snowboard a wiązadła

1. Data: 2007-02-11 15:08:39

Temat: snowboard a wiązadła
Od: "marecki" <u...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej! Proszę Was o rade, planuje wyjazd w góry pojeździć na snowboardzie ale
zastanawiam się czy to nie będzie głupie biorąc pod uwagę zerwane przed rokiem
wiązadła boczne w kolanie. Nie jestem kaleką ale od kontuzji żadnych sportów
nie uprawiam, poza chodzeniem codziennie 10 pięter po schodach i bieganiem. To
byłaby moja pierwsza przygoda z zimowym sportem i nie wiem jak bardzo
obciążone są kolana. Wiem, że na nartach przede wszystkim pracują kolana, a
jak jest z deską? Próbować czy dać sobie spokój w tym roku?

Pozdrawiam
Marek

2. Data: 2007-02-12 08:36:11

Temat: Re: snowboard a wiązadła
Od: "Robert.I" <b...@K...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "marecki" <u...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> nartach przede wszystkim pracują kolana, a jak jest z deską? Próbować
> czy dać sobie spokój w tym roku? Pozdrawiam

1. Konsultacja u lekarza - może pozwolić jeśli wystarczająco silnie masz
rozwinięte mięśnie które Ci ustabilizują kolano.

2. Da się jeździć, pamiętem że jak miałem problemy z kolanami, rozmawiałem z
dziewczyną która miała zerwane właśnie boczne, ale że bardzo dużo jeździła
na desce, to w zasadzie mięśnie jej dobrze korygowały. Dla własnego
bezpieczeństwa nosiła tylko cyborga i tyle. Ale to dlatego że czuła się
pewniej.

R.

3. Data: 2007-02-18 11:51:49

Od: "marecki " <u...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Robert.I <b...@K...pl> napisał(a):

> [...]
> na desce, to w zasadzie mięśnie jej dobrze korygowały. Dla własnego
> bezpieczeństwa nosiła tylko cyborga i tyle. Ale to dlatego że czuła się

Dzięki za odpowiedz, być może faktycznie dobry stabilizator mógłby mi
umożliwić jazdę, ale postanowiłem jednak dać sobie spokój w tym roku. Na
wiosnę będę miał operację i mądrzej będzie jednak zaczekać do tego czasu.

"Liszaje" pod ustami u dziecka
[stomatologia] kilka pytań do specjalistów
czy na szkarlatynę chorują dorośli
praca dla fizjoterapeutów ?
Ciepło i delikatne łzawienie oczu