Temat stary jak świat.

281. Data: 2010-03-09 00:36:48

Temat: Re: Temat stary jak ?wiat.
Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

news:hn3nrh$fll$1@inews.gazeta.pl...
> Dnia 2010-03-08 21:32, niebożę Chiron wychynęło i cichym głosikiem
> ryknęło:

> Kochać też się można 3 minuty..
>
> Qra

Szybka jesteś 3-)

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

282. Data: 2010-03-09 01:24:00

Temat: Re: Temat stary jak świat.
Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
wiadomości news:hn40tp$t0i$22@node1.news.atman.pl...

> A potem seplenisz poplosę tsy pielsi z kulcaka? ;)

Kurczak o trzech piersiach? To Ci dopiero wynaturzenie:-)

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

283. Data: 2010-03-09 07:57:44

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie XL <i...@g...pl> tak oto plecie:

> Powiedz to 90 procentom społeczeństwa, które ogląda.

Ty powiedz. Oglądasz, to będziesz zapewne lepiej wiedziała, jakimi słowami
do nich trafić.

> Nie na tyle, aby mogła spreparować całe nowe pokolenia bez udziału
> naturalnych metod rozmnażania.

Mnie akurat chodziło o przedłużenie życia, nie o tworzenie nowego.

> Nie za, lecz z.

Z też nie trzeba.

> Przedłużanie gatunku.

I bez tych kilku pedałów nasz gatunek się znakomicie przedłuża.

Qra

284. Data: 2010-03-09 09:08:51

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ender pisze:

> Jakby nie chciała przyjąć to najwyżej uprzejmie by podziękowała.
> Nie wydaje ci się, że Ixi jest dorosłą kobietą i z pewnością wiedziałby
> jak się stosownie zachować, a nie niewydarzoną nastolatką, co chyba od
> jakiegoś czasu wyraźnie tu sugerujesz?

No niestety, właśnie odnoszę cały czas wrażenie, że swoją zbyt poważną
postawą przeciwko nikomu nie robiącemu krzywdy Dniu Kobiet zbliża się
mentalnie do wojujących nastolatek.

Inna kwestia: jeżeli ktoś wręcza mi w dobrej wierze kwiatek, to po
prostu z uśmiechem go przyjmuję, bez względu na okazję. Kiedyś zostałam
w ten sposób bez żadnej okazji spontanicznie obdarowana świeżo narwanym
bzem w stacji obsługi pojazdów przez pana mechanika. Nie obruszałam się,
że podał mi je osmalonymi dłońmi. To było po prostu miłe, a za miły gest
staram się zawsze odpłacać miłym gestem - robię to nawet nie do końca
świadomie, nie ważę na szali czy było podane zielonym do góry, czy pan
zbyt niski na me wysokie obcasy.

A moja intuicja podpowiada mi, że Iksi - jak to już nieraz pokazała -
podkoloryzowała całą sytuację z supermarketu, bo nie wierzę, że ktoś
może być na tyle ślepy, żeby wręczać kwiat kobiecie, która ma zajęte
ręce. W to, że zielonym do góry, wierzę, ale to nie jest dla mnie żadna
obraza.

> PS i z dobrego serca odradzałbym wszelkie ewentualne odpowiedzi w tonie
> 'uciekaj' ;-)

Zadowolony?

Ewa

285. Data: 2010-03-09 09:10:17

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Ależ już się zamieniły - bylo już o pianie na moich ustach w kontekscie
> Dnia Kobiet.

O Dniu Kobiet rozmowa powraca tutaj co roku. Zawsze w tym samym tonie.
Wystarczy poczytać archiwum (jeśli ktoś nie pamięta, czy nie czytał),
żeby wiedzieć dokładnie, jaki masz do tego dnia stosunek.

Ewa

286. Data: 2010-03-09 09:20:25

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Stalker <t...@i...pl> tak oto plecie:

> I ty biedne dziecko myślisz, że Ikselka nie umie się promiennie uśmiechnąć
> trzymając portfel w zębach? :-)

Ale po co zaraz portfel?!!!
http://demotywatory.pl/1147331/85-cm-wystarczy

Qra

287. Data: 2010-03-09 09:39:35

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Z też nie trzeba.

