koza

1. Data: 2007-01-02 14:26:25

Temat: koza
Od: "dwaKa" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przymierzam się do kupna i instalacji w jednym pomieszczeniu kozy ( ale nie
tej zimy bo może jej wogóle nie będzie ? ). i chcę na razie rozgryźć problem
teoretycznie. Trochę pogooglowałem ale nie trafiłem na właściwe informacje a
to : dobór mocy cieplnej, rodzaj opału (drewno, pelety - koszty ) itp. Gdzie
tego szukać albo kto mi poradzi ? Do ogrzania około 50 m3.
Pozdrawiam
dwaKa

2. Data: 2007-01-02 15:56:07

Temat: Re: koza
Od: "Madoniowie" <m...@w...go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dwaKa" raczył napisać:

> Przymierzam się do kupna i instalacji w jednym pomieszczeniu kozy

Narzekałeś u rabina na ciasnotę w mieszkaniu? ;)
PNMSP

--
Pozdrawiam, Przemek

3. Data: 2007-01-02 16:53:00

Od: "Huckleberry" <n...@p...onetonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Madoniowie" <m...@w...go2.pl> napisał w
wiadomości news:endva4$tok$1@news.onet.pl...

> Narzekałeś u rabina na ciasnotę w mieszkaniu? ;)
> PNMSP

LOL - miałem podobne skojarzenie :D

4. Data: 2007-01-02 17:39:49

Od: "dwaKa" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Madoniowie" <m...@w...go2.pl> napisał w
> wiadomości news:endva4$tok$1@news.onet.pl...

> LOL - miałem podobne skojarzenie :D
> pozdrawiam
Młodzież Wszechpolska powinna oczyścić tą grupę

5. Data: 2007-01-02 21:21:16

Od: " Nixe" <n...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

X-No-Archive:yes
W wiadomości <news:ene5e0$q4i$1@atlantis.news.tpi.pl>
dwaKa <b...@i...pl> pisze:

> Młodzież Wszechpolska powinna oczyścić tą grupę.

Zwłaszcza z osób bez poczucia humoru ;-)

--
Nixe
[tĘ grupĘ]

6. Data: 2007-01-02 21:35:06

Od: "Huckleberry" <n...@p...onetonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Nixe" <n...@f...pl> napisał w wiadomości

> Zwłaszcza z osób bez poczucia humoru ;-)

Mam wrażenie, że to był dowcip, ale moze nadinterpretuję ;)
A znacie autentyczne hasło wyborcze NOPu?
"Wstąp do NOPu bo NOP wstąpi do Ciebie" :D

7. Data: 2007-01-02 21:48:28

Od: " Nixe" <n...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

X-No-Archive:yes
W wiadomości <news:enej7b$nib$1@atlantis.news.tpi.pl>
Huckleberry <n...@p...onetonet.pl> pisze:

> Mam wrażenie, że to był dowcip, ale moze nadinterpretuję ;)

To ja już nie wiem. Jeśli to był dowcip, to znaczy, że nadaję się już na
odstrzał ;-)

> A znacie autentyczne hasło wyborcze NOPu?
> "Wstąp do NOPu bo NOP wstąpi do Ciebie" :D

LOL :D

--
Nixe

8. Data: 2007-01-03 05:37:51

Od: "dwaKa" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> X-No-Archive:yes
> W wiadomości <news:enej7b$nib$1@atlantis.news.tpi.pl>

> To ja już nie wiem. Jeśli to był dowcip, to znaczy, że nadaję się już na
> odstrzał ;-)

Może to by było za radykalne wobec faktu, że poprostu wolisz stare
sprawdzone kawały o rabinach.

Odkurzacz do mycia powierzchni twardych
lodowki szukam 200 cm bez zamrazarki
ubytki w gresie szkliwionym