Uczciwość małżeńska

131. Data: 2010-02-09 12:01:45

Temat: Re: Uczciwość małżeńska
Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Przemysław Dębski" <p...@g...pl> wrote in message
news:hkoucv$9la$1@inews.gazeta.pl...

Uczciwość małżeńska - a co to takiego?

Czyzby chodziło o pieniądze? No bo mąż daje kasę, żona daje kasę a później
mówi:
"Co twoje to i moje, a od mojego ci wara!!!"

132. Data: 2010-02-09 12:08:22

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski pisze:

> Użytkownik "Marchewka" <s...@g...pl> napisał w
> wiadomości news:hkrg2i$r63$2@inews.gazeta.pl...

> Droga Marchewko, czy ja pierdoliłem jakieś smuty, że żyję w związku
> pełnym zaufania miłości i przyjaźni - spojonego pełnią więzi intymnej ?
> Nie wydaje mi się. Więc nie wiem co mam tu sprawdzać ;) A już tym
> bardziej czemu miałbym Tobie zdawać z tego relacje ... jakąś więź
> intymną masz do mnie czy co ? ;)

Uznalam, ze nie trzeba tego, co napisalam, okraszac stadem emotikow, by
bylo widac, ze jest to _ironia_. Ale widac po Twojej odpowiedzi, ze
jednak trzeba... Zreszta, sam naduzywasz.
W takim razie, by miec jasnosc, napisz (czy moze raczej "pierdolnij
jakies smuty") w jakim zyjesz zwiazku. O ile w ogole w jakims. Bedzie
latwiej sformulowac ew. dalsze pytania.
BTW: Jakos mam wrazenie, ze zblizasz sie stylem konwersacji do Endera. A
jest on za to dosc mocno tu krytykowany. I z tego tez powodu niektorzy
bardziej sie "przypierdalaja do niego", bez wzgledu na to, co pisze.
Wyglad tez jest wazny. Nie sama tresc.
I.

133. Data: 2010-02-09 12:11:16

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Nie wydaje mi się. Więc nie wiem co mam tu sprawdzać ;) A już tym
> bardziej czemu miałbym Tobie zdawać z tego relacje ... jakąś więź

Wszyscy tu mają. Zwłaszcza ostatnio.

Qra

134. Data: 2010-02-09 12:15:19

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Ujmę to tak jak najlepiej potrafię. Nie deprecjonuje jakościowo żadnych
> związków, ludzie ze sobą są, każdy związek jest indywidualny, dla jednych
> lepszy dla innych gorszy. Robią mądrzejsze lub głupsze rzeczy. Tak się
> ten świat kręci. Związki są dla ludzi. I jeśli gadamy o związkach jako
> takich musimy brać pod uwagę również ich mroczną stronę (brrrrr ;) ).
> Taka jest rzeczywistosć. Wkurwia mnie gdy ktoś wyciera sobie mordę
> słowami miłość i zaufanie po to by deprecjonować innych, za to jacy są.
> A jak pokazać że robi to samo co ten którego się czepia ... to robi to

Oj Dębska... i co tu z Tobą zrobić, żeby i Tobie dobrze było i innym się nie
narazić?

Qra

135. Data: 2010-02-09 12:21:55

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Ender <e...@n...net> tak oto plecie:

> Jak chcesz, to ja powiem swojej, możesz nawet wybrać której,
> że miałem dzisiaj pokusę porządnie wygrzmocić pewną qurę,
> ale tak żeby aż pióra fruwały i cieniutko piszczała.
> Czy mogłabyś mi wobec tego podać choć kilka szczegółów, jakieś wymiary
> kolor upierzenia itp, żeby moja pokusa nie była taka biedna i bezpłciowa?
> ;-)

Inteligentny człowiek jakoś sobie poradzi. Na początek spróbuj z wyobraźnią.

Qra

136. Data: 2010-02-09 12:29:33

Od: "Reda rt" <p...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marchewka" <s...@g...pl> napisał w
wiadomości news:hkrj8n$96j$1@inews.gazeta.pl...

