Tylko dżudżu, tylko dżudżu

1. Data: 2007-02-09 13:20:01

Temat: Tylko dżudżu, tylko dżudżu
Od: "batory" <b...@p...beztego.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

tylko dżudżu, tylko dżudżu żal...
A to była taka fajna grupa...

2. Data: 2007-02-09 13:38:06

Temat: Re: Tylko dżudżu, tylko dżudżu
Od: BBjk <b...@Q...pl> szukaj wiadomości tego autora

batory napisał(a):
> tylko dżudżu, tylko dżudżu żal...
> A to była taka fajna grupa...

Bo jaka grupa jest, zależy od tych, co ją tworzą. Na razie duża część
zamilkła, bo jazgoczą oszołomy, a nikomu nie chce się z nimi
przekrzykiwać, jedynie Bluzgacz próbuje tu posprzątać.

Dżdżownice ryją na wiosnę. A że ciepło już jest i dzień mocno dłuższy,
to może za moment...?
--
pa, BBjk

3. Data: 2007-02-09 13:56:33

Od: "JaMyszka" <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 9 Lut, 14:38, BBjk wrote:
> [...]
> zamilkła, bo jazgoczą oszołomy, a nikomu nie chce się z nimi
> przekrzykiwać, jedynie Bluzgacz próbuje tu posprzątać.

Odpowiada Ci taki cieć?! <zdziwienie>
Hmmm...
"Tylko krowa nie zmienia skarpetek" - jak mawiał Laskowik.

--
Pozdrawiam :)
JM

4. Data: 2007-02-09 14:03:09

Od: BBjk <b...@Q...pl> szukaj wiadomości tego autora

JaMyszka napisał(a):

> Odpowiada Ci taki cieć?! <zdziwienie>

1. Kto mi odpowiada, ten mi odpowiada. W tym momencie Ty mi odpowiedziałaś.
2. "Cieć" - nie jest to moja poetyka, chyba z takim określeniem trafiłaś
pod zły adres.

> Hmmm...
> "Tylko krowa nie zmienia skarpetek" - jak mawiał Laskowik.

3. Niestety, pan Laskowik nie jest moim idolem, a jego głupawe
powiedzonka nie stanowią dla mnie latarni w mroku.
--
pa, BBjk

5. Data: 2007-02-09 14:17:30

Od: "JaMyszka" <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 9 Lut, 15:03, BBjk wrote:
> 1. Kto mi odpowiada, ten mi odpowiada. W tym momencie Ty mi odpowiedziałaś.

Wyraziłam tylko swoje zdziwienie, bo odniosłam wrażenie, że
odpowiadają ci jego metody.

> 2. "Cieć" - nie jest to moja poetyka, chyba z takim określeniem trafiłaś
> pod zły adres.

Cieć jako porządkowy - nie widzę w tym żadnej poetyki.

> 3. Niestety, pan Laskowik nie jest moim idolem, a jego głupawe
> powiedzonka nie stanowią dla mnie latarni w mroku.

Oki, oki...
Nie jest moim celem kłótnia z Tobą ani dyskredytacja Ciebie.
:)
Proponuję więc EOT.

6. Data: 2007-02-09 14:18:44

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"JaMyszka" <f...@g...com> wrote in message
.com...
On 9 Lut, 14:38, BBjk wrote:
> [...]

Odpowiada Ci taki cieć?! <zdziwienie>
Hmmm...
"Tylko krowa nie zmienia skarpetek" - jak mawiał Laskowik.

Hm, to mi zabrzamiało jak westchnienie za kozą rabina...

7. Data: 2007-02-10 01:19:32

Od: "anatol" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 9 Lut, 13:38, BBjk <b...@Q...pl> wrote:

Dziekuje za takiego sprzatacza. Takiego obroncy to Ja nie poptrzebuje.

Szalom
Janusz

8. Data: 2007-02-10 19:51:52

Temat: Oscypek owczy czy owczo/krowi. Było: Re: Tylko dżudżu, tylko dżudżu
Od: "Wojtek H." <s...@p...ciach.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Użytkownik JaMyszka <f...@g...com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych
napisał:1...@q...googlegr
oups.com...

> Wyraziłam tylko swoje zdziwienie, bo odniosłam wrażenie, że
> odpowiadają ci jego metody.

Wiesz JaMyszka, jak delikatnie (i pośrednio) zwróciłem Ci uwagę,
że podsycasz czyjeś problemy psychiczne (czyli - bawisz się cudzym
kosztem), toś wyskoczyła z wielkim wrzaskiem.

A to jest _także_ Twoja zasługa, że grupa staje się nie do zniesienia.

I mam prośbę - nie odpowiadaj na ten post, tylko przemyśl sobie czy
przypadkiem nie ma w tym trochę racji. Zwłaszcza, że cały wątek jest
poza tematem grupy, czyli uczestnicząc w nim nadal ją psujesz!

A teraz kuchennie i w temacie:

Była tu swego czasu dyskusja o oscypku - gdzie kupić takowy z wyłącznie
owczego mleka. Niestety już pewnie wszyscy wiedzą, że raczej do
_każdego_ oscypka dodaje się mleka krowiego (do polskiego mniej i z krów
rasy czerwonej, do słowackiego więcej i z dowolnej krowy).

Pozdrawiam serdecznie - Wojtek H.

9. Data: 2007-02-10 22:49:53

Od: "jandulka" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> _każdego_ oscypka dodaje się mleka krowiego (do polskiego mniej i z krów
> rasy czerwonej, do słowackiego więcej i z dowolnej krowy).

Przede wszystkim od września do maja to zawsze będzie 100 procent krowiego.
Na niektórych bazarach w Warszawie w sezonie można kupić i nie spotkałam
podrabianego wrzeciona. Swoją drogą wolę bunc (bunz?), czyli biały owczy.
Oscypki są wielkie, potwornie drogie i nawet połówka mi wyschnie, zanim
zjem. Bunc jest rewelacja (choć też nietani).
J.

10. Data: 2007-02-11 00:51:45

Od: "Bluzgacz" <n...@w...il> szukaj wiadomości tego autora

"JaMyszka" <f...@g...com> wrote in message
.com...

>Odpowiada Ci taki cieć?! <zdziwienie>
>Hmmm...
>"Tylko krowa nie zmienia skarpetek" - jak mawiał Laskowik.

Nie zapominaj skad pochodzisz.
Ciec to cie robil.
--

Bluzgacz
GG:5015

Przepis na salatke z krewetkami
coś dla ciebie
ryba maślana
Uwaga Spam - Foremki do wykrawania ciasta j dla dzieci.
O KWISTYCH MACACH - Z PSP