Tłumaczenie wyników badania...

1. Data: 2004-11-06 18:19:48

Temat: Tłumaczenie wyników badania...
Od: "Mati" <n...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

prosze o przetłumaczenie:
Paresis extremitatis inferioris sinistrae e causa incerta - laesio
dissemtnata systematis nervosi suspecta.

2. Data: 2004-11-06 18:32:51

Temat: Re: Tłumaczenie wyników badania...
Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 6 Nov 2004 19:19:48 +0100, Mati wrote:

> Paresis extremitatis inferioris sinistrae e causa incerta - laesio
> dissemtnata systematis nervosi suspecta.

Dosłownie mozna to przetłumaczyć jako "niedowład lewej kończyny dolnej
niepewnego pochodzenia i podejrzenie rozsianego uszkodzenia układu
nerwowego". Mniej dosłownie wygląda mi to na podejrzenie pewnej dość
częstej choroby neurologicznej, podane bardzo oględnie.

Sugeruje rozmowę z lekarzem prowadzącym i nic więcej już nie napiszę a
ten temat.

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)

Pomoc w Interpretacji badania EEG
lista miejsc na specjalizacje
Operacja to dobre rozwiązanie na nawracającą sie domę płucną?
Witamina A
Wymioty u 3 tygodniowego malca i zapchany nosek