Trzecia noga?

341. Data: 2013-07-20 22:57:05

Temat: Re: Trzecia noga?
Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2013-07-20 20:01, obywatel Chiron uprzejmie donosi:

> Jakiej groźby? Ja po prostu czekam, aż napiszesz mi coś miłego- milszego
> nawet, niż Fra.

A to chcesz milsze? A ja głupia myślałam, że Prawda Ci droższa jednak jest.

342. Data: 2013-07-20 22:58:08

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2013-07-20 22:15, obywatel *Izunia* uprzejmie donosi:

Najbardziej chyba pasowałoby jątrzyś

343. Data: 2013-07-20 23:01:12

Od: *Izunia* <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-20 22:55, Chiron pisze:
> Użytkownik "*Izunia*" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

> Ależ Izo- ja nie mam zbyt wiele wątpliwości, że nie będziesz chciała
> znać prawdy- i nie sprawdzisz bilingu. Ba! Gdyby jakimś cudem Iza jednak
> biling sprawdziła, i to połączenie by tam było- Iza kupiła by każdą
> bajkę swojego chłopaka: a to wirus mówiący kobiecym głosem, a może
> chwilowe zagubienie telefonu w sklepie? Cokolwiek- i tak we wszystko
> uwierzysz. Nie zauważysz prawdy nawet wtedy, jak kopnie Cię w 4 litery.
> Miłych snów:-)

grubasku głuptasku moj maz wspołpracuje z kobietami
i to nawet z o 10 lat młodszymi ode mnie. a gdy ide do sklepu
to panie mi komentują: pani izo byl mąż i się z nami
droczył aleśmy sie mu nie dały... ;))) dobranoc dzidziusiu fantasto

--
http://tnij.org/xbiy

344. Data: 2013-07-20 23:07:52

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2013-07-20 20:06, obywatel Chiron uprzejmie donosi:

> A czym jest porównywanie polskich, zaśmieconych lasów do idyylicznych,
> dziewiczych szwedzkich? A te otwarte domy i auta- bo wokół sami uczciwi?
> A ten krańcowy wręcz brak wiary w to, że jakiś Szwed mógł wrzucać swoje
> śmieci do publicznego zbiornika?

Ale Sara pisała, że ona jako i ine Polaki wrzuca. Acz nie wszytskie
Polaki wrzucają, bo niektóre nie.
Gdzie tu jest pręga dla wszystkich Polaków?
A co do otwartych domostw, Anglowie też nie plumkali, póki się polska
pracomigracja nie sprowadziła. Może nie plumkali ze zwykłego
anglowskiego lenistwa.

345. Data: 2013-07-20 23:09:00

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2013-07-20 19:31, obywatel Chiron uprzejmie donosi:

> A ja myślę, że zranić nas może tylko ktoś, komu na to pozwolimy

I ja myślę, że masz rację.

346. Data: 2013-07-20 23:09:46

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2013-07-20 20:10, obywatel Chiron uprzejmie donosi:

> Czyje zdjęcie?

Skup się.

347. Data: 2013-07-20 23:12:25

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 20 Jul 2013 20:01:23 +0200, Ghost napisał(a):

> Chiron z okazjami jaki jest kazdy widzi.

Jak widziCIE. No popraw się!
:-]
--
XL "Czarnecki Marek, Onyszkiewicz, Piskorski, Staniszewska,
Wielowieyski, Buzek, Chmielewski, Gacek, Jałowiecki, Lewandowski, Olbrycht,

348. Data: 2013-07-20 23:12:59

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> A to chcesz milsze? A ja głupia myślałam, że Prawda Ci droższa jednak
> jest.

No ale przecież możesz połączyć jedno z drugim. Jak napiszesz np, że jestem
wspaniały- to będzie i prawdziwie, i miło

"Kto rządzi przeszłością, w tego rękach jest przyszłość; kto rządzi
teraźniejszością, w tego rękach jest przeszłość."
G. Orwell

Chiron

349. Data: 2013-07-20 23:14:35

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Bo to taki test był. Jak ten z kolorowymi cyframi w kółeczku. :)

No i co ja tam wtedy zauważyłem? Łatwo znajdziesz- wałkował to już ghost.

350. Data: 2013-07-20 23:16:57

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Płacę. Ale wiesz, że teraz mogę wrzucić praktycznie do każdego?

Ciekawe. Myślisz, że oni też, i dlatego wolą wyrzucać do parkingowych?

,,Kto rządzi przeszłością, w tego rękach jest przyszłość; kto rządzi
teraźniejszością, w tego rękach jest przeszłość."
G. Orwell

Chiron

Bankowcy przyznają: dług (POlski) jest jak narkotyk! WOW!
Czy jest ktos na tej grupie
Szaleństwo naukawców
Czym nas trują
bez bez bez