Sery, sery i jeszcze raz sery :) - POMOCY

1. Data: 2000-02-09 10:16:01

Temat: Sery, sery i jeszcze raz sery :) - POMOCY
Od: Tomasz Staśko <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich!

Zwracam sie do was z prosba o pomoc w temacie serow :). Dokladnie.
Chodzi mi bowiem o informacje na temat technologi produkcji roznych
typow serow, klasyfikacji tych typow (twarde, miekkie, podpuszczkowe
itp.), metod przechowywania serow, ich transportu, opakowalnictwa
tychze, itp. informacji. Wszystkie rtzeczowe info mile widziane. Bardzo
bym prosil tez o odpowiedz WYLACZNIE na e-mail: s...@f...onet.pl
Z gory dzieki - informacje te sa mi potrzebne na zaliczenie przedmiotu
towaroznawstwo - co prawda znalazlem nieco informacji w lit. fachowej
ale ksiazka ta jest hmmm... nieco stara (wyd. 1979) wiec sami wiecie. :)

Pozdrawiam
Tomasz Stasko

1. Data: 2000-02-10 15:56:06

Temat: Wina domowe.
Od: "W.Przybylski" <z...@z...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Poszukuje przepisów na domowe wina i piwa.
Wlodek

1. Data: 2000-02-11 08:25:06

Temat: Re: Wina domowe.
Od: Marek Smolinski <m...@c...uni.torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

W.Przybylski wrote:

> Poszukuje przepisów na domowe wina i piwa.
> Wlodek

Jest ksiazka biblia dla poczatkujacych winiarzy
autor Cieslak
tytul chyba "Domowy wyrob win i wodek", ale jak pojdziesz
do ksigarni to napewno Ci pomoga ta ksiazka to klasyka.

Marek S.

----------------+
| Marek J. Smolinski E-mail: M...@C...UNI.TORUN.PL |
| OFFICE: NICHOLAS COPERNICUS UNIVERSITY DEPT. OF CHEMISTRY |
| Gagarina 7/112 87-100 TORUN POLAND PHONE NO. (+48) (056) 6114505 |
| FAX NO. (+48) (056) 542477 |

Porto
Ciasto z orzechami
Wlasciwa dieta, czyli .......