Worki na butach w szpitalach [crosspost]

51. Data: 2005-12-22 17:50:28

Temat: Re: Worki na butach w szpitalach [crosspost]
Od: "Marek Li" <M...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ika" <i...@s...wody> napisał w wiadomości
news:tyh9gsxwwxbo.rz0uw290vy30$.dlg@40tude.net...

> [...]
> trzeba nosic fartuchów i butów, bo jest taki zachodni super i tuż
> przed
> Wami z tej samej sali wychodzi rodzina innego pacjenta, zostawiając
> błoto
> na podłodze. Bo przecież pani z mopem nie dyżuruje tam i nie nadzoruje
> intensywnie stanu czystości podłogi, tylko raz na jakiś czas przybywa
> na
> ratunek. No więc wchodzicie do tej sali, brud się ściele pod stopami,
> a tu
> ledwo dyszy w gorączce ów bliski ktoś...
> Kupa fanu, prawda? :( jewropa i hameryka

Myślę, że przesadzasz. Jak idziesz do restauracji, to zakładasz przed
wejściem worki na buty, albo też zmieniasz obuwie, bo może się im dywan
pobrudzić? Nie zakładasz.
Sprzątaczki w szpitalach są od tego, by dbały o czystość i już. Popatrz
jak wygląda sprawa czystości podłóg w przychodniach. Wszystkie maja
kontraktowane podobne cenniki. Mogą dwie stać niedaleko siebie - w tej
"państwowej" będzie zazwyczaj zasyfione do 14-16, bo przecież nie będą
sprzątały, dopóki ktoś brudzi. W tej "prywatnej" będzie co jakiś czas
czyszczone - w miarę potrzeby, gdy podłoga zacznie wyglądać gorzej - nie
po jednym odciśniętym bucie.
Potrafisz wytłumaczyć dlaczego tak się różnią te miejsca? (posłużyłem
się przykładem przychodni, bo trudno mi znaleźć przykład prywatnego
szpitala).
--
Marek Li

52. Data: 2005-12-22 21:17:38

Od: "durna@grazyna" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

ika wrote:

> Dnia 22.12.05, około 14:05, ney bulgocze

> A czy to ma dotyczyć tylko czynników zakaźnych?

A kto mowi o chorobach zakaznych?

Zreszta sprzedaja worki rowniez tam, gdzie ryzyko jest minimalne, nizsze
od lekarza chodzacego w tych samych butach na ulicy i w szpitalu.

> Po prostu chodzi o to, żeby syfu nie nanosić do szpitala, który ma być
> miejscem czystym.

Wiec takiego wymogu nie ma w USA i jakos nie ma epidemii z powodu syfu
przeniesionego na butach. Natomiast sa przypadki wymogu juz nie workow,
a calych kombinezonow, i do tego sluzy oddzielny pokoj pomiedzy
korytarzem a konkretna sala.

Twierdzenie ze worek czemus pomaga jest oszustwem.

> Może Wam się jakaś krzywda straszna dzieje, że każą te
> foliówki zakładać

niekorzystne rozporzadzenie mieniem. Starczy?

> - to przynoście swoje kapcie na zmianę, sami biegajcie z
> mopem zacierając własne ślady, zapłaćcie sprzątaczkom, za to że nie chce
> się Wam zmieniać butów i dofinansujcie zużycie wody i środków
> czyszczących.

A czy wszyscy aby nie placa juz podatku VAT i akcyzy za kazdym krokiem?

> Ja nie mam żadnego problemu z tą kwestią - jak nie mam
> swoich butów na zmianę to zakładam foliówki, a kurtkę zostawiam na
> wieszaku i jeśli trzeba to ubieram ten cholerny fizelinowy wynalazek. Czy
> to jest jakiś problem?
> Boże spuść nogę i kopnij ich wszystkich w dupę. Wszystko im nie pasuje,
> wszystko jest źle. Jedynymi porządnymi osobnikami w szpitalach są
> pacjenci. Lekarze to skurwiele,

A nie? Twierdzisz ze Radziwill to nie skurwiel? Bo ja mam inna *opinie*
o nim i jego mafii medyczno-farmaceutycznej.

53. Data: 2005-12-22 21:20:45

Od: "durna@grazyna" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

ika wrote:

> Dnia 22.12.05, około 15:46, ika bulgocze

> A tak jeszcze sobie pomyślałam...
> Przeciwnicy obuwia ochronnego:

Nie klam. Worki nie sa zadna ochrona.

