Wędzenie.

21. Data: 2009-12-06 14:40:10

Temat: Re: Wędzenie.
Od: "kogutek" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie Ty tylko rak. Artystka woli żyć krótko ale niezdrowo :)
>
> --
> Pozdrawiam - Aicha

To po co się przeprowadzała na wieś. Przy fabryce azbestu są szanse na jeszcze
krótsze życie.

22. Data: 2009-12-06 15:04:01

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 06 Dec 2009 11:51:59 +0100, kogutek napisał(a):

> Nie interesuje mnie to. Uważałem że
> mam w zakresie obowiązków poinformowanie Ciebie i innych o zagrożeniach. Jak by
> spadały cegły z dachu i ja bym o tym wiedział to to bym starał się poinformować
> tych co by mięli tamtędy przechodzić. Dla mnie to normalne zachowanie.

Dzięki za troskę, którą naprawdę doceniam (zapomniałam to napisac
poprzednio), ale spróbuję wobec tego pobiec zygzakiem, slalomem między
spadającymi cegłami - w filmach to nawet przed kulami się ludzie dają radę
uchylić ;-PPP
--

Ikselka. //jak mnie która w głowę trzaśnie, to w końcu na coś trzeba
umrzeć, nie? :-)

23. Data: 2009-12-06 15:04:57

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 6 Dec 2009 10:33:27 +0100, Qrczak napisał(a):

> W Usenecie XL <i...@g...pl> tak oto plecie:

.html
.html

> Na pewno. I epicko również.

Że bez opisu? A co tu opisywać, kiedy wszystko widać, ślinka Ci nie
leciała?
:-)

--

Ikselka.

24. Data: 2009-12-06 15:24:15

Od: "kogutek" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> uchylić ;-PPP
> --
>
> Ikselka. //jak mnie która w głowę trzaśnie, to w końcu na coś trzeba

Umierać to sobie możesz na co chcesz. Przy Twoim podejściu powinnaś zrezygnować
z ubezpieczenia zdrowotnego. Bo umieranie to jedno a wspólna kasa na tych co
sobie szkodzą to drugie. Leczenie nowotworów finansowane jest ze wspólnej kasy.
Teraz mocna w gębie jesteś. Jak będziesz miała pecha to zaczniesz skomleć o
kolejny rok życia. To niby dlaczego mam płacić za to że masz kaprysy?
Przedłużenie życia o rok choremu na nowotwór złośliwy kosztuje tyle ile nowy
średniej klasy samochód. To wypadało by zadbać o to żeby podatnik nie musiał
marnować pieniędzy na leczenie tych co nie przestrzegali zasad. Ja zrobiłem
wszystko co moglem żeby moje wędzonki szkodziły jak najmniej. Jeśli ja zachoruję
to mnie warto leczyć, chociażby dlatego że się starałem nie zachorować.

25. Data: 2009-12-06 16:12:01

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Jadrys pisze:

> Wyglądają bardzo apetycznie, na i ten "Pan Tadeusz", pewnie dobrze
> zmrożony...

No i jak starannie pozował. ;)

Ewa

26. Data: 2009-12-06 17:02:18

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
.html

> Że bez opisu? A co tu opisywać, kiedy wszystko widać, ślinka Ci nie

Nie. Że Pan Tadeusz.

Qra

27. Data: 2009-12-06 17:32:27

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 6 Dec 2009 18:02:18 +0100, Qrczak napisał(a):

> W Usenecie XL <i...@g...pl> tak oto plecie:

.html
.html

> Nie. Że Pan Tadeusz.
>
> Qra

Aaaaaa :-DDD
--

Ikselka.

28. Data: 2009-12-06 17:40:43

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 06 Dec 2009 16:24:15 +0100, kogutek napisał(a):

> [...]
> to mnie warto leczyć, chociażby dlatego że się starałem nie zachorować.

A jak będziesz wyprzedzał na podwójnej ciągłej i inny samochód w Ciebie
trzaśnie, to pomimo Twoich intensywnych starań prozdrowotnych i
przestrzegania zasad dobrego wędzenia w celu przeżycia w zdrowiu aż do
smierci (he he he, dobre, nie?), z moich i mego MŚK pieniędzy wszystko
poleci na utrzymywanie Ciebie przy życiu oraz (daj Boże) leczenie osób
przez Ciebie poszkodowanych, bo Ci się akurat bardziej spieszyło niż
innym... zamiast na leczenie mojego raka. To wiesz co, idę MŚK powiedzieć,
że od dziś nie płacimy ubezpieczenia obowiązkowego w ZUS (tu gest
Kozakiewicza) :->

PS. Aleś Ty walnięty, absurdalnie walnięty :-D
--

Ikselka.

29. Data: 2009-12-06 17:41:08

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 06 Dec 2009 17:12:01 +0100, medea napisał(a):

> No i jak starannie pozował. ;)
>
> Ewa

Sama go upozowałam :-)
--

Ikselka.

30. Data: 2009-12-06 19:20:38

Od: "jerzyn" <d...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Sama go upozowałam :-)
Tez bym się "załapał" na takie pozowanie . Z taka dziewuchą to sama
przyjemność :-))

Owocny dzień :-)
gril elektryczny
Makowiec drożdżowy.
Przepisy z produktów, które mam w lodówie?
Kurczak pieczony z ziemniakami - prośba o przepis