Trzecia noga?

111. Data: 2013-07-19 11:21:30

Temat: Re: Trzecia noga?
Od: Izunia <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-19 11:11, Ghost pisze:

> Użytkownik "Chiron" <i...@g...com> napisał w wiadomości

> Popros Izę, a nie tak dookola, mam nadzieje, ze da Ci na co zaslugujesz.

na kolana i buzi w pierścienie
to nie za dużo twoim zdaniem?

--
http://tnij.org/xbiy

112. Data: 2013-07-19 11:21:51

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Izunia" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

> nabrałeś ochotki na zobaczenie głupiej c---y ?
Przecież nie napisałem, że chcę zobaczyć Twój intelekt. Nie mam
najmniejszego powodu żeby sądzić, że jesteś taka super (z wyglądu)- jak się
tu chcesz prezentować. Co do intelektu- to jest jak jest:-)

> może pod hasłem : waginy grafika coś znajdziesz
Pewno sporo tego znajdę. Wszystko to Ty?

> a co do mnie - nic z tego :))))))) no sorry
Czemu piszesz, że jest Ci przykro?

,,Kto rządzi przeszłością, w tego rękach jest przyszłość; kto rządzi
teraźniejszością, w tego rękach jest przeszłość."
G. Orwell

Chiron

113. Data: 2013-07-19 11:26:06

Od: *Izunia* <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-19 11:21, Chiron pisze:
> [...]
> Przecież nie napisałem, że chcę zobaczyć Twój intelekt. Nie mam
> najmniejszego powodu żeby sądzić, że jesteś taka super (z wyglądu)- jak

zacytuj gdzie tak twierdzę

>. Co do intelektu- to jest jak jest:-)

tym niemniej ciekawość cię nie opuszcza
mnie tam powierzchowność idiotów wcale
nie ciekawi

> Pewno sporo tego znajdę. Wszystko to Ty?

> Czemu piszesz, że jest Ci przykro?

taka wstawka. nic osobistego
ani tobie do rozkminy świronologicznej

--
http://tnij.org/xbiy

114. Data: 2013-07-19 11:31:10

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 19 Jul 2013 11:14:41 +0200, Izunia napisał(a):

> nabrałeś ochotki na zobaczenie głupiej c---y ?
> może pod hasłem : waginy grafika coś znajdziesz
> a co do mnie - nic z tego :))))))) no sorry

Twarda jesteś :) Ja byłam za mientka :(

M.

115. Data: 2013-07-19 11:37:23

Od: *Izunia* <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-19 11:31, Fragile pisze:

> Twarda jesteś :) Ja byłam za mientka :(

i posłałaś mu focie ? :-|

--
http://tnij.org/xbiy

116. Data: 2013-07-19 11:40:10

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 19 Jul 2013 11:37:23 +0200, *Izunia* napisał(a):

> i posłałaś mu focie ? :-|

Nie :) Nie Chirona konkretnie mam tu na myśli, tylko udostępnienie swojego
zdjęcia na grupie...

M.

117. Data: 2013-07-19 11:43:57

Od: *Izunia* <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-19 11:40, Fragile pisze:

> Nie :) Nie Chirona konkretnie mam tu na myśli, tylko udostępnienie swojego
> zdjęcia na grupie...

oj ile baboli ja bym palnęła przez
te lata gdyby nie kalej. nie przejmuj się
nie ma się u ciebie czego czepnąć. żadnych zawodów
braku intelektu drugich twarzy ;) biorę to na siebie
ty bądź i grzej nas swoim ciepłem <3

--
http://tnij.org/xbiy

118. Data: 2013-07-19 11:44:54

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fragile" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> Twarda jesteś :) Ja byłam za mientka :(

O?! A kiedy to byłaś za mientka?

119. Data: 2013-07-19 11:47:54

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> i posłałaś mu focie ? :-|

Gdyby to zrobiła- nie miała by powodu żałować. Nie jestem jakąś łajzą, która
by to miała publicznie komentować.

120. Data: 2013-07-19 11:49:56

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 19 Jul 2013 11:44:54 +0200, Chiron napisał(a):

> Użytkownik "Fragile" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> O?! A kiedy to byłaś za mientka?

Jak byłam młoda i głupia :)
Teraz jestem stara i... głupia, więc wszystko, co najlepsze już za mną,
haha :)

M.

Bankowcy przyznają: dług (POlski) jest jak narkotyk! WOW!
Czy jest ktos na tej grupie
Szaleństwo naukawców
Czym nas trują
bez bez bez