Trądzik,antybiotyk TETRALYSAL, inne metody

1. Data: 2007-02-11 17:02:00

Temat: Trądzik,antybiotyk TETRALYSAL, inne metody
Od: "w...@w...opnor" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Sprawa dotyczy uporczywego trądzika i wyprysków na twarzy u młodzieńca 15
letniego.Dermatolog stwierdził że to nie jest taki zwykły tradzik (leczenie
juz trwa ponad 16 mies.) i zaaplikował antybiotyk,seria na 30 dni o nazwie
TETRALYSAL.Oczywiście nie mamy gwarancji ze kuracja pomoże.Może ktoś z
Państwa ma lub miał podobny problem i coś podpowie:czym wspomóc leczenie,jak
się ew.odżywiać,może jakieś zioła itp.Chłopak sie tym stresuje i nie wiemy jak
mu pomóc.

pozdrawiam Anka

2. Data: 2007-02-11 17:34:12

Temat: Re: Trądzik,antybiotyk TETRALYSAL, inne metody
Od: Juanitos <j...@p...me.uk> szukaj wiadomości tego autora

w...@w...opnor napisał(a):
> [...]
> się ew.odżywiać,może jakieś zioła itp.Chłopak sie tym stresuje i nie wiemy jak

Witaj, tetralysal to się bierze minimum 6 miesięcy. Skutki leczenia w
naszym przypadku są beznadziejne. Po miesiącu trądzik wystąpił ponownie...
Jak masz pieniądze to proponuję pojechać do Krakowa, do firmy Biomed i
tam poddać się leczeniu za pomocą antidotum wyprodukowanego na bazie
pobranego wymazu. Sam też jestem poszukujący (jako rodzic). Zioła i tym
podobne historie odpadają :-)
Jak coś natrafisz to też daj znać.

Pozdrawiam
Juanitos

3. Data: 2007-02-11 20:53:37

Od: Hektor <m...@N...alternatywa.net> szukaj wiadomości tego autora

"w...@w...opnor" <n...@o...pl> napisał(a)
wnews:4029.0000004e.45cf4c08@newsgate.onet.pl:

> [...]
> podpowie:czym wspomóc leczenie,jak się ew.odżywiać,może jakieś zioła
> itp.Chłopak sie tym stresuje i nie wiemy jak mu pomóc.

Kiedys bralem i nie pomoglo..nawet pogorszylo...

Diete niech trzyma...(dermatolog pewnie wspominal).

Mi pomogla kuracja Aknenorminem..(pochodna wit.A) - bardzo droga..no i
6miesiecy trwa..potem 6miesiecy sie czeka (po odstawieniu leku) i idzie sie
na peelingi.

Jak juz zaczal brac..to niech skonczy dawke, wtedy lekarz cos doradzi.

--
Pozdr. Hektor

4. Data: 2007-02-12 09:04:11

Od: "Maciej Zacharski" <wormm@o+Wytnijto+2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Ja zażywałem antybiotyk Unidox Solutab przez około 10 miesięcy (o ile dobrze
pamiętam). Przy tym były jeszcze leki miejscowe (Differin +
benzacne\brevox\zineryt). Ta kuracja okazała się dość skuteczna. Differin i
brevoxyl stosuję nadal,jestem zadowolony z wyników. Wcześniejsze próby
leczenia pogarszały sytuację. Niestety lecznie trądziku jest długie. Od
rozpoczęcia leczenia antybiotykiem minęło juz 2,5 roku.

5. Data: 2007-02-12 18:03:22

Od: "w...@w...pl" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuję wszystkim za odpowiedzi.Oj nie widzę tego optymistycznie.Synek się
załamuje,sterczy przed lustrem i sądzi że przemywaniem,wyciskaniem itp
przyspieszy leczenie.Dzisiaj w Sopocie przy okazji spaceru natrafiliśmy na
gabinet w którym się leczy trądzik (to nie był gab. kosmetyczny )ale po
zakończonej kuracji lekowej.Jutro odpiszę więcej,może kogoś to zainteresuje.

pozdrawiam Anka

6. Data: 2007-02-12 19:23:50

Od: Hektor <m...@N...alternatywa.net> szukaj wiadomości tego autora

"Maciej Zacharski" <wormm@o+Wytnijto+2.pl> napisał(a)
wnews:eqpaiu$npv$1@news.onet.pl:

> [...]
> Wcześniejsze próby leczenia pogarszały sytuację. Niestety lecznie
> trądziku jest długie. Od rozpoczęcia leczenia antybiotykiem minęło juz

Tak, unidox jest skuteczny. Potwierdzam. Z tym, ze po paru miesiacach od
odstawienia problem powrocil.

--
Pozdr. Hektor

7. Data: 2007-02-12 19:24:28

Od: Hektor <m...@N...alternatywa.net> szukaj wiadomości tego autora

"w...@w...pl" <n...@o...pl> napisał(a)
wnews:4bd2.00000122.45d0abea@newsgate.onet.pl:

> Synek się
> załamuje,sterczy przed lustrem i sądzi że przemywaniem,wyciskaniem itp
> przyspieszy leczenie.
(...)

Nie dosc, ze pogorszy obecny stan, to jeszcze bedzie miec blizny jak tak
dalej bedzie robic.

--
Pozdr. Hektor

8. Data: 2007-02-12 20:24:30

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

AKADEMIA ZDROWIA-LIDO
Jastrzębia Góra
Konsultacje medyczne; dr n. Med. Aleksander grigorjew, lek. Med. Wojciech
Kania, lek. chirurg-ortopeda Przemysław Pala
84-104 Jastrzębia Góra, ul. Derdowskiego 8
tel. +48 (0-58) 77 44 593
e-mail: a...@o...pl
www.lido.optymalni.org

Umów się telefonicznie na w/w adres, lekarz przyjmuje przeważnie w
niedziele. Niech syn zastosuje się do zaleceń dietetycznych lekarza i
dietetyka, trądzik minie po 2-4 tygodniach bezpowrotnie, a cera będzie
gładka jednobarwna i ładna. Znam masę takich przypadków.
Pozdrawiam Jurek M.

snowboard a wiązadła
"Liszaje" pod ustami u dziecka
[stomatologia] kilka pytań do specjalistów
czy na szkarlatynę chorują dorośli
praca dla fizjoterapeutów ?