Trzecia noga?

361. Data: 2013-07-20 23:30:41

Temat: Re: Trzecia noga?
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 20 Jul 2013 22:26:59 +0200, FEniks napisał(a):

> A że tak zapytam z głupia frant, bo dużo napłodziliście i nie nadążam z
> czytaniem - co złego we wrzucaniu śmieciu do publicznego zbiornika?
>
> Może Szwedzi mają już sprawnie działający system, który aktualnie -
> mniej lub bardziej udolnie - wprowadzany jest u nas?

Oczywiście - i polega on na korzystaniu chyłkiem-chyłkiem z PARKINGOWYCH
koszy (nie "publicznych") 333333333333333333333333333333-)))

PS. Spróbuj wyrzucić śmieci w jakimś osiedlowym śmietniku w mieście albo
wrzucić do czyjegoś prywatnego kosza na wsi... zobaczysz czy to też tak
fajnie działa jak tłumaczysz 3-]
--
XL "Czarnecki Marek, Onyszkiewicz, Piskorski, Staniszewska,
Wielowieyski, Buzek, Chmielewski, Gacek, Jałowiecki, Lewandowski, Olbrycht,

362. Data: 2013-07-20 23:31:46

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 20 Jul 2013 22:45:21 +0200, *Izunia* napisał(a):

> trza by wyczaić czy lubi ikseke
> jadrys lubił

Tak, wszyscy którzy mnie lubią, od dziś niech mienią się JADRYS!
:-D

363. Data: 2013-07-20 23:32:43

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 20 Jul 2013 22:47:12 +0200, FEniks napisał(a):

> Dlaczego widzisz zakręcenie Zachodem nawet tam, gdzie go nie ma? Czyżbyś
> była za(na)kręcona?

Widzę tam, gdzie jest. Ewidentne. Co do mojego zakręcenia - a kysz, co też
Ty mi tu.

364. Data: 2013-07-20 23:33:09

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 20 Jul 2013 22:50:01 +0200, FEniks napisał(a):

> Ojej, nie przesadzajmy, bo niedługo Ikselka trafi do Sevres.
>
> Ewa

Jusztrafiuam.

365. Data: 2013-07-20 23:34:31

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A dlaczemuż to? Zbyt dobry? Zbyt wrażliwy? Zbyt piękny? ;-P

Jest większym ptakiem.

366. Data: 2013-07-20 23:37:01

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 20 Jul 2013 22:50:05 +0200, Chiron napisał(a):

> No ciekawe- ja_też_tam_widzę_zakręcenie_Zachodem

Jedna taka znajoma moja - 20 lat w USiech, na koniec życia kopnęli ją tam
w... 4 litery, wróciła z podkulonym ogonem do Polski. Co nie przeszkadza,
że USA do tej pory wspomina jak "kraj lat dziecinnych, on na wieki zostanie
święty i czysty..." - tylko zapomina o tym, jak jej tam koło... zrobili. Bo
to przecież Polska jest fe, ta co po latach ją przyjęła, utuliła, rany
wylizała. A Stany... ech, Stanyyyy... tam najlepiej, tam najmądrzej, tam
nie oszukują, nie wyzyskują, nie kradną, nie wywalają na bruk. 3-]

367. Data: 2013-07-20 23:37:54

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 20 Jul 2013 22:52:29 +0200, Chiron napisał(a):

> No nie wiem. O ile pamiętam- mieszkasz w domku jednorodzinnym. Czy też
> wozisz swoje śmieci do parkingowego kubła, czy może jednak płacisz za ich
> wywózkę?

Najpewniej kiedy się nazbiera, to podrzuca. Przecież to "taki system".
:-]

368. Data: 2013-07-20 23:39:28

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2013-07-20 23:25, obywatel Chiron uprzejmie donosi:

> Skwerku?!

A widzisz, jak się skupisz, coś wydu()isz.
Foto plus namiar przez dwadzieścia cztery godziny przyjmujem.
Potem powiem.

369. Data: 2013-07-20 23:39:36

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 20 Jul 2013 22:56:35 +0200, FEniks napisał(a):

> Płacę. Ale wiesz, że teraz mogę wrzucić praktycznie do każdego?

Spróbuj na parkingu przydrożnym. Albo do mojego.

370. Data: 2013-07-20 23:41:49

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 20 Jul 2013 23:14:35 +0200, Chiron napisał(a):

> No i co ja tam wtedy zauważyłem? Łatwo znajdziesz- wałkował to już ghost.

Cokolwiek tak lub czegokolwiek nie - i tak się przyda 3333-)
--
[...]

Bankowcy przyznają: dług (POlski) jest jak narkotyk! WOW!
Czy jest ktos na tej grupie
Szaleństwo naukawców
Czym nas trują
bez bez bez