Watrobka vs NErki - a co ze smażeniem?

1. Data: 2001-06-12 11:39:13

Temat: Watrobka vs NErki - a co ze smażeniem?
Od: "kula" <k...@f...math.put.poznan.pl> szukaj wiadomości tego autora

A smażenie nerek?

Dzieki

1. Data: 2001-06-12 11:49:31

Temat: Re: Watrobka vs NErki - a co ze smażeniem?
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 12 Jun 2001 13:39:13 +0200, "kula"
<k...@f...math.put.poznan.pl> wrote:

>A smażenie nerek?
>
>Dzieki

polezec na tropikalnej plazy. Dobrze sie naoliwic i najlepiej
zasnac. Efekt murowany!

Krysia, otrzasajaca sie nieco. Moge jesc watrobki, nizej juz nie
;)
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-06-12 13:01:29

Od: "Pooh" <j...@s...uml.lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zasnac. Efekt murowany!
>
> Krysia, otrzasajaca sie nieco. Moge jesc watrobki, nizej juz nie

ROTFL

A zimne nogi co sie trzesa w galarecie, a udka?
O szyneczce czy (izwienitie) jajkach juz nie wspomne przez grzecznosc...

--
Pooh - bardziej zólty niz zielony.

1. Data: 2001-06-12 13:14:35

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>ROTFL
>
>A zimne nogi co sie trzesa w galarecie, a udka?
>O szyneczce czy (izwienitie) jajkach juz nie wspomne przez grzecznosc...

ja myslalam , tego, bardziej o organach wewnetrznych....nogi to
zewnetrzne, ale przyznam, smakowite

jajka to produkt uboczny (?), ale tez. o szynce/boczku nie
wspomne ale to nie organy!! hehe

Krysia

P.S. Moje nogi nie wymagaja galaretki, coby sie trzesly!!!!!

K.T. - starannie opakowana

Wątróbka vs Nerki
co podjadac ?
książka kucharska