> [...]
> trzeba nosic fartuchów i butów, bo jest taki zachodni super i tuż przed
> Wami z tej samej sali wychodzi rodzina innego pacjenta, zostawiając błoto

Trudno sobie wyobrazic majac troche wyobrazni. Czy weszli tsam
bezposrednio z ulicy? A co z lekarzem majacym te same buty w pracy i po
pracy? Kto jest wiekszym ryzykiem?

> [...]
> ledwo dyszy w gorączce ów bliski ktoś...
> Kupa fanu, prawda? :( jewropa i hameryka

Skad bierzesz idee, ze najwiekszym zagrozeniem sa buty, a nie higiena
lekarzy?

54. Data: 2005-12-22 21:25:25

Od: ika <i...@s...wody> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 22.12.05, około 22:20:45, durna@grazyna bulgocze:

> Nie klam. Worki nie sa zadna ochrona.

Są ochroną przed błotem.

> Skad bierzesz idee, ze najwiekszym zagrozeniem sa buty, a nie higiena
> lekarzy?

Skąd bierzesz (fłaszywą) ideę, że biorę taką ideę?

--
ika - umop apisdn

55. Data: 2005-12-22 21:27:40

Od: ika <i...@s...wody> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 22.12.05, około 22:17:38, durna@grazyna bulgocze:

> A kto mowi o chorobach zakaznych?

No to ja się pytam właśnie. Chyba, że masz na myśli epidemię błocicy.

--
ika - umop apisdn

56. Data: 2005-12-22 21:36:32

Od: "durna@grazyna" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

ika wrote:

> Dnia 22.12.05, około 22:20:45, durna@grazyna bulgocze:

> Są ochroną przed błotem.

Przed blotem to chroni wycieraczka przy drzwiach. Efekt jeszcze lepszy.
I skuteczniejsze higienicznie.

Duzo wiekszym zagozeniem jest uzywanie tych samych butow cakly dzien
przez lekarzy hirurgow. Ale tutaj juz nie placzesz.

57. Data: 2005-12-22 21:40:57

Od: "durna@grazyna" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

ika wrote:

> Dnia 22.12.05, około 22:17:38, durna@grazyna bulgocze:

> No to ja się pytam właśnie. Chyba, że masz na myśli epidemię błocicy.

Pamietam wizyte w odleglym kraju podczas kiedy szalala pryszczyca. Po
zejsciu z samolotu wdeptywalo sie mimowolnie na materacyk z odpowiednim
roztworem dezynfekujacym. Dotyczylo to pasazerow i personelu. I
pryszczycy tam nie bylo.

Proste?

58. Data: 2005-12-22 21:41:38

Od: ika <i...@s...wody> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 22.12.05, około 22:36:32, durna@grazyna bulgocze:

> Duzo wiekszym zagozeniem jest uzywanie tych samych butow cakly dzien
> przez lekarzy hirurgow. Ale tutaj juz nie placzesz.

Skoro nie chce Ci się przeczytać całego wątku, tylko wybiórczo się
przyczepiasz, to proszę, podam na tacy, o tu -

--
ika - umop apisdn

59. Data: 2005-12-22 21:45:00

Od: ika <i...@s...wody> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 22.12.05, około 22:40:57, durna@grazyna bulgocze:

> [...]
> zejsciu z samolotu wdeptywalo sie mimowolnie na materacyk z odpowiednim
> roztworem dezynfekujacym. Dotyczylo to pasazerow i personelu. I

Bardzo. Zostań proszę dyrektorem szpitala. Będziemy mieć wreszcie prawdziwą
Leśną Górę.

--
ika - umop apisdn

60. Data: 2005-12-22 21:50:08

Od: "durna@grazyna" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

ika wrote:

> Dnia 22.12.05, około 22:40:57, durna@grazyna bulgocze:

> Bardzo. Zostań proszę dyrektorem szpitala. Będziemy mieć wreszcie prawdziwą
> Leśną Górę.

Do tego nie trzba byc dyrektorem szpitala. Cwierc mozgu sprzataczki
wystarczy zeby wpasc na tak genialny pomysl. A jezeli nie, to sa poradniki.

nerki
odmrozenie?
Brodawka lojotokowa
sakralizacja L5 -kręgosłup