To dopiero jest ogloszenie spoleczne!

371. Data: 2019-09-17 03:58:53

Temat: Re: To dopiero jest ogloszenie spoleczne!
Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-09-08 10:37, Trybun wrote:

> Albo i nie przyjdą. Indianie w Ameryce jakoś dawali radę żyć przed
> przybyciem białych.

To były inne czasy. Wtedy Chiny nie produkawały tyle wszystkiego i tak
tanio, że już nikomu innemu na świecie nie opłacało się robić czegokolwiek.
Dzisiaj Indianie z Ameryki łacińskiej migrują do USA za chlebem.

372. Data: 2019-09-19 15:29:19

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 2 września 2019 18:06:15 UTC+2 użytkownik Olaf Frikiov
Skiorvensen napisał:
> Wcale nie przypadkiem, dnia Thu, 8 Aug 2019 18:58:11 -0700 (PDT)
> doszła do mnie wiadomość <e...@g...c
om>
> od j...@o...pl :

> Powielasz prawicowe mity, nawet się nie zastananowiłeś, czy to prawda.

A ty lewacki mit o prawicowych. Tyle że korelacja pedofilii i homoseksualizmu to nie
mit a fakt. Nie proś o POdesłanie źródełek POd nosek tylko sam się wysil i POszukaj
chyba żeś niezdolny do weryfikacji wprogramowanego ci światoPOglądu i autokrytycyzmu.

373. Data: 2019-09-19 19:40:23

Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Wcale nie przypadkiem, dnia Thu, 19 Sep 2019 06:29:19 -0700 (PDT)
doszła do mnie wiadomość <2...@g...c
om>
od m...@g...com :

> [...]
chyba żeś niezdolny do weryfikacji wprogramowanego ci światoPOglądu i autokrytycyzmu.

Ja mam szukać potwierdzenia twoich urojeń?
Możesz uciekać.

374. Data: 2019-09-22 05:31:33

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 19 września 2019 19:40:24 UTC+2 użytkownik Olaf Frikiov Skiorvensen
napisał:
> [...]
autokrytycyzmu.

> Ja mam szukać potwierdzenia twoich urojeń?

nie śmiesz. spróbuj trochę się wysilić. mcmlxxi napisał prawdę.

375. Data: 2019-09-22 12:48:37

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17.09.2019 o 03:32, Izaura pisze:

> Dokąd istnieje Kultura, to nie.
> //i dlatego takie wycie.

Warto by było się zastanowić co to takiego ta "Kultura",.

376. Data: 2019-09-22 12:49:18

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17.09.2019 o 03:39, Izaura pisze:

> To są chwilowe 'błędy i wypaczenia' :)
> //korekta już przybywa z odcieczą
> https://www.efortuna.pl/pl/strona_glowna/polityka/wy
bory-prezydenckie-w-usa-2020

Miejmy nadzieje że tylko chwilowe. Zresztą nie mamy wyboru, bo ten
system musi się kiedyś w taki czy inny sposób zawalić.

377. Data: 2019-09-22 12:49:46

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17.09.2019 o 03:44, Izaura pisze:

> To przecież nie po to wzbierali całą te fale, przez lata, żeby ją
> teraz rozładowac.
>
> //gdyby chcieli, to mogli by zakazać tego w dwa dni.

Ale o kim piszesz? Jeżeli chodzi o władze to się zgadzam, dla nich ta
walka z kimkolwiek to być albo nie być. Nie ma prawdziwego wroga to
udają że walkę między sobą.

378. Data: 2019-09-22 12:50:49

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17.09.2019 o 03:51, Izaura pisze:

> Jak się Bruksela bedzie za bardzo upominać o te 'bajońskie sumy' za
> kwoty CO2, to niewykluczone, że pokażą jej 'gest Kozakiewicza'.
>
> //mozna sie powołać na protokół brytyjski
> https://pl.wikipedia.org/wiki/Protok%C3%B3%C5%82_bry
tyjski

Chyba faktycznie nieporozumieniem było wchodzenie do TAKIEJ Unii.

379. Data: 2019-09-22 12:52:50

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15.09.2019 o 06:40, j...@o...pl pisze:

> [...]
dawno napisałem dobitnie, że chcę, aby popłynął przez Polskę;

> Nie, nie wiem kto, oświeć mnie jeśli to możliwe.

