Wkładka do zamka

1. Data: 2007-01-02 19:17:34

Temat: Wkładka do zamka
Od: "horatioh" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam - uzywałem sobie dlugo zamka LEW - polska konstrukcja z przed ok. 10
lat - podobało mi sie w nim to że zasuwke zasunięta ręcznie wewnątrz
mieszkania można było otworzyć z zewnątrz kluczem. Czyli wracając
wieczorkiem do domu nie zrywam całej rodzinki na nogi :-) - Niestety jeden
klucz zginął - trzeba wymienic wkładkę. Niestety choć to standardowa wkładka
RIM, nie znalazłem takiej w której dałoby sie wyjąć klucz po wykonaniu
obrotu o 180 stopni. A ten zamek tak ma - i co gorsza przestali go
produkować - przynajmniej w tej wersji. Azaliż widział ktoś co spelnia te
kryteria ? Pół obrotu i wyjąć kluczyk?

2. Data: 2007-01-03 00:24:56

Temat: Re: Wkładka do zamka
Od: Magdalaena <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

horatioh napisał(a):
> Podobało mi sie w nim to że zasuwke zasunięta ręcznie wewnątrz
> mieszkania można było otworzyć z zewnątrz kluczem.

Myślałam, że możliwość otwarcia z zewnątrz kluczem zamkniętej ręcznie
wewnątrz zasuwki jest absolutnym standardem. Nigdy nie widziałam
(świadomie) drzwi bez takiej opcji.
Myślę, ze każda castorama czy obi będzie miała dziesiątki takich zamków
Zastanów się czy naprawdę potrzebny Ci jest ten obrót o 180 ?

Magdalaena

3. Data: 2007-01-04 19:17:16

Od: "horatioh" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalaena" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Myślę, ze każda castorama czy obi będzie miała dziesiątki takich zamków
> Zastanów się czy naprawdę potrzebny Ci jest ten obrót o 180 ?

Rozumiem ale on jest jako dodatkowy w Witex-e drzwiach - nie chce zmieniać
zamka - dodatkowe dziury - tylko wkładkę - wszystkie skubane dają wyjąć
klucz po 360 stopni obrotu !!!

strona dla majsterkowiczów
koza
Odkurzacz do mycia powierzchni twardych