Wali mi się...

21. Data: 2008-05-30 12:49:42

Temat: Re: Wali mi się...
Od: Sky <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kalinka napisał(a):

> mysle ze napisze to jest dobry pomysł.

służę ;)

22. Data: 2008-05-30 12:55:37

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 30 Maj, 12:54, "Kalinka" <c...@o...pl> wrote:

> mysle ze napisze to jest dobry pomysł.
>
> Kalinka

Nie prowadzę schroniska dla popaprańców.
Pisz do łatwowiernego Skajka - mnie nie nabierzesz, trollu. Twoje
taniutkie chwytliwe historyjki na odległość śmierdzą naciąganiem.
Lubisz sobie robić jajca z ludzi, których łapiesz na schematyczne i
proste scenariusze - wymyśl raczej coś bardziej skomplikowanego,
wiesz, jakiś zawód miłosny, problemy z rozdwojeniem jaźni - o, np. że
zakochałaś sięw swoim drugim "ja" i nie możesz go wygonić do roboty,
bo woli siedzieć w necie, zamiast się wziąć za pierwsze :-D

Troll jesteś i tyle. A tutaj jest mnóstwo naiwnych, skorych do gadania
ludzi. To twoja mizerna pożywka.
Rozszyfrowałam cię od razu.
Wiesz, po czym? - po tym, że w twojej opowiastce wszyscy są źli, a ty
jedna biedna.
Tak nigdy nie jest w życiu.
Spadaj.

23. Data: 2008-05-30 12:56:42

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 30 Maj, 13:49, Sky <s...@o...pl> wrote:

> służę ;)

Spadaj, pokręcony sky-mondryto. Służ swoim lokum - taka sama wariatka,
jak Ty, to się pomieścicie.

24. Data: 2008-05-30 12:57:40

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 30 Maj, 13:07, "Duch" <n...@n...com> wrote:
> "Kalinka" <c...@o...pl> wrote in message

> Dlaczego maz nie placi na mieszkanie, skoro zarabia za granica?
> Co on wyprawia? Przeciez macie dziecko.
>
> Dwa - moze "zerwij" z matka znajomosci na jakis czas?
> Jesli pyta czy przyjedziesz na dzien dziecka - powiedz ze nie,
> bo nie lubisz jak Cie ciagle krytykuje.
> Mam wrazenie ze jestescie (z siostrami) mocno uzaleznione od mamy.
> I ze to niepotrzebne. Mama nie ma racji - cieszy sie z waszych porazek.
> I przez to Ty samo moze szukasz TAKIEJ wlasnie drogi zyciowej?
> [...]

Duszku, no rany, trolla nie widzisz???

25. Data: 2008-05-30 13:14:31

Od: "Kalinka" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Sorry, ale czegoś tu nie rozumiem: czy Twój mały waży tonę lub może
n>ie znosi światła słonecznego???
> [...]
>studiowałam, brałam dziecko (niemowlę) w wózku czasem nawet na ustne
>egzaminy. Jechałam pół godziny autobusem, potem pół godziny piechotą
>na uczelnię. Zajmowały się dzieckiem moje koleżanki, podczas gdy ja
>odpowiadałam, albo brałam dziecko ze sobą na egzamin - zwłaszcza, gdy
>egzaminująca była kobietą. Zawsze spotykało się to ze zrozumieniem,
>nigdy nikt nie wyraził dezaprobaty, nikt mi nie odmówił egzaminowania.
>Nie sądzę, aby psycholog nie mógł Cię przyjąć z dzieckiem.
>Nie rozumiem Twojego problemu organizacyjnego. Chyba go

Może i sa pewne szczegóły w moim zyciu. które wyolbrzymiam. Jednak jesli
chodzi o spotaknie z dzieckiem u psychologa to miałam doswiadczenie takie.:
Umówiłam się na spotkanie już trzeci raz do psychiatry, bo za każdym razem
nie mogłam dokończyć jej opowiadania, bo czasu brakowało (tylko 15 minut na
wizyte) no i za trzecim razem kiedy miał już zdecydować, że moge korzystać z
wizyt u psychologa indywidualnie, bo tak to chciała mnie wrzucic na terapie
grupowa. Na to spotkanie musiałm iść z małym. Mój mały to żywe srebro. Zatem
babka stwierdyziła, że ona nie może tak pracować i że to nie ma sensu
korzystania z wizyt, gdy nie mam gdzie zostawić dziecka. Załamałam się ....
i dlatego nie widzę wyjscia i możliwości korzystania z wizyt u psychologa.

26. Data: 2008-05-30 13:23:55

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

i...@g...pl pisze:

> Spadaj.

wszystko jasne.
cbnet to ikselka.

--
http://dokad.prowadzi.patrz.pl
tren hakker, tre Niro, t-ster

trener is nimi mnogoe smog sdelat'
trener is igracima
trener is kentakija
trener is šefom
trener is herr andrej pomahae
trener is
trener is´dzia bob mohylew na klaczy

sygnaturka moze mieć maksymalnie 4 wiersze, to co widzisz powyżej, to po
prostu kilka sygnaturek.

27. Data: 2008-05-30 13:58:33

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> wszystko jasne.
> cbnet to ikselka.

A wiesz, że i mnie to wczoraj przyszło do głowy?
Może ogłosimy konkurs pt. "kto pierwszy odgadnie, kto podszywa się pod
Ikselkę"?

Ewa

28. Data: 2008-05-30 14:00:05

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

i...@g...pl pisze:

> Odszczepanikuj się, bo jak Ci przykormoranię w żółte kalendarze, to Ci
> wylecą puste koperty.

Ikselko, niebezpiecznie zmieniasz style, niedługo przestanę Cię rozpoznawać!

Ewa

29. Data: 2008-05-30 14:15:24

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 30 Maj, 15:00, medea <e...@p...fm> wrote:

> Ikselko, niebezpiecznie zmieniasz style, niedługo przestanę Cię rozpoznawać!
>
> Ewa

To ja już nie mogę wyjść z siebie i stanąć obok, kiedy jakiś sky-
mondryta się mną podciera???
Potraktowałam go bardzo ulgowo w stosunku do tego, na co sobie
zasłużył.
Poza tym - są tu tacy, co WPROSTmówią o przygwiżdżeniu mi z pięści, i
się ich toleruje, ja zaś unikam takich pogróżek, uciekając się do
poetyckiej aluzyjności...
Poza tym - chyba nie jesteś fanką Piotra Szczepanika... bobyś
rozpoznała tutaj tytuły jego kluczowych hitów :-)

30. Data: 2008-05-30 14:29:18

Od: "Panslavista" <p...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zostawić dziecka. Załamałam się .... i dlatego nie widzę wyjscia i
> możliwości korzystania z wizyt u psychologa.

A gdzie ojciec? Bo może on lepiej zajmowałby się dzieckiem niż ty?
Albo zająłby się i Tobą i SWOIM przecież dzieckiem (gdyby nie babskie
fochy?).

Zrubał ja kalynu na twoim podwirju.

szwecja srecja - jak zwykle przoduje. czyli jest czubkiem
Kogo mam zastrzelić? ;)
bicie dzieci - przemoc wobec rodziców
Czy bić dzieci?
czy dłubać w nosie?