Tradycja w narodzie ginie - Grzegorzom

11. Data: 2006-11-18 01:31:25

Temat: Re: Tradycja w narodzie ginie - Grzegorzom
Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

a wrote:
> I ja, i ja wszystkiego najlepszego

I ja też! Ja też!

Pozdrowienia,
Michał

--
Michał Misiurewicz
m...@m...iupui.edu
http://www.math.iupui.edu/~mmisiure

12. Data: 2006-11-18 20:46:37

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal Misiurewicz napisał(a):
> a wrote:
>> I ja, i ja wszystkiego najlepszego
>
> I ja też! Ja też!

Jeszcze raz, jeszcze raz nich żyje nam, ...
pozdr. Jerzy

13. Data: 2006-11-18 20:55:12

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Marta Góra wrote:

> Grzesiowi Sapijaszce oraz wszystkim listopadowym Grzegorzom wszystkiego
> dobrego z okazji imienin.

Wszystkim serdecznie dziękuję za miłe życzenia :-) w imieniu swoim i
pozostałych Grześków (są jakowyś jeszcze na grupie?). A sobie życzę by doba
miała 37 godzin..

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Pewna panienka z Toledo,
Chciała przespać się z Klimkiem Bachledą,

14. Data: 2006-11-19 11:28:04

Od: "skryba" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wiesia Karpowicz" <w...@p...pl> napisał w wiadomości

> Dolaczam sie do zyczen, wszystkiego najlepszego
> Pozdrawiam serdecznie Wiesia

Takoż i ja. Wszystkiego dobrego
Z pozdrowieniami
skryba

15. Data: 2006-11-20 09:17:03

Od: Krystyna Chiger <k...@h...people.pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz wrote:

> Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@t...pl> napisał w wiadomości

> Piwo też może być, a pieni się lepiej. Wszystkiego dobrego!

Jak ma się pienić, to szampan najlepszy :) Najlepszego!

Najpiękniejszą muzyką przed snem

16. Data: 2006-11-20 11:41:07

Od: "GabiS" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Sapijaszko" <g...@s...net> napisał (...)
A sobie życzę by doba
> miała 37 godzin..
>
> Pozdrawiam,
> Grzesiek
Grzesiu, najserdeczniej Ci życzę, żebyś miał mniej zajęć, za to bardziej
dochodowych niż np. Tabaza:) i mieścił się w tych skromnych 24 godzinach
doby!

Pa, Gabi
- - -
http://tabaza.sapijaszko.net

Znów o trawnik
Re: Witam
oczko na zimę
Jak przygotowac pelargonie do przezimowania?
Konwalie w listopadzie