To dopiero jest ogloszenie spoleczne!

281. Data: 2019-08-17 02:41:12

Temat: Re: To dopiero jest ogloszenie spoleczne!
Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-08-16 11:23, Kviat wrote:

> W końcu zrozumiałeś, że z tym dostarczaniem nowych obywateli palnęłaś
> głupotę.
> Widzę, że jeszcze masz zwarcie w innym miejscu mózgu, wiec brniesz
> dalej. Ale nie martw się, za jakiś czas, tak jak z tym dostarczaniem
> nowych obywateli, zwarcie ci się przeniesie w inne rejony i to też
> zrozumiesz.

biedny idioto, tu nie chodzi o to!

Całe zagadnienie opiera sie o to, że odmieńcy _muszą_ być _trwale_
skłóceni ze społeczeństwem!

282. Data: 2019-08-17 02:45:21

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-08-16 17:06, m...@g...com wrote:
> [...]
odstresowania bojem na płatne weekendy korposzczórów, albo po prostu ukraińców
zamówionych w agencjach

> Błahahahahahahahahahaahahaa!!!!!!! :PPPPPP
> Ty sie nie tyle z choinki urwales i nie spadles z ksiezyca ale PO prostu nie z tej
galaktyki jestes! At tam galaktyka, Nie z tego (wszech)swiata... ;P

doinformujesz bo trąbią o tym w wielu miejscach non stop ;)

> czyli nie przyjmujesz alternatyw do swojej wiadomości.
> To po co bezmyślnemu powielać to co uznaje za bzdury?

Jak im televizor coś powie, to moga nawet uwierzyć w zmartwychstanie.

//tu jeden ozdrowial w tydzień a taki tragiczny był...

https://twitter.com/katarzyna_ts/status/115978847061
0604032

283. Data: 2019-08-17 02:47:36

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-08-16 11:48, Kviat wrote:

> Pełna zgoda. Ludzie niebezpieczni, faszyści rzucający kamieniami w
> innych ludzi powinni być oznakowani i mieć zakaz wstępu do miejsc
> publicznych, a szczególnie zakaz korzystania z komunikacji miejskiej.
>
> http://www.policja.pl/pol/aktualnosci/173627,Siodma-
osoba-zatrzymana-za-atak-rasistowski-w-autobusie.htm

> https://www.tvn24.pl/wiadomosci-ze-swiata,2/wielka-b
rytania-para-lesbijek-pobita-w-autobusie-miejskim,94
3034.html

> https://krytykapolityczna.pl/felietony/michal-sutows
ki/witkowski-pobicie/

> Inne przykłady znajdziesz samodzielnie.
>
> Faszyści powinni być izolowani i leczeni, bo nie nadają się do życia w
> społeczeństwie.

A te 'cudowne ozdrowienia' to czyja zasługa?

284. Data: 2019-08-17 02:51:38

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-08-16 13:32, m...@g...com wrote:
> [...]
wyłącznie przez dwupłciowość ;)

o ich zblianiu się do nas, jak nieprzymierzając pedofile do rodzin z dziećmi poprzez
alerty RCB ;P

pewnych ról i zadań społecznych.

(spełniającego normatyw naturalny rozmnażania przez dwupłciowość) osobnika który albo
somatycznie albo kulturowo ma mózg zaprogramowany na popęd do własnej płci.

> Nie mylmy promowanych medialnie prodarwinowskimi urojeniami wspólnot prymitywnych
małopludów z utraconą bezpowrotnie rajską niewinnością... ;)

Tak, bezwzglednie należy odzielić światło od ciemności!

285. Data: 2019-08-17 02:54:41

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-08-16 13:42, m...@g...com wrote:
> [...]
żeńcy już wyszli na żniwa, sierpień przecież ;)

> Oj chyba nie jesteś w temacie o jakich "żeńców" chodzi.
> Nie wiem czy dasz radę nadrobić lekcję. Szukaj, może jeszcze zdążysz znaleźć i
ocaleć...

Toś mnie zaskoczył...

//plecak postapokaliptyczny już mam.

286. Data: 2019-08-17 02:56:58

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-08-16 13:46, m...@g...com wrote:

> Oj przepiekna autodiagnoza zwarcia w kolejnej odsłonie w interakcji z
przeniesieniem...

tu też niby przeniesienie, ale jakby kontekst się gubił... :)

CZY BIĆ KSIĘŻY?
https://www.youtube.com/watch?v=W9uyrRsXTcc

287. Data: 2019-08-17 03:09:22

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

https://youtu.be/W9uyrRsXTcc?t=610

288. Data: 2019-08-17 06:50:09

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 9 sierpnia 2019 04:34:53 UTC+2 użytkownik Izaura napisał:
> [...]
NTYKULTURA.html

> Ale, roli Ducha Świętego też bym nie bagatelizował.
>
> --

oczywiście, tylko że chyba nikt nie pomyślał,
że Duch Święty zawsze powinien być Duchem Świętym Istot Dobrej Woli,
co jest, aby uniknąć sprzeczności jakichkolwiek, całkowicie naturalne.

jacek

289. Data: 2019-08-17 10:56:16

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 16.08.2019 o 17:13, m...@g...com pisze:

> [...]
3034.html

ki/witkowski-pobicie/

> Widzisz w cudzych to co nosisz we wlasnej i tyle...

Próbujesz nieudolnie odwracać pojęcia i tyle.
Faszysta krzyczący, że atakują go faszyści, bo nie pozwalają mu bić
pedałów, jest zwyczajnym idiotą.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

290. Data: 2019-08-17 10:59:45

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 16.08.2019 o 17:06, m...@g...com pisze:

doinformujesz bo trąbią o tym w wielu miejscach non stop ;)

> czyli nie przyjmujesz alternatyw do swojej wiadomości.

Nikt normalny nie przyjmuje do siebie "alternatywy", że Ziemia jest
płaska. Nie rozumiesz słowa alternatywa.

Czyli nadal nie wiesz i powielasz bezmyślnie bzdury.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

ogloszenia spoleczne
Wyrzucony pracownik IKEA
polish chams?
Nienawisc i pogarda (Re: chamstwo i prostactwo)
Jak Żydzi Żydom ,,pomagali".