Wszystkim czubom,

11. Data: 2018-12-28 00:33:15

Temat: Re: Wszystkim czubom,
Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2018-12-27 18:01, Kviat wrote:

> Nie wiem jaka wiedza jest z tego twojego WUMLa, ale musiałaś być bardzo
> pilną uczennicą, skoro tak dobrze się orientujesz.

> Obowiązują tylko tych, co wierzą w bajki, w portale przez które
> przechodzą naziści do naszego świata, albo wierzą w zdobycze cywilizacji
> dzięki chrześcijaństwu.
>
> Normalnych ludzi nie interesują czyjeś wytyczne, kierują się faktami.
> Możesz je znaleźć samodzielnie w podręcznikach historii.

A fakty są takie, że coś spowodowało, że jedyna trwała cywilizacja
techniczna powstała w katolicyzmie.
https://youtu.be/oBizRt8IU6I?t=1563

12. Data: 2018-12-28 01:19:58

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ilona <i...@u...net> wrote:

> A fakty są takie, że coś spowodowało, że jedyna trwała cywilizacja
> techniczna powstała w katolicyzmie.
> https://youtu.be/oBizRt8IU6I?t=1563

No i to tyle :-)

--
XL Wołynia nie zapomnimy!
https://m.interia.pl/nowa-historia/news,nId,2603974

13. Data: 2018-12-28 01:28:48

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2018-12-27 23:35, Silvio Balconetti wrote:

> [...]
> pomniki ich zwyciezcow?
>
> Zwiedzajac rozne swiatynie, ogladajac swieckie budowle (np. palace,
> State Capitols - siedziby wladz stanowych w USA) mozna je podziwiac, ale
> i traktowac jak mniej lub bardziej wspolczesne piramidy. Wladcy,
> krolowie, ksiazeta, gubernatorzy, prezydenci, biskupi, szejkowie,
> emirowie budowali (i buduja) sobie monumentalne siedziby i pomniki, a
> poddani mieszkali w drewnianych chatach, ziemiankach i walczyli o
> przezycie lub dostaja ochlapy.
>
> I jak tu potepiac np. teologie wyzwolenia? ;-)

Skup się na te godzine i posłuchaj z uwagą co tu się wyprawia?
https://www.youtube.com/watch?v=oBizRt8IU6I&feature=
youtu.be&t=11

14. Data: 2018-12-28 09:07:15

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-12-28 o 00:33, Ilona pisze:

> A fakty są takie, że coś spowodowało, że jedyna trwała cywilizacja
> techniczna powstała w katolicyzmie.

To bzdura, a nie fakty.
Po pierwsze, mowa jest o zdobyczach cywilizacyjnych, a te katolicyzm
celowo i skutecznie opóźniał i nadal opóźnia. Po drugie, katolicyzm nie
ma nic wspólnego z trwałością. Każda religia i jej odłamy zmieniają się
w czasie, zanikają i powstają nowe religie. Często bez wstydu czerpiąc
garściami z innych i/lub wcześniejszych religii.
Np. w Polsce katolicy twierdzą, że są jedynymi prawdziwymi katolikami i
tylko oni są ostatnim bastionem katolicyzmu i "nadzieją" (LOL :)) dla
Europy, a reszta (z Watykanem na czele) to jacyś oszuści. Połączyli
obrzędy z mentalnością "oby sąsiadowi krowa zdechła" i wydaje im się, że
nadal mają prawo nazywać się katolikami, a co gorsza chrześcijanami.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

15. Data: 2018-12-28 09:11:06

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-12-28 o 01:19, XL pisze:

> No i to tyle :-)

A ty jak zwykle zero samodzielnej myśli :-)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

16. Data: 2018-12-28 09:39:30

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 28 grudnia 2018 09:07:37 UTC+1 użytkownik Kviat napisał:

> [...]
> obrzędy z mentalnością "oby sąsiadowi krowa zdechła" i wydaje im się, że
> nadal mają prawo nazywać się katolikami, a co gorsza chrześcijanami.

