Wałęsa - największe kłamstwo sierpniowych dni.

231. Data: 2019-05-22 00:57:58

Temat: Re: niowych dni.
Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-05-21 11:11, Trybun wrote:

> Powiedziałbym - rzecz niegodna istot ludzkich. I niekoniecznie musi
> chodzić o dzieci. Ale do czego to się ma? Była ta sprawa poruszana np.
> na forum ONZ, poważne dziennikarstwo itd?

Dobrze wiesz, że ONZ to dziś tylko fasada.
Zupełni inaczej wyglądała by sytuacja, gdyby ci ludzie mogli swobodnie
podróżowac.
Zadziwiający jest ten brak jakiejkolwiek inicjatywy ówczesnych mocarstw
w tej kwestii.

232. Data: 2019-05-22 01:30:41

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-05-21 17:56, gazebo wrote:

> jestem ci zyczliwy, naprawde :]

You're welcome!

//tu wersja dla gramotnych, żeby nie powiedziec, 'dla orłów'!
http://www.historiasztuki.com.pl/strony/021-01-01-AN
TYKULTURA-POJECIA.html

233. Data: 2019-05-22 18:36:09

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 22/05/2019 o 00:30, Ilona pisze:

> You're welcome!

ze co? :]

--
gazebo

234. Data: 2019-05-22 23:36:48

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-05-22 18:36, gazebo wrote:

> ze co? :]

//znaczy, mieszkasz w Anglii, ale tylko z Polakami?

235. Data: 2019-05-24 20:25:08

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 22/05/2019 o 22:36, Ilona pisze:

> //znaczy, mieszkasz w Anglii, ale tylko z Polakami?

znaczy Kapitan
--
gazebo

236. Data: 2019-05-25 02:05:13

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-05-24 20:25, gazebo wrote:

> znaczy Kapitan

Znaczy.

237. Data: 2019-05-26 10:12:31

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 22.05.2019 o 00:23, Ilona pisze:

> Wielu już to widzi, dlatego systematycznie rośnie niezadowolenie wobec
> takiej 'linii w_adzy'.
>
> //PoleXitów sie zachciewa, ludzie po prostu chcą wiekszej autonomii.

Autonomia, choćby w jakimś zakresie od władzy - marzenie chyba każdego
obywatela. Bo niestety w polskiej rzeczywistości nie wybiera się swoich
przedstawicieli a władców. Komu się zachciewa Polexitu, tylko warszawce
bo Unia jest aktualnie jedynym czynnikiem który ogranicza ich władzę.

238. Data: 2019-05-26 10:13:32

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 22.05.2019 o 00:25, Ilona pisze:

> Zapewne, niemniej jednak, pojawia się jakiś przykład, jakieś pole do
> dyskusji.

Dyskusji.. W przeszłości było już sporo prób naprawy świata, jednak po
prawie wszystkich pozostał tylko płacz egoistów jak to źle zostali
potraktowani. Oni naprawdę uważają że są właścicielami ziemi wody i
powietrza i zmiana takiego statusu ich krzywdzi.

239. Data: 2019-05-26 10:14:36

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 22.05.2019 o 00:32, Ilona pisze:

> Federacja z Niemcami już była.
> Nazywało się to Generalnia Gubernia. Podobno to był nieudany
> eksperyment. Ciągle dochodziło do aktów przemocy, z obu stron.
> Może to skutek wzajemnej nieznajomości własnych języków a może coś
> innego?

Nie było. W sumie poza czasami NRD  nigdy nie było jakichś bliższych
relacji naszych narodów. A moim zdaniem gdy Niemcy odzyskają suwerenność
to warto by było z naszej strony wysunąć taką propozycję. Zresztą nie ma
alternatywy - nasze bezpieczeństwo możemy opierać tylko na dobrych
stosunkach z sąsiadami.

240. Data: 2019-05-26 10:15:31

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 22.05.2019 o 00:42, Ilona pisze:

> Chodzi o Koreańczyków z północy. Im poprostu, dzieje się krzywda.
> Jakkolwiek jestem za suwerennością i szeroką autonomią państw
> narodowych, w tym wypadku, mam poważne zastrzeżenia do światowych
> mocarstw, że nie doprowadziło dotąd do realnego poszanowania
> elementarnych praw człowieka.

To ty tak twierdzisz. Jesteś za suwerennością a jankesi na południu
Korei ci nie przeszkadzają? Obozy koncentracyjne w Chile za skutkowały
międzynarodowym listem gończym za Pinochetem, słyszałaś o takim liście
za którymś z kolejnych Kimów? A więc na czym w końcu stoimy - bandziory
czy ktoś (!) im przyprawia rogi?

Przemoc adminów Sieci, ciąg dalszy historii.
Hoży Ambroży
Wolna Wola a sugestia.
Partnerstwo w epoce przemian.
"Czy jesteś NORMALNY?"