"Wielka książka o aborcji".

781. Data: 2011-11-05 10:26:56

Temat: Re: "Wielka książka o aborcji".
Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-05 10:40, SuziQ pisze:
> W dniu 2011-11-05 00:27, michał pisze:
> [...]
>
> To mile z Twojej strony.
> Pozwol jednak, ze nie powinszuje Ci takich doswiadczen.

Do usług.
Jakich doświadczeń miałaś zamiar mi pogratulować?

michał

782. Data: 2011-11-05 10:47:39

Od: SuziQ <u...@k...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-05 11:26, michał pisze:

> Do usług.
> Jakich doświadczeń miałaś zamiar mi pogratulować?

Życzyć mialam na mysli. Wybacz brak elokwencji.

--
Gdy koń się śmieje to nie ma żartów.

783. Data: 2011-11-05 12:01:22

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-05 11:47, SuziQ pisze:

> Życzyć mialam na mysli. Wybacz brak elokwencji.

Jeśli Twoje życzenia mają moc sprawczą, no to dzięki za zaniechanie.

michał

784. Data: 2011-11-05 16:05:38

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-05 10:52, SuziQ pisze:

> http://www.youtube.com/watch?v=KJW0g5uHRWE
> I nawet we wro, ktora to Ty? ;)

Ta z brodą :) Ale okulary też mi pasują :D

--
Pozdrawiam - Aicha

http://wroclawdailyphoto.blogspot.com/
Jak nie pisać po angielsku

785. Data: 2011-11-05 17:12:36

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-04 21:41, SuziQ pisze:
> Nie wierze juz w nic.

Kiedy właśnie od twojej wiary w poprawę zdrowia też dużo zależy. Nie
poddawaj się.

Ewa

786. Data: 2011-11-05 17:14:11

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-04 21:41, Paulinka pisze:

> I ja również. Miałam 24 lata jak pokonałam guza w piersi. Szybka
> diagnoza, dobrzy lekarze i ogromna chęć do życia.
> I męczę wszystkich od prawie 9 lat na grupach ;)

I tak trzymaj!

O Boszsz! To już tyle trwa ten nałóg...
Ewa

787. Data: 2011-11-05 17:15:24

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-04 22:14, Nixe pisze:

> Niemniej jednak nie jestem pewna, czy nie muszą przechodzić jakichś
> dodatkowych kursów/szkoleń.

Językowe na pewno. I organizacyjne.

Ewa

788. Data: 2011-11-05 17:18:21

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-04 22:22, Nixe pisze:

> Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
e.net...

> 4) nie miałam aborcji, nie przewiduję aborcji, ale nie mogę jej w
> pełni wykluczyć, ponieważ zawsze wychodzę z założenia, że tyle siebie
> znamy, na ile nas sprawdzono*
>
> Ta opcja już nie przyszła ci do głowy?

Mnie to jeszcze przynajmniej jedna opcja przyszła do głowy:

5) Najgłośniej krzyczę przeciw aborcji, żeby zagłuszyć swoje sumienie. ;)

Ewa

789. Data: 2011-11-05 17:18:47

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-04 23:31, Ikselka pisze:
> Tyle wiemy o sobie, ile nas sprawdzono.

To dotyczy także Ciebie.

Ewa

790. Data: 2011-11-05 17:21:47

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-04 22:01, Nixe pisze:
> "Ikselka" napisał

> Rzuć linkiem :)

Nie jestem pewna, a przeszukiwać czeluści archiwum też nie zamierzam,
ale - znając XL znalazła super rozwiązanie: urodzić i oddać do domu
dziecka lub rodziny zastępczej. Oczywiście do tej, która przecież
opiekuje się dziećmi wyłącznie w celach zarobkowych. ;)

Ewa

Psycholog on line :-)
Ile jeszcze pożyje...?
realia