Polska (podobnie jak Palestyna zresztą) to jest potężny rezerwuar czy też reaktor
najciemniejszego zabobonu czarnej magii prawie jak z Papui Nowej Gwinei,
tylko przykrytego cienką warstwą chrześcijaństwa albo ideologii oświeceniowo-
postępowej, albo judaizmu, albo turbosłowianizmu, albo marksizmu, albo piernik
jeszcze wie czego (w zależności od tego, kto się czym woli zasłaniać i jaka
przychodzi moda). To animozje plemienne i plemienne rytuały wszelakich wyzwisk
(zaczynając od popularnej mantry "K...a mać!"), złorzeczeń i nienawiści
powodują ruinę kraju nad Wisła i czynią ją łatwym łupem dla ościennych zaborców.
Niestety Tusk mówiąc, że "polskość to nienormalność" miał po części rację, ale
nie w sferze ideałów i symboli, na które pluć się nie powinno, tylko życia
codziennego i wzajemnego odnoszenia się Polaków do siebie, do czego też zresztą
obok Kaczyńskich, Bolków, Rydzyków i wszelkiego innego diabelstwa pomniejszego
autoramentu się przyczynił.

Nie wiem, co może odtruć w kraju rę atmosferę wzajemnej zawiści i podejrzeń.

17. Data: 2018-12-28 11:56:22

Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> obrzędy z mentalnością "oby sąsiadowi krowa zdechła" i wydaje im się, że
> nadal mają prawo nazywać się katolikami, a co gorsza chrześcijanami.

Moj drogi, jestem w stanie uwierzyc, ze wiekszosc nazistow to byli
Zydzi, Hitler uciekl do Ameryki Poludniowej, a koledzy schronili sie w
Neuschwabenland na Antarktydzie, ladowanie na Ksiezycu sfilmowal Stanley
Kubrick na pustyni kolo Las Vegas (bylem w okolicach), Jim Morrison zyje
(bylem tez na Pere Lachaise), Jezus z apostolami byli Celtami, Merkel
byla w zmowie z Honeckerem, a Tusk z Komorowskim i Putinem zrobili pod
Smolenskiem mgle i odpalili bombe baryczna tak, ze pasazerowie tutki
wyladowali na Wyspie Bozego Narodzenia Kiritimati w osadzie Poland. Ale
z ta wyzszoscia katolicyzmu to tak jak z wyzszoscia swiat wielkanocnych
nad swietami bozego narodzenia (lub na odwrot). :-)

Czy tez biedny crettino di macabra od tych nieszczesnych filmow i
ksiazek nie popatrzyl jakiej produkcji ma telefon i komputer, jakim
samochodem jezdzi i w jaki telewizor sie gapi? Nie slyszal nic o Maxie
Weberze i jego ksiazce o etyce protestanckiej i powstaniu kapitalizmu?
Ze nie wspomne o innej wspolczesnej pracy o przyczynach upadku krajow, a
ktora zaczela sie od porownan dwoch sasiednich miast - amerykanskiego i
meksykanskiego - Nogales (Arizona) i Nogales (Sonora). Klimat i przyroda
identyczne, ludzie prawie tez, a w jednym dobrobyt, zdrowie i rzady
prawa, w drugim - przestepczosc, korupcja, bieda i choroby.

Spojrzysz na mape to widzisz - Skandynawia, Holandia, Wielka Brytania,
Niemcy, a dalej USA, Australia to kraje gdzie wiekszosc mieszkancow
nalezala do kosciolow protestanckich i tam najwyzszy rozwoj, dobrobyt,
wynalazki, imigracja. A kraje o przewadze katolikow? Zacofanie
techniczne, kulturowe i spoleczne, panszczyzna, kurna chata,
autorytaryzmy, kryzysy gospodarcze, emigracja. O krewniakach
prawoslawnych lepiej juz nie wspominac.

Ameryka Lacinska rowniez pozostala w przewazajacej mierze katolicka i co
tam mamy? Kryzys za kryzysem, przewroty wojskowe, wielkie
rozwarstwienia, przestepczosc, bieda, emigracja zarobkowa, niszczenie
srodowiska...

