Wolna wola i ceirpienie [cross]

211. Data: 2014-07-19 09:49:07

Temat: Re: Wolna wola i ceirpienie [cross]
Od: Maciej Woźniak <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ghost" napisał w wiadomości grup
.pl...

>Gówno prawda. Jak i zwykle.

|Przewidziałem to :-DDD

To, to znaczy co? Konkretnie.

212. Data: 2014-07-19 11:29:18

Od: "Ghost" <h...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maciej Woźniak" napisał w wiadomości grup

Użytkownik "Ghost" napisał w wiadomości grup
.pl...

>To, to znaczy co? Konkretnie.

:-)

I to moja ostatnia Tobie odpowiedz

213. Data: 2014-07-19 12:52:37

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 18 Jul 2014 16:26:49 +0200, Maciej Woźniak napisał(a):

> Użytkownik "Ghost" napisał w wiadomości grup
.pl...

> Owszem, zmienia. Mózg nie pracuje według algorytmu.

Ghostka - tak.
3-)

214. Data: 2014-07-19 12:56:04

Od: "Ghost" <h...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
et...

Dnia Fri, 18 Jul 2014 16:26:49 +0200, Maciej Woźniak napisał(a):

> Użytkownik "Ghost" napisał w wiadomości grup
.pl...

>Ghostka - tak.
>3-)

Owszem, w dodatku nie używa pamięci wody. Przesrane.

215. Data: 2014-07-19 12:58:42

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 19 Jul 2014 12:56:04 +0200, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
et...

.pl...

> Owszem, w dodatku nie używa pamięci wody. Przesrane.

Sp...j - nie poprosiłeś.

216. Data: 2014-07-19 13:13:53

Od: "Ghost" <h...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
e.net...

>Sp...j - nie poprosiłeś.

Sch...j - boś gruba.

217. Data: 2014-07-19 17:05:48

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Pozwoliłem sobie zacytować twoje stwierdzenia. Mamy od góry:
> 1. Świadomość to wiedza (zapis w pamięci o swoim istnieniu).
> 2. Samoświadomość to świadomość.

"Może być też samoświadomość, czyli świadomość własnego istnienia. I
chyba o tym w skrócie mówi się "świadomość"."

> 3. Świadomość to zdolność do werbalizacji wiedzy o swoim istnieniu.

??

W dodatku mają ją tylko ci mówiący po polsku. ;)

> Coś mi się wydaje że powinnaś przyczesać swoje poglądy bo się nieco
> mierzwią :)

A Ty zawsze taki przylizany?

Ewa

218. Data: 2014-07-20 01:36:44

Od: Maciej Woźniak <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Użytkownik "Ghost" napisał w wiadomości grup
.pl...

> Owszem, zmienia. Mózg nie pracuje według algorytmu.

To, że jest głupi jak but, jeszcze nie znaczy, że pracuje według
algorytmu.

219. Data: 2014-07-26 16:08:53

Od: Author Instinct <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 16.07.2014 12:11, Ghost pisze:

> Użytkownik "Chiron" napisał w wiadomości grup

> IĆ STONT!!!! TO JES MUJ WONTEK!!!
Wypierdalaj stąd śmieciu. Co te twoje rzygowiny mają wspólnego z
psychologią!?

220. Data: 2014-08-19 17:50:20

Od: rewers <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 13.07.2014 o 22:03, Ghost pisze:
> Załóżmy na chwilę, że nie jesteśmy deterministycznymi automatami.
> Znaczy, że dysponujemy wolną wolą czymkolwiek ona jest.
>
> Czy cierpienie/ból w tym układzie nie byłoby tym, co nakazuje wolnej
> woli zauważyć i wymusić reakcje na jakiś konkretny fizyczny aspekt życia?
>
> Innymi słowy teza: ludzie cierpią gdyż mają wolną wolę?
Ludzie cierpią ponieważ są kretynami.

Dziewczynka w trampkach
PIERWSZA JAWNA lista placówek aborcyjnych w Polsce.
Profesorowi Chazanowi...
?
Rodzinka.pl - o pomstę do nieba wołam.