Wina mołdawskie

1. Data: 2003-08-08 22:23:13

Temat: Wina mołdawskie
Od: Michał \"ogr\" Groniowski <ogr.ogrowski@usuń_towp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie!
Zgodnie z obietnicą piszę o winach.
Dziś polecam mołdawskie Lion-Gri. Bardzo sympatyczna Pani w ich sklepie
firmowym powiedziała, że firma ta jest właścicielem winnic i producentem,
wina są butelkowane u nich w Mołdawii (czyli właściwie ideał). Sklep
znajduje się w W-wie ul. Grochowska 78, ale (dobra wiadomość) wina te można
kupić także w Makro, Careffour, i innych sieciach.
Plusem wizyty w sklepie jest możliwość degustacji przed zakupem. Ceny od 10
do 24 zł (niestety w hipermarketach o parę złotych droższe.
Wina te są bardzo poprawne, jak na cenę zaskakująco dobre.
Przetestowałem Chardonnay, Koral, Pinot-Franc,Suvignon, Cabernet i moje
ulubione - Kagor, Muscat i Lidia -o pięknym aromacie poziomki - wiecie już
dlaczego ulubione :).
Mogę je wszystkie polecić, mają co prawda pewne mankamenty, ale skwituję je
tak - rozsądna jakość, za rozsądną cenę.

ogr

P.S. W razie problemów z identyfikacją (kiepskie oznaczenie marki) służę
skanami wyglądu etykiet

1. Data: 2003-08-08 22:24:17

Temat: Re: Wina mołdawskie
Od: "makaron" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michał "ogr" Groniowski" <ogr.ogrowski@usuń_towp.pl> napisał w
wiadomości news:bh17li$6ub$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Przetestowałem Chardonnay, Koral, Pinot-Franc,Suvignon, Cabernet i moje
> ulubione - Kagor, Muscat i Lidia
Moim zdaniem wychlałeś za darmo prawie flaszkę! No to po takim czymś
kupiłbym i tę miłą panią ze sklepu!
makary

1. Data: 2003-08-08 22:34:08

Od: Michał \"ogr\" Groniowski <ogr.ogrowski@usuń_towp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "makaron" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> Moim zdaniem wychlałeś za darmo prawie flaszkę! No to po takim czymś
> kupiłbym i tę miłą panią ze sklepu!

Nie wypiłem, byłem samochodem. W sklepie umoczyłem tylko usta. Testowałem w
domu. Dogłębnie (biedna wątroba). Pani jest sympatyczna, mówi z takim
świetnym akcentem, ale bym Jej nie kupił.

1. Data: 2003-08-09 06:06:41

Od: Nikodem Kuźnik <n...@W...albatros.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

makaron wrote:

> [...]
> wiadomości news:bh17li$6ub$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Moim zdaniem wychlałeś za darmo prawie flaszkę! No to po takim czymś
W odroznieniu od makary odniose sie merytorycznie do postu Michala.
Degustowalem rozne wina moldawskie w zakresie cenowym 10-20PLN i jak dotad
Lion-Gri jest rowniez dla mnie najlepszym rozwiazaniem w kategorii
jakosc-cena. Moje ulubione, to wytrawny Cabernet oraz Pinot-Franc. Przede
wszystkim lubie w tych winach ich lekkosc (ok. 9%), ale i bogaty aromat,
nie sa takie wodniste jak czesc lekkich win dostepnych u nas.

Pozdrawiam,

Nik

1. Data: 2003-08-09 09:07:36

Od: Konrad Brywczyński <k...@b...tk> szukaj wiadomości tego autora

W news:bh17li$6ub$1@nemesis.news.tpi.pl,
Michał "ogr" Groniowski <ogr.ogrowski@usuń_towp.pl> napisał(a):

> [...]
> producentem, wina są butelkowane u nich w Mołdawii (czyli właściwie
> ideał). Sklep znajduje się w W-wie ul. Grochowska 78,

W którym miejscu to jest (+-)?

--
Konrad J. Brywczyński GG:1528179
http://www.boeing.com/news/releases/2003/q2/nr_03051

1. Data: 2003-08-09 21:30:19

Od: Michał \"ogr\" Groniowski <ogr.ogrowski@usuń_towp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Konrad Brywczyński" <k...@b...tk> napisał w wiadomości

> [...]

Wzdłuż tej części jest uliczka (jednokierunkowa), wjeżdżasz w nią, przy
sklepie z farbami, jedziesz kawałek (myślę że z 500 m). Sklep jest w
beżowym, dość nowym budynku. Odcinek Grochowskiej między Bitwy Grochowskiej
, a pl. Szembeka.

Pozdrawiam
ogr

Ciemieniucha, może jakiś przepis?