Uczciwość małżeńska

1. Data: 2010-02-08 12:00:30

Temat: Uczciwość małżeńska
Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy w ramach uczciwości małżeńskiej oraz bycia jednym ciałem i jedną duszą,
leży wyznanie iż ma się chęć do skoku w bok ?

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

2. Data: 2010-02-08 12:20:58

Temat: Re: Uczciwość małżeńska
Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ender" <e...@n...net> napisał w wiadomości

> No właśnie o coś podobnego miałem zapytać.
> W przysiędze małżeńskiej stoi chyba 'na dobre i złe, w chorobie i
> zdrowiu'.
> Więc taki numer na boku, to jest ewidentnie 'na złe' i można jeszcze
> podciągnąć pod 'w chorobie'.
> Gdzie jest wtedy miłość drugiego małżonka, który wszak przysięgał przed
> Bogiem kochać także 'na złe i w chorobie' a nie tylko 'na dobre i w
> zdrowiu'?
> Hę? Małżonki i żonkosie?
> To co rozumieliście pod pojęcie waszej przysięgi: 'na złe i w chorobie'?
> ENder

Zauważyłeś, że zupełnie przekręcasz treść/pytania, jeśli nie pasują Ci do
"teorii"?

MK

3. Data: 2010-02-08 12:23:25

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
> Czy w ramach uczciwości małżeńskiej oraz bycia jednym ciałem i jedną
> duszą, leży wyznanie iż ma się chęć do skoku w bok ?
>
> Na post po zbóju zaprosił
> P.D.
Parafrazując Monikę Olejnik: "Niech Pan nie będzie dziecinny Panie P.D."

MK

4. Data: 2010-02-08 12:31:35

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Przemysław Dębski" <p...@g...pl> wrote in message
> [...]
duszą,
> leży wyznanie iż ma się chęć do skoku w bok ?

Polskie przysłowie "Czego oczy nie widzą - sercu nie żal" mówi o tym, że
jeżeli masz ochotę - nie mów o tym, jeżeli planujesz skok w bok - nie mów o
tym, jeżeli dokonałeś skoku w bok - nie mów o tym.
Nie spowodujesz niepotrzebnego bólu, chęci zemsty, samej zemsty i
rozpadu, no chyba, że tego chcesz np. z powodu zdrady - chcesz się zemścić.

5. Data: 2010-02-08 12:47:18

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Prawusek" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Nie spowodujesz niepotrzebnego bólu, chęci zemsty, samej zemsty i
> rozpadu, no chyba, że tego chcesz np. z powodu zdrady - chcesz się

To nie była z mojej strony prośba o poradę :)
Ty o praktyce. Ja o przysiędze małżeńskiej. Jak to wygląda w ramach tej
przyrzeczonej uczciwości ? Przecież przysięga małżeńska nie brzmi " ... i
nie zrobię ci przykrości aż do śmierci" ;)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

6. Data: 2010-02-08 12:52:12

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> Parafrazując Monikę Olejnik: "Niech Pan nie będzie dziecinny Panie P.D."

Pomijając moją dziecinność. Zdaje się że pytałaś mnie swego czasu o
uczciwość, twierdząc że Ty własnie na nią stawiasz w relacjach k-m. Więc jak
to jest Twoim zdaniem w omawianym przypadku. Wyżej cenić uczciwość, czy
samopoczucie partnera i własne samopoczucie ?

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

7. Data: 2010-02-08 13:21:06

Od: "Druch" <e...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Ender" <e...@n...net> wrote in message
> [...]

hehe, wesolo Ci,
ciekawe czy sie smieje ktos u kogo "zkok w bok"
zostal wykryty
i druga polowa wyprowadza sie z polowa inwentaza konkubentow :)

Widzialem takie przypadki i z tego co pamietam to zaden z konkubentow
nie smial sie wtedy.

Pozdrawiam,
Druch

8. Data: 2010-02-08 13:22:18

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jak to jest Twoim zdaniem w omawianym przypadku. Wyżej cenić uczciwość,
> czy samopoczucie partnera i własne samopoczucie ?

Odróżniłabym chęć skoku w bok od samego skoku....
Bo to jednak spora różnica.
Odróżniłabym głupią wpadkę od świadomej decyzji
Bo to jednak spora różnica.
Jestem tragicznie monogamiczna - w związkach nie skakałam.
Poza związkami... to już moja sprawa :-)))))

Czy tak wystarczy?

MK

9. Data: 2010-02-08 13:24:55

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Raczej nadałem choć odrobinę sensu kompletnie głupiemu pytaniu.
> Rozumiem jednak, że twój negatywny stosunek emocjonalny do mnie kazał ci
> właśnie w ten sposób to odebrać.
> No cóż, to już twój problem.
> Nie mogę odpowiadać za czyjś ewentualny niedorozwój emocjonalny.
> ENder

Pimpuś, na "negatywny stosunek emocjonalny" to sobie trzeba zasłużyć.

Jak na razie patrzę na Ciebie jak na dzieciaka, co się nie wyhasał i
chciałby na raz 3 pączki, kawałek tortu i czekoladę do popicia, a potem
będzie rzygać.

I jest jedna kwestia, która mnie w Tobie zdumiewa.
Ta całkowita plaża, gleba emocjonalna.
Mam tylko nadzieję, że to Twoja psp-owa kreacja.

Ale jak słusznie zauważyłeś, to Twój problem.

MK

10. Data: 2010-02-08 13:26:26

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Przemysław Dębski <p...@g...pl> tak oto plecie:

> Czy w ramach uczciwości małżeńskiej oraz bycia jednym ciałem i jedną
> duszą, leży wyznanie iż ma się chęć do skoku w bok ?

W ramach bycia jednym ciałem i jedną duszą wyznanie niepotrzebne. Wszak
reszta duszy i ciała to samo będzie chciała.

Qra

Żydochamówa
ANTYPOLONIZM
Re: In the future...