Temat stary jak świat.

201. Data: 2010-03-08 19:35:28

Temat: Re: Temat stary jak świat.
Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

news:hn2qaq$gd4$1@atlantis.news.neostrada.pl...
>W Usenecie Chiron <e...@o...eu> tak oto plecie:

> BTW cieszę się, że wiesz na mój temat to samo co wiem ja. Ba, nawet
> więcej!
>
> Qra

Naj, naj , najlepszego w Dniu Kobiet!!!!

--

serdecznie pozdrawiam

Chiron

202. Data: 2010-03-08 19:36:32

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-03-08 20:17, niebożę XL wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

> W którymś z obecnie emitowanych seriali popularnych starsze małżeństwo
> adoptuje dziewczynkę, mając dorosłego syna homoseksualistę.

Niestety nie oceniam rzeczywistości po scenariuszach popularnych seriali.

> Niby są pogodzeni z tym faktem, starają się naśladować normalność, sle
> tęskno im do wnuków, naprawdę normalnym porządkiem rzeczy.

Ale teoretyzując: czy posiadanie syna homoseksualisty narzuca
automatycznie, iż adoptowana dziewczynka jest lesbijką i nie dostarczy
im - tak widać potrzebnych do życia - wnuków?

> Zajmowanie się małą dziewczynką (układ zastępczy zamiast syna i jego
> rodziny) wychodzi im jednak średnio - bo to i człek z dzieckiem nie
> pobiega, za bardzo odstaje fizycznie, i cierpliwości też chwilami brakuje,

Liczyli, że wnuki z racji pokrewnych genów dostosują się do niedołęstwa
dziadków?

> i syn radości w życie rodziców nie wniósł tyle, ile się spodziewali.
> Słowem - smętnie jakoś.

Jeżeli zajęcie się zaniedbanym dzieckiem z domu dziecka jest smętem
nieszczęsnym... czemuż brali na siebie ten krzyż?

Qr(a)

203. Data: 2010-03-08 19:37:12

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "XL" napisał:

> nie mam już czasu ani siły, ani ochoty na to, aby równie długo
> jeszcze znosić ich niedoskonałości, jak długo je znosiłam
> dotychczas. Kiedy bedziesz mieć lat 50, to zrozumiesz, o co chodzi.

LOL Teraz będziesz obcować tylko z aniołami i świętymi?

--
Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))

204. Data: 2010-03-08 19:40:54

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

>W Usenecie Vilar <v...@U...TO.op.pl> tak oto plecie:

> Dziś nie jestem kobietą. Czy standardowy facet wie też lepiej, czym jest,
> co myśli i czuje w ogóle inny człowiek?
> Ewentualnie jak to ominąć poradź.

Odzyskać poczucie humoru. Coś Ci ostatnio szwankuje.:-)

--

serdecznie pozdrawiam

Chiron

205. Data: 2010-03-08 19:44:06

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> Liczyli, że wnuki z racji pokrewnych genów dostosują się do niedołęstwa
> dziadków?

Doskonałe :-)

Stalker

206. Data: 2010-03-08 19:49:11

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 08 Mar 2010 20:36:32 +0100, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2010-03-08 20:17, niebożę XL wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

> Niestety nie oceniam rzeczywistości po scenariuszach popularnych seriali.

Mam na myśli to, że popular TV jest odzwierciedleniem zjawisk społecznych i
nie można tego lekceważyć.

> Ale teoretyzując: czy posiadanie syna homoseksualisty narzuca
> automatycznie, iż adoptowana dziewczynka jest lesbijką i nie dostarczy
> im - tak widać potrzebnych do życia - wnuków?

Nie z powodu bycia lesbijką, lecz z powodu, ze oni już tego nie doczekają.
raczej.

> Liczyli, że wnuki z racji pokrewnych genów dostosują się do niedołęstwa
> dziadków?

Naturalnym nomen omen biegiem rzeczy dziadkowie nie muszą zastępować w
bieganiu rodziców swoich wnuków.

> Jeżeli zajęcie się zaniedbanym dzieckiem z domu dziecka jest smętem
> nieszczęsnym... czemuż brali na siebie ten krzyż?
>
> Qr(a)

Jak to czemu? - bo nie ma kto dać im wnuków.
--

Ikselka.

207. Data: 2010-03-08 19:53:13

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 08 Mar 2010 20:44:06 +0100, Stalker napisał(a):

> Doskonałe :-)
>
> Stalker

Raczej wynikające z doskonale ograniczonego rozumienia problemu.
--

Ikselka.

208. Data: 2010-03-08 19:56:09

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia 2010-03-08 20:07, niebożę Stalker wychynęło i cichym głosikiem
> ryknęło:

> Ja nie chcę, by moje dzieci krzywdziły innych ludzi. Niezależnie od drogi
> życiowej, jaką wybiorą: homoseksualisty, księdza czy... inspektora UKS.

> Bandyta z założenia kogoś krzywdzi. Dwa pierwse przypadki zwykle
> krzywdzone bywają przez innych.

Niestety- jak zostanie inspektorem UKS- to_będzie_krzywdził_innych_ludzi

--

serdecznie pozdrawiam

Chiron

209. Data: 2010-03-08 19:59:05

Temat: Re: Temat stary jak ?wiat.
Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-03-08 20:40, niebożę Chiron wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:
> U?ytkownik "Qrczak"<q...@g...pl> napisa? w wiadomo?ci

> Odzyska? poczucie humoru. Co? Ci ostatnio szwankuje.:-)

Coś mi tam szwankuje. W przeciwieństwie do na ten przykład Ciebie.

Qr(a), no ale ja się nie naoliwiałam w weekend

210. Data: 2010-03-08 20:01:59

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Raczej wynikające z doskonale ograniczonego rozumienia problemu.

To ja się zapytam:

Jak mała dziewczynka ma być "układem zastępczym" za dorosłego syna i
jego rodzinę? W jaki sposób miałaby zastąpić dorosłego syna i jego
rodzinę, jeśli nie tylko przez fakt bycia zastępstwem wnuczki?

Chyba że chcieli sobie pobiegać z synem, ale nie mogą :-)

Stalker

Wiecie co
BAWIEM SIEM...
Czy może nas coś jeszcze zadziwić
Re: matematyka jako suma teorii matematycznych/było: o mnie li tylko? - wlod, 1971-05-06
Miłość