Venta: czyszczenie kamienia....

1. Data: 2003-01-02 14:18:11

Temat: Venta: czyszczenie kamienia....
Od: Dominik <"[wywal_nawias]Dominik_D"@eranet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeszcze jedno pytanko: jak wyczyscic porzadnie
to ustrojstwo? Zaczyna odkladac sie kamien i glosniej chodzi....
W serwisie na Zurawiej chca za wyczyszczenie 60 zl. :(

Pozdrowka
Dominik

1. Data: 2003-01-02 14:25:23

Temat: Re: Venta: czyszczenie kamienia....
Od: Jack Szaniawski <i...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Dominik <"[wywal_nawias]Dominik_D"@eranet.pl> wrote:

>Jeszcze jedno pytanko: jak wyczyscic porzadnie
>to ustrojstwo?

tego nie trzeba czyscic z kamienia. ja nie czyszcze.

>Zaczyna odkladac sie kamien i glosniej chodzi....

to dziwne,od kamienia zwykle tylko brzydziej wyglada

>W serwisie na Zurawiej chca za wyczyszczenie 60 zl. :(

ocet rozcienczony albo tabletka do oczyszczania czajnikow
elektrycznych

1. Data: 2003-01-02 14:29:38

Od: Dominik <"[wywal_nawias]Dominik_D"@eranet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> to dziwne,od kamienia zwykle tylko brzydziej wyglada

Przypuszczam, ze kamien zrobil sie w elemencie [listwie]
ktory napedza te dwa walki...

Dzieki za rady
Dominik

1. Data: 2003-01-02 15:00:13

Od: Dominik <"[wywal_nawias]Dominik_D"@eranet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> swoja droga, ze ci w service nie powiedzieli jak oczyscic, to
> cwaniaczki. gdzie to takie spryciule?

Serwis venty, wawa, Zurawia 20....

Pozdrowka
Dominik,

1. Data: 2003-01-02 15:00:25

Od: Jack Szaniawski <i...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Jack Szaniawski <i...@n...com> wrote:

>ocet rozcienczony albo tabletka do oczyszczania czajnikow
>elektrycznych

dodam tylko:

wymocz tylko dolne naczynie i talerze. nie montuj gornej czesci, bo
walki gumowe moga sie zniszczyc.

swoja droga, ze ci w service nie powiedzieli jak oczyscic, to
cwaniaczki. gdzie to takie spryciule?

Venta: bioabsorber - zamiennik?
[wawa] gdzie gruba wykladzina pcv?
Re: ==> ?? Jaka lodówka. Ariston,Candy , Liebheer, Whirepool ???
na mrowki: globol?
farby wapienne