A powracajac do naszej grupy pacjentow - jakies narodowosci i religii
byli panowie Eugen Bleuler, Alois Alzheimer i Sigmund Freud? Polacy,
katolicy? :-)
--
saluto
Silvio Balconetti

18. Data: 2018-12-28 13:04:14

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-12-28 o 11:56, Silvio Balconetti pisze:

> [...]
> tam mamy? Kryzys za kryzysem, przewroty wojskowe, wielkie
> rozwarstwienia, przestepczosc, bieda, emigracja zarobkowa, niszczenie

To, że jakiś koleś od tych nieszczęsnych filmików i książek celowo
ignoruje fakty i robi z logiki dziwkę tak samo jak płaskoziemcy,
antyszczepionkowcy, chemtrailowcy i fanatycy religijni, to jedno.
A drugie, że znajduje bezkrytycznych kupców na te bzdury.
Jak w każdej sekcie. Guru i jego bezmyślni wyznawcy, którzy tego guru
utrzymują kupując książki czy wrzucając kasę do koszyka.

W samym płaceniu za takie treści nie ma nic złego, bo nie ma nic złego w
płaceniu za rozrywkę np. kupując książki czy filmy o elfach albo o
bazach nazistów na ciemnej stronie Księżyca.
Dopóki autor takich treści i odbiorca zdają sobie sprawę, że to bajki,
nie dzieje się nic złego.

Żarty się kończą, gdy co najmniej jedna ze stron bierze te bajki na
poważnie. W skrajnych przypadkach niebezpiecznego autora można izolować
i podjąć próbę leczenia. Ale gdy rzesze wyznawców dorwą się do władzy,
to mogą zmieniać prawo pod swoje urojenia, zakazać antykoncepcji,
szczepionek, zarządzić że czarny jest gorszy od białego, wsadzać kobiety
do więzienia na 30 lat za poronienie, albo wysyłać ludzi na śmierć
wywołując wojny religijne.

Jak jakiś guru twierdzi, że to akurat jego religia jest tą prawdziwą i
jedyną słuszną ostoją cywilizacji, to każdemu normalnemu człowiekowi
zapala się czerwona lampka. A gdy znajduje na te bzdury wyznawców, to
trzeba reagować, póki nie jest za późno.

Pozdrawiam
Piotr

19. Data: 2018-12-28 18:37:14

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2018-12-28 11:56, Silvio Balconetti wrote:

> [...]
>
> A powracajac do naszej grupy pacjentow - jakies narodowosci i religii
> byli panowie Eugen Bleuler, Alois Alzheimer i Sigmund Freud? Polacy,

Nikt nie powiedział, że protestanci to leniwi gamonie i nieudacznicy.
Gdybyś sluchał z uwaga a nie na wyrywki, tego co mowi pan Krzysztof, to
byś wiedział, że właśnie odnosi się do tez tego protestanckiego pastora,
Maxa Webera.
https://www.youtube.com/watch?v=n-A2R37Rjjw&feature=
youtu.be&t=700

Zagadnienia powstania cywilizacji łacińskiej tyczą wieków, gdy
protestantyzmu w ogóle jeszcze nie było.
https://www.youtube.com/watch?v=pgN5OVqCQ18&feature=
youtu.be&t=1198

niezmiennie polecam całośc i z uwaga.

20. Data: 2018-12-28 18:46:59

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2018-12-28 09:07, Kviat wrote:

> [...]
> obrzędy z mentalnością "oby sąsiadowi krowa zdechła" i wydaje im się, że
> nadal mają prawo nazywać się katolikami, a co gorsza chrześcijanami.

Gupiś.
Nie masz zielonego pojęcia czym jest filozofia, czy moralność katolicka
a dzieki nim jeszcze żyjesz.

Mnie tez malo dziwi
Nie dziwi nic.
Niemcy - imigranci z Afryki PRACUJĄ!
[Z cyklu: Inna Polska] Znacie te bajki... to poczytajcie:
Przestawienie akcentów ?