Ci co się przedstawiali i przedstawiają jako wielcy polscy patrioci.

> nie rzekomo, a prawdziwie Polska była okradana.
> butelkę koniaku po operacji każdy każdemu darować może w dowód wdzięczności.
> co do najgrubszych ryb to też wiadomo, że istniejące "prawo" nie dopuszcza
> nawet takiej możliwości, żeby Tuska czy Komorowskiego, a nawet Wałęsę
> postawić w stan oskarżenia.
> co do grubych ryb jest bardzo podobnie, bo przecież nie zabiorą podstawczykowi
> stojącemu pod budką z piwem, który podpisał sie pod jakimś dokumentem,
> a miliony zgarnęli inni.

To gdzie wyroki i konfiskaty nielegalnego mienia?

Wg niektórych - nie można,.

Jak nie dopuszcza to dlaczego jeszcze taki gniot funkcjonuje? Osobiście
myślę że nie ma argumentów aby stawiać przed sądem. Pamiętam prośby
Jaruzelskiego o wyrok, tymczasem cenny był tylko w stanie ciągłego
oskarżenia.

> tak, TVP jest pod kontrolą państwa; wszelkie inne główne media, w tym Polsat,
> pod kontrolą stron nieprzychylnych naszemu Narodowi.
> oczywiście, że mierzi mnie trochę ta PIS-owska bałwochwalskość, jednak przeżyję
> jakoś, choć we wspaniałym humorze niekoniecznie.

Zapominasz że wszystkie tego typu media podlegają obowiązkowi
koncesyjnemu, i to kto te koncesje przyznaje. W Polsce niestety nie ma
miejsca na obiektywne media. To że akurat P**t grzmi przez trochę
mniejszą tubę propagandową to nie znaczy że jest jakiś anty wobec reżymu.

> proszę nie myl demokracji na zachodzie z naszą; u nas jej troszkę na ten czas
> jest; na zachodzie, w niedawnych czasach też Anglii, demokracji nie uświadczysz.
>
> jacek

I nie mylę.

380. Data: 2019-09-22 12:55:02

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15.09.2019 o 07:09, j...@o...pl pisze:

> jest wolność w POLSCE (caps lock sam się nacisnął), wyjmując takie przypadki
> jak ukaranie profesora z Torunia za niepochwalanie LGBT, jak wmawianie, że to
> Kościół jest najbardziej dotknięty pedofilią, choć fakty są zgoła inne,
> jak wmawianie przez Onet i GW na przykład, że to Polacy w Anglii popełniają
> najwięcej przestępstw, choć fakty są zgoła całkowicie inne.

Ja uważam że nie ma w Polsce wolności. Tak właściwie to nawet nie wiem
co tu jest prawem. Z jednej strony konstytucyjna wolność słowa a z
drugiej paragraf obiecujący 3 lata za kratą za publiczne wątpliwości
wobec ustaleń IPNu. To jest wolność, i ty to porównujesz do swobód
zachodnich Europejczyków?

> pieprzysz waść Trybunie; o gazie z łupków to najpierw poczytaj.
> o tych pseudo-ekologach lepiej mi nie pisz, skoro o wizycie zrzutów
> nieczystości do Wisły nawet się nie zająknęli, a w tym czasie gaworzyli
> sobie swobodnie, jaki to jest "ostracyzm" w społeczeństwie, które LGBT
> nie traktuje jako obowiązującej ideologii;
> jakby ktoś nie wiedział, że to tylko komuszo-liberalne postulaty,
> zawsze oszukańcze.
>
> jacek

I już odsyłasz do lektury jakiejś (potencjalnej) łajzy, najczęściej
nawiedzonej... Q*wa, ja w tamtym czasie żyłem w tym kraju i wiem czym
ten kraj żył. Tak więc nie odsyłaj mnie do internetowej historii. A
fakty wyglądają tak że gaz z łupków to była nadzieja dla Polski.

Ekologia? Wiadomości o zagrożeniach oczekuje od tego co mu za to płacę -
czyli ministra środowiska, a nie od jakichś pasjonatów.

Ideologia LGBT? Mógłbyś w skrócie naświetlić na czym ona polega?

ogloszenia spoleczne
Wyrzucony pracownik IKEA
polish chams?
Nienawisc i pogarda (Re: chamstwo i prostactwo)
Jak Żydzi Żydom ,,pomagali".