> I bez tych kilku pedałów nasz gatunek się znakomicie przedłuża.

Pierwsza lepsza stronka wypluta przez gugielka:

http://www.egospodarka.pl/49290,Rozwoj-demograficzny
-Polski-2009,1,39,1.html

A jak dodasz jeszcze kilku pedałów, to strach pomyśleć...o emeryturze na
pewno możesz zapomnieć...

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

288. Data: 2010-03-09 10:07:49

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Chiron <e...@o...eu> tak oto plecie:

> [...]
-Polski-2009,1,39,1.html

> A jak dodasz jeszcze kilku pedałów, to strach pomyśleć...o emeryturze na

Oj bardzo przepraszam. Nie wiedziałam, że jedynym słusznym gatunkiem ludzkim
są Polaki.

Qra

289. Data: 2010-03-09 14:51:22

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ender pisze:

> Po prostu w pewnych sprawach lubi być poważna i dziwię się, że powaga
> może wg ciebie zbliżyć kogoś mentalnie do nastolatek.

Nie sama powaga jako taka, lecz nieadekwatna do sytuacji. Nie kumasz?
Nastolatkowie mają w zwyczaju kłócić się "na śmierć i życie" z kimś np.
za konieczność obcięcia długich włosów (teraz może o co innego). A
najważniejszym kryterium oceny człowieka jest dla nich np. gatunek
słuchanej muzyki.
Tutaj natomiast jest wielka ideologia przeciwko miłemu skądinąd świętu.

BTW samo święto ma tradycje związane z ruchami na rzecz równouprawnienia
kobiet, choć kojarzone jest głównie z komunizmem i PRL. Nie wspominając
już o tym, że podobne święto na początku wiosny obchodzone było też w
Starożytnym Rzymie i było wtedy kojarzone z płodnością, macierzyństwem i
odnową życia.

> Faktycznie, to brzmi bardzo prawdopodobnie.
> Pewnie to był jakiś natchniony głodny poeta zarabiający na życie.
> I tak z dobrego, czystego serca, kierowany najszlachetniejszymi
> pobudkami i zafascynowany kwintesencją kobiecości,
> którą dostrzegł w tobie postanowił uczynić ten jakże symboliczny gest.
> A twój mąż wcale nie połamał jemu rąk, żeby tego typu platoniczne gesty
> zachował dla swojej kobiety.

Nie musisz wierzyć. Wymieniam opony od lat w jednym zakładzie, przy
którym akurat rośnie krzak bzu. Kiedyś czekałam dość długo na swoją
kolejkę i jeden z mechaników (bodajże właściciel tegoż zakładu) zerwał
dla mnie kilka gałązek . Nie wiem, jakie były jego pobudki, pewnie
wystarczyło to, że jestem stałą klientką (może w ramach przeprosin za
czekanie?), niemniej było to bardzo miłe, a takie gesty pamiętam długo.
A mój mąż nie łamie nikomu rąk za wręczanie mi kwiatów, nawet jeśli
byłby wtedy przy tym.

> Oj Ewcia, właśnie widzę, kto tu jest prawdziwą mistrzynią podkolorowywania.

Co do Iksi to ja po prostu mam pewność, że tak robi, ponieważ kilka
próbek tegoż (dla mnie sprawdzalnych) mam za sobą. Oczywiście Ty sobie
wyrabiaj swoje zdanie, do niczego nie zamierzam Cię przekonywać.

> Teraz zaczynam rozumieć, czemu miałabyś się trzymać jako kobieta z dala
> od takiego demona jak ja. :-))

Trzymam się z daleka od takich facetów instynktownie chyba od zawsze.

Ewa

290. Data: 2010-03-09 14:52:37

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> W Usenecie Stalker <t...@i...pl> tak oto plecie:

> Ale po co zaraz portfel?!!!
> http://demotywatory.pl/1147331/85-cm-wystarczy

Z tym mogłabym nawet poćwiczyć zapomniawszy swojej sztucznej szczęki.

Ewa

Wiecie co
BAWIEM SIEM...
Czy może nas coś jeszcze zadziwić
Re: matematyka jako suma teorii matematycznych/było: o mnie li tylko? - wlod, 1971-05-06
Miłość