Uczciwość małżeńska

151. Data: 2010-02-09 13:23:42

Temat: Re: Uczciwość małżeńska
Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marchewka" <s...@g...pl> napisał w
wiadomości news:hkrlga$gkf$1@inews.gazeta.pl...

> Bo uczciwosc nie jest synonimem paplania partnerowi o _wszystkim_.
> Z tego pomylenia pojec rodza sie Twoje pytania.

Jak Ty byś nazwała ukrywanie swych myśli zdradnych przed partnerem ?

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

152. Data: 2010-02-09 13:26:52

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Izabela" <f...@o...pl> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...
On 9 Lut, 13:34, Przemysław Dębski <p...@g...pl> wrote:

> ze tak zapytam.
> A ty byś wybrał jaką alternatywe:

> - żeby twój kumpel wyobracał twoja 15nieletnią córkę i ci o tym
> szczerze zakomunikował - tak otwarcie po przyjacielsku
> - czy żeby sobie co najwyżej o tym cicho pomarzy ???
>
> albo inaczej.
> wolałbyś żeby ci marzył wybić szyby w samochodzie czy wybił.
> marzył spalić ci dom czy spalił.

Troszkę to nieadekwatne, gdyż w tym o czym ja mówię obydwie strony mają
takie myśli.

> w przypływie emocji na różnym tle wiele destruktywnych tudzież
> niekorzystnych emocji/myśłi przychodzi do głowy, ale niewiele osób
> realizuje te myśli w realu - rozumiesz?
>
> właśnie taka jest różnica w zdradzie a w fantazjowaniu o kimś w
> trakcie. Od jednego do drugiego jeszcze kawałek czynów musi być -
> nieprawdaż?

Skoro to tylko fantazjowanie, żadna tam zdrada - to dlaczego unika się tego
tematu, a innych tematów fantazji już nie (ot choćby co byśmy kochanie
zrobili z milione wygranym w totka) ?

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

153. Data: 2010-02-09 13:33:14

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Druch" <e...@n...com> napisał w wiadomości

> O to chodzi . Fantazje mamy przerozne - niekoniecznie erotyczne,
> np. chcialby sie zpechnac do rzeki te
> wszystkie samochody stojace w korku na moscie i potopic kierowców :)

Nie oglądaj już więcej cartoon network ;)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

154. Data: 2010-02-09 13:38:40

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Przemysław Dębski <p...@g...pl> tak oto plecie:

> [...]
> tego tematu, a innych tematów fantazji już nie (ot choćby co byśmy
> kochanie zrobili z milione wygranym w totka) ?

- Żono, wygrałem milion w lotka! Pakuj się!!!
- Wyjeżdżamy?
- Nie. Ty się wynosisz.

Qra

155. Data: 2010-02-09 13:39:51

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Przemysław Dębski <p...@g...pl> tak oto plecie:

> Użytkownik "Marchewka" <s...@g...pl> napisał w
> wiadomości news:hkrlrs$i2n$2@inews.gazeta.pl...

> A to nie ja się zbliżam, tylko ewentualnie Ender do mnie się zbliża.

Sugerujesz, że się zaczyna dostosowywać do pospólstwa?

Qra, rety rety

156. Data: 2010-02-09 13:41:02

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wiadomości news:hkrlga$gkf$1@inews.gazeta.pl...

> Jak Ty byś nazwała ukrywanie swych myśli zdradnych przed partnerem ?

Nie wiem, jak Marchewka. Ale ja to jakoś chyba miłość.

Qra

157. Data: 2010-02-09 13:44:13

Od: Iska <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 9 Lut, 14:26, Przemysław Dębski <p...@g...pl> wrote:
> [...]
> tematu, a innych tematów fantazji już nie (ot choćby co byśmy kochanie

przykład był celowo drastyczny i przesadzony gdyz skłonna jestem
mniemać że ludzie wyskakujący na boki z oficajalnego związku
nie mają w zwyczaju traktowac terytorialnie uczuc i caiała partnera,
gdzyż ich pstawa niejako rozluznia/zatraca poczucie wzajemnej
przynalezności.
ale juz na obiektywnym obiekcie, ze tak powiem o wiele cięzej zneść te
myśl a latwiej wyodrębnić róznice w postrzeganiu istoty skoku w bok
endorfiny produkowane podczas romansu przysłaniają racjonalne
myśłenie na tyle, tak, że delikwenta nie interesują konsekwencje
chociażby
w postaci odwetu - tak to jakoś bywa imho.
bo milion wygrany w totolotka nie uchodzi kulturowo tudziez religijnie
za
grzech - czy to nie oczywiste?
ale idąc tym tokiem już rozmowa o przemożnej natrentnie chodzacej po
głowie chęci
wybicia szyb w samochodzie koledze
ktory zakpil z ciebie sromotnie już nie wchodzi w temat dyskusji,
wprost proporcjonalnie do
rzeczonego zawinienia. jakoś to tak bywa wewnetrzna blokada(jakgdyby
obawia się w ten sposób zbudzić wlasne drzemiace wewnetrzne zlo) ze
im cos bardziej nieludzkie, ewentualnie odbiegajace
od powszechnych norm tym niechetniej o tym rozmawiamy publicznie.
czemu? każdy sam zna odpowiedz na to- chyba
tak to pojmuje

158. Data: 2010-02-09 13:54:39

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

>W Usenecie Przemysław Dębski <p...@g...pl> tak oto plecie:

> Nie wiem, jak Marchewka. Ale ja to jakoś chyba miłość.

A ta miłość nie ma przypadkiem powiązania z takim szczerym i prawdziwym
poczuciem własnej winy ?

Na post o zbóju zaprosił
P.D.

159. Data: 2010-02-09 14:01:04

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Przemysław Dębski <p...@g...pl> tak oto plecie:

> A ta miłość nie ma przypadkiem powiązania z takim szczerym i prawdziwym
> poczuciem własnej winy ?

Zawsze ma. Dlatego o prawdziwą i szczerą trudno.

Qra

160. Data: 2010-02-09 14:20:03

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

>W Usenecie Przemysław Dębski <p...@g...pl> tak oto plecie:

> Zawsze ma. Dlatego o prawdziwą i szczerą trudno.

Mam Qro wrażenie, że się rozumiemy w tej kwestii.

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

Żydochamówa
ANTYPOLONIZM