> jest on za to dosc mocno tu krytykowany. I z tego tez powodu niektorzy
... a raczej jest nie do zniesienia na dłuższą metę ... ;)

137. Data: 2010-02-09 12:34:52

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> Kto, kto tak robił ? Gdzie ? To mu też dowalę ;)

Mamy już ustalone, że to wbrew prawom natury nie bzykać się czasem w swojej
głowie z kimś innym niż nasz partner. Jak do tej pory nikt tej tezie nawet
nie próbował zaprzeczyć, więc przyjmuję ją za prawdziwą ;) Doskonale
rozumiem, że z powodów profilaktycznych o takich rzeczach się partnerowi nie
mówi ... no ale że z miłości ? ;)) Parę osób tak jednak zdeklarowało. Parę
osób też do Endera o jego zdrady się przypierdoliło. Kumajesz - część
wspólna zbioru A i B to Twój target do dowalania ;)

> Istnieją też pojęcia takie jak: 'związki patologiczne', 'patologia w
> związkach',
> i 'patologiczne zachowania' - zważ na stopniowanie.
> Definicja związku patologicznego nie brzmi:
> "to związek, w którym ludzie krytykują innych za skoki w bok
> a o sobie mówią, że kochają".
> A Twoja pozycja imho dość blisko krąży wokół takiej tezy ;)

Chyba znowu jakieś nieporozumienie na łączach. To się robi strasznie
skomplikowane ;)
Moja teza to: skoroś taki uczciwy, to czemu ukrywasz swe myśli przed
partnerem.

> Patologiczne zachowania to są bardzo konkretne konkrety, jak
> np. zdrada i jej ukrywanie. Patologie w związkach i związki
> patologiczne to takie, w którym stan ten jest utrwalony
> i prowadzi do nieporozumień/rozpadów związków.

Ja nic a nic się nie wypowiadam na temat patologii. Nie wiem dokąd chcesz
mnie tą drogą poprowadzić.

> To jest coś, do czego można się odwoływać.
> To jest też coś, co ludzie zupełnie czasem gubią 'z widoku',
> kiedy się czują bezpiecznie i komfortowo (nuda ?),
> a co się okazuje ich np. rozbijać psychicznie, kiedy
> to nagle na własne życzenie tracą.

Niom. Jak by nie patrzył tego dodyczy "szok porozstaniowy".

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

138. Data: 2010-02-09 12:46:34

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski pisze:
> Moja teza to: skoroś taki uczciwy, to czemu ukrywasz swe myśli przed
> partnerem.

Bo uczciwosc nie jest synonimem paplania partnerowi o _wszystkim_.
Z tego pomylenia pojec rodza sie Twoje pytania.
I.

139. Data: 2010-02-09 12:47:30

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> bylo widac, ze jest to _ironia_. Ale widac po Twojej odpowiedzi, ze jednak

Oki. Mój błąd. Raczej ze sobą wcześniej nie gadaliśmy, więc nie było okazji
się dotrzeć w wyczuwaniu tego i owego.

> W takim razie, by miec jasnosc, napisz (czy moze raczej "pierdolnij jakies
> smuty") w jakim zyjesz zwiazku. O ile w ogole w jakims. Bedzie latwiej
> sformulowac ew. dalsze pytania.

To "w czym" żyję teraz można by nazwać "być może perspektywą" na związek. I
wiele różnych pobocznych okoliczności ;)

Traktuję kogoś z góry ?

Na post po zbóju aprosił
P.D.

140. Data: 2010-02-09 12:47:34

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Kumajesz - część wspólna zbioru A i B to Twój target do dowalania ;)

> Chyba znowu jakieś nieporozumienie na łączach. To się robi strasznie

Nadużywasz emo-tych-konów. I się ciężko czyta. Stąd nieporozumienia.

Qra

Żydochamówa
ANTYPOLONIZM
Re: In the future...