Trzecia noga?

131. Data: 2013-07-19 12:21:28

Temat: Re: Trzecia noga?
Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "*Izunia*" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
news:51e90cb2$0$1448$65785112@news.neostrada.pl...

> pewno tobie?

> ja naprawdę nie rozumiem co
> ty do mnie rozmawiasz

Wiem. Dlatego to napisałem: "Nie przekreślam Cię- jednak zakładam, że masz
niewielkie szanse..."
No cóż...

"Kto rządzi przeszłością, w tego rękach jest przyszłość; kto rządzi
teraźniejszością, w tego rękach jest przeszłość."
G. Orwell

Chiron

132. Data: 2013-07-19 12:27:28

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fragile" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> Właśnie nie. Poczułabym się niezręcznie. Mam problem z przyjmowaniem
> pozytywnych uwag na swój temat.
Chyba tak...Proces energetyczny zdrowego człowieka polega na tym, że wokół
krąży energia. Nie obawia się on dać- i JEDNOCZEŚNIE nie ma najmniejszych
problemów, żeby przyjąć. Wszelkie zahamowania- w_którąkolwiek_stronę-
powodują blokowanie energii- z wszelkimi tego konsekwencjami. Także
zdrowotnymi.

> Poznawanie w procesie ;)
> Jestem jednak również świadoma swoich ułomności...

Jesteś świadoma ułomności, czy się na nich koncentrujesz?
Różnica między szklanką do połowy pustą a do połowy pełną jest taka, że
patrząc na to, czego się nie ma- nie da rady zacząć czegokolwiek. To dobra
odskocznia do tego, żeby mieć usprawiedliwienia porażek. Jeśli zaczynamy od
szukania tego, co mamy- to_mamy_świetny_początek

133. Data: 2013-07-19 12:32:22

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 19 Jul 2013 12:10:41 +0200, *Izunia* napisał(a):

> lepsze to niz megalomania
> i hedonizm

Ale 'zżera' człowieka wewnętrznie, gdy w nadmiarze, jak u mnie...

> przywykłam :)

Do bzdur nie przywykaj. Zabraniam! :)

> ja tam lubie twoje ciepełko i rozsądek
> daleko idący. a propos, nagrałam dla ciebie
> twój wiersz ode mnie w formacie audio - sama recytuje, ale jakos
> powstydziłam się wstawić na twoją tablice. :) :-P

Ojej, dlaczego? Wstaw, proszę ślicznie :)

M.

134. Data: 2013-07-19 12:38:25

Od: *Izunia* <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-19 12:32, Fragile pisze:

> Ojej, dlaczego? Wstaw, proszę ślicznie :)

poszło!

--
http://tnij.org/xbiy

135. Data: 2013-07-19 12:48:46

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 19 Jul 2013 12:32:22 +0200, Fragile napisał(a):

> Ojej, dlaczego? Wstaw, proszę ślicznie :)

No i się popłakałam... Dziękuję :)
I to jest piękne. I to się liczy.
Dawanie innym okazji do uśmiechu, zadumy i wzruszeń...
I Ty swoimi słowami to robisz. Dziękuję.

M.

136. Data: 2013-07-19 12:59:45

Od: *Izunia* <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-19 12:48, Fragile pisze:

> No i się popłakałam... Dziękuję :)

:)

> I to jest piękne. I to się liczy.
> Dawanie innym okazji do uśmiechu, zadumy i wzruszeń...
> I Ty swoimi słowami to robisz. Dziękuję.

jednemu wzruszenie drugiemu landrynki
wszystkim i tak nie dogodzimy :)

--
http://tnij.org/xbiy

137. Data: 2013-07-19 13:07:50

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> na kolana i buzi w pierścienie
> to nie za dużo twoim zdaniem?

Pierscienie na stopach? Moze byc.

138. Data: 2013-07-19 13:10:19

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "*Izunia*" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

> Nie przekreślam Cię

Nono, ja pierd..le, chiron nie przekresla, to juz cos jest.

139. Data: 2013-07-19 13:12:36

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "*Izunia*" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

> Gdyby to zrobiła- nie miała by powodu żałować. Nie jestem jakąś łajzą,
> która by to miała publicznie komentować.

Taaa, mysle, ze wszyscy wierza.

140. Data: 2013-07-19 13:13:47

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> odskocznia do tego, żeby mieć usprawiedliwienia porażek. Jeśli zaczynamy
> od szukania tego, co mamy- to_mamy_świetny_początek

Kontynuuj analize, bedzie smiesznie.

Bankowcy przyznają: dług (POlski) jest jak narkotyk! WOW!
Czy jest ktos na tej grupie
Szaleństwo naukawców
Czym nas trują
bez bez bez