubię ryzyka - lubię pewność.
> --
> Ikselka.

Jeśli lubisz pewność, to czemu zachwalasz niepewność ? :o/
Obłuda, czy jedynie nieświadomość ?

zdar
<..>___ ~*
( _ ) .__.'
al_bakarah

116. Data: 2010-03-07 22:26:17

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 7 Mar 2010 23:18:44 +0100, <..>__ ~* napisał(a):

> A niby dlaczego ? Jest w tym jakaś różnica ? Poza obłudą nie widzę.

Mnie wystarczy, że JA widzę.
--

Ikselka.

117. Data: 2010-03-07 22:26:46

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 07 Mar 2010 23:18:57 +0100, medea napisał(a):

> Taki mały prztyczek? No cóż, ludzi, z którymi się np. chodzi do szkoły,
> nie wybiera się na ogół.
>
> Ewa

Ja już nie chodzę do szkoły od dawna.
--

Ikselka.

118. Data: 2010-03-07 22:27:08

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 7 Mar 2010 23:20:46 +0100, <..>__ ~* napisał(a):

> Użytkownik "XL" <i...@g...pl> napisał

> Siostra, nie pieprz, bo sama jesteś zakłamana, a raczej zaczarowana
> przez kłamców, co w sumie na jedno wychodzi prócz winy.

:-)

--

Ikselka.

119. Data: 2010-03-07 22:27:33

Od: "<..>__ ~*" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "XL" <i...@g...pl> napisał

> No comment.

:o)
Wstyd ogarnął za swoich pasterzy ?
To dobrze, może coś dotarło.

--
Dlaczego nie wolno mi się zwracac do Boga ?
Tylko katolikom wolno ?

> --
>
> Ikselka.

zdar
<..>___ ~*
( _ ) .__.'
al_bakarah

120. Data: 2010-03-07 22:27:59

Od: "Fragile" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "<..>__ ~*" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Fragile" <s...@o...pl> napisał

> --
> A co Ci w tym nie pasuje ?
> Jesteś niepełnoletnia, czy co, siostra ? :o)

Po prostu zdajesz sie calkowicie zapominac o
MILOSCI, ktora laczy malzonkow. Co czulbys,
gdybys kochal swoja zone/partnerke ponad zycie,
a ta np. ciezko zachorowala czy ulegla np. wypadkowi
i zostala sparalizowana czy w jakikolwiek inny sposob
stala sie niezdolna do aktywnosci seksualnej?
Czy bylbys w stanie szukac seksu poza malzenstwem/
zwiazkiem? Czy przestalabys ja kochac?? Postrzegalbys
ja inaczej niz dotychczas? Majac na uwadze, ze rozmawiamy
o zwiazku opartym na MILOSCI - czy bylbys w stanie ja
zostawic i pojsc na bok, by sie zaspokoic z inna??

> zdar
> al_bakarah

Pozdrawiam,
F.

Wiecie co
BAWIEM SIEM...
Czy może nas coś jeszcze zadziwić
Re: matematyka jako suma teorii matematycznych/było: o mnie li tylko? - wlod, 1971-05-06
Miłość