Who is who, panie Bolku?

1. Data: 2017-05-19 10:03:02

Temat: Who is who, panie Bolku?
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Okaże się
w procesie.

(Proces Jagielskiego przeciw Wałęsie)

2. Data: 2017-05-20 04:18:16

Od: Lord Gender <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Co, Wałesa udowodnił że nie był Bolkiem i teraz bolszewia pisowska chce go ścigać że
to udowodnił.
Pokazaliście że jesteście bolszewickimi zdrajcami ojczyzny, aż tak się boicie że
Kaczyńskie ma legion ochroniarzy a Macierewicz dwa szwadrony. A ty pakuj walizki bo
żaden legion komuchom pisowskim nie pomoże za powrót komuny, a ich entuzjaści
deportacja Korea Północna. Tam będziesz miała wodzunia, ukochany ustrój i 34 tysiące
pomników Kimirsena do wczołgania się do dupy wodzunia.

3. Data: 2017-05-20 04:38:22

Od: Lord Gender <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

A dla tych co nie wiedzą.
1. Ziobro na polecenie Kaczyńskiego....z waszych podatków...zatrudnił takich
grafologów, co nawet zawodu grafologa nie mają, którzy stwierdzili, że Wałesa
podpisał.
2. Wałesa zatrudnił grafologów z uniwersytetu jagiellońskiego...czytać
najlepszych...co udowodnili że Wałesa nie podpisał.
3. Teraz bolszewicy...jest jeszcze ktoś kto nie widzi że mamy powrót bolszewików z
pis i ustroju komunistycznego?.. Tak więc bolszewicy stwierdzili że oskarżą Wałese że
opublikował dowody swojej niewinności....ktoś jeszcze się łudzi że w Polsce nie
poleje się krew?

4. Data: 2017-05-20 05:33:57

Temat: Re: Who is who, panie Bolku?
Od: "Chiron" <c...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lord Gender" <r...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...
[...]
==========
Udowodnił, że ziemia jest płaska. Ja zawsze się zastanawiałem, czy ktoś mu w
ogóle może wierzyć. Nie spodziewałem się, że tak. Myślę, że jesteś jedyną
osobą w Polsce, która wierzy w te cotygodniowe wygrane Bolesława w
Toto-lotka

--
Chiron

5. Data: 2017-05-20 05:35:56

Od: "Chiron" <c...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lord Gender" <r...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...
[...]
Wałęsa zatrudnił JEDNEGO grafologa, którego Cenckiewicz powiązał w pęczki.
Okazało się, że on nie badał w ogóle materiału porównawczego. Te rewelacje,
jakoby Ziobro miał zatrudniać nie-grafologów to wziąłeś chyba z sufitu. Bo
nawet żydowska gazeta dla Polaków czgoś takiego nie wymyśliła

--
Chiron

6. Data: 2017-05-20 05:47:50

Od: Lord Gender <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Wałesa....zatrudnieni profesjonaliści.
PIS i jego ubecja zatrudnieni na zasadzie...jak fakty przeczą teorii tym gorzej dla
faktów, opłaceni przez Ziobro pseudografolodzy, kto jest wiarygodny?. Spece, czy
ubeki pisowskie opłacone przez Ziobro?

7. Data: 2017-05-20 06:30:14

Od: Lord Gender <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

https://pl.sputniknews.com/polska/201705065406621-Wa
lesa-nie-byl-Bolkiem/

8. Data: 2017-05-20 06:44:19

Od: "Chiron" <c...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lord Gender" <r...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...
> https://pl.sputniknews.com/polska/201705065406621-Wa
lesa-nie-byl-Bolkiem/

Patrzę- same rosyjskie nazwiska i imiona. Dobra nasza - jedziemy dalej.
Krzykliwy tytuł, w treści zaś wyjaśnienie, ze teczki bolka były badane przez
najsłynniejszy Instytut Shena w Krakowie, który ponad wszelką wątpliwość
stwierdził, że tylko jeden dokument nie był podpisany osobiście przez
Wałęsę. Reszta to Wałęsa - Bolek. I dalej piszą: "Inaczej mają twierdzić
eksperci z Uniwersytetu Warszawskiego. W tamtym przypadku dobór metod
badawczych leżał w gestii ekspertów sporządzających opinię. " To wszystko.
Tyle w tym artykule, globik. Nie czytasz ze zrozumieniem. jakbyś chciał
dalej temat drążyć- to poszukaj sobie rozmowy tego warszawskiego profesorka
z Censkiewiczem. Okazało się, że ten profesorek badał...własne chciejstwo.
Nie dysponował żadnym materiałem badawczym- nie wiadomo, co badał i dlaczego
on_jeden tak stwierdził. Oczywiście- możemy się domyślać, dlaczego :-)

--
Chiron

9. Data: 2017-05-20 07:22:32

Od: Lord Gender <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

1. Wałesa ....specjaliści.
2, Boszewicy z Pis ....chemicy za Ziobrową kasę, nawet nie grafolodzy..... Pakuj
walizki do Koreii Północnej tam teraz będziecie bolszewicy, za dyktature
komunistyczną deportowani. BO KURWY NIE DARUJEMY ZA DRUGII KOMUNIZM.

10. Data: 2017-05-20 14:16:52

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 20 maja 2017 07:22:38 UTC+2 użytkownik Lord Gender napisał:
> [...]
walizki do Koreii Północnej tam teraz będziecie bolszewicy, za dyktature
komunistyczną deportowani. BO KURWY NIE DARUJEMY ZA DRUGII KOMUNIZM.

Globik obrażasz Koreę Północną. Wejdź na kanał Truszka na judupie.
Jest w miarę wiarygodny, bo to kuzyn wielkich dobroczyńców - założycieli
"Chomika". Namiary: https://www.youtube.com/channel/UCUCVBflimUih08ONuOK
OpfQ

Misiewicza rola życia :-)
Po cośmy wstępowali do Unii ?