Tortellini - sos - jak zrobic???

1. Data: 2002-04-16 14:26:59

Temat: Tortellini - sos - jak zrobic???
Od: "Tomek" <t...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj!
Pytanie jak w temacie. Mam tortellini ale nie wiem jak sos do nich zrobic.
Kiedys jadlem chyba serowo-jakistam.....

Jesli jakies sugestie - z goory dziekuje!

--
Tomek

1. Data: 2002-04-16 14:51:42

Temat: Re: Tortellini - sos - jak zrobic???
Od: "Mapet\(ka\)" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

We wloszech torlellini je sie z rosolem. Tak jak u nas barscz z uszkami.
Mapetka

1. Data: 2002-04-16 14:58:24

Od: "Tomek" <t...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hmmm.... byc moze. Mnie jednak chodzi o tortellini z sosem :)

1. Data: 2002-04-16 15:10:17

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 16 Apr 2002 16:58:24 +0200, "Tomek" <t...@s...pl>
wrote:

>Hmmm.... byc moze. Mnie jednak chodzi o tortellini z sosem :)

No to s obie zrob z dowolnym sosem...zupelnie. jakimkolwiek. a
jak dorzucisz sera, to bedziesz mial serowo-jakistam

Krysia
K.T. - starannie opakowana

http://www.newsfeeds.com The Largest Usenet Servers in the World!
------== Over 100,000 Newsgroups - Ulimited downloads - 19 servers ==-----

sos sojowy - gdzie kupic porzadny w w-wie?
Jak tam z jajami???
Bendonc młodom kucharkom...
ciasto jogurtowe
Poszukuję przepisów na normalne i zdrowe wedliny