[Wwa] obnichy :)

1. Data: 2005-06-16 10:15:23

Temat: [Wwa] obnichy :)
Od: "Katarzyna Kulpa" <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

i jak tam, sa juz gdzies jakies wyprzedaze przekraczajace 5%? :)
(w Arkadii chyba od 17.06?)

-- kasica

1. Data: 2005-06-16 11:00:40

Temat: Re: [Wwa] obnichy :)
Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 16 Jun 2005 12:15:23 +0200, in pl.rec.uroda "Katarzyna Kulpa"
<k...@h...pl> wrote in
<4...@n...home.net.pl>:

>i jak tam, sa juz gdzies jakies wyprzedaze przekraczajace 5%? :)
>(w Arkadii chyba od 17.06?)

w reservedzie jest up to 50%. trochę szmat wczoraj widziałam, nawet
niegłupie. a, sa fajne bluzki z długim rękawem i dekoltem w serek,
błekitnawe. 34 zeta. bawełniaki, porządne. i z krótkim też takie były,
ale nie wiem po ile.

amg

1. Data: 2005-06-16 11:02:26

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 16 Jun 2005 12:15:23 +0200, "Katarzyna Kulpa"
<k...@h...pl> wrote:

>i jak tam, sa juz gdzies jakies wyprzedaze przekraczajace 5%? :)
>(w Arkadii chyba od 17.06?)
>
>-- kasica

Nie moze byc....AZ TYLE?? :PPP

Pierz
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2005-06-16 11:03:45

Od: "Katarzyna Kulpa" <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> napisał(a):

> Nie moze byc....AZ TYLE?? :PPP

ja tam nie wiem ile. ja sie tylko pytam ironicznie :)

-- kasica

1. Data: 2005-06-16 11:10:24

Od: "Katarzyna Kulpa" <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> napisał(a):

> [...]
> niegłupie. a, sa fajne bluzki z długim rękawem i dekoltem w serek,
> błekitnawe. 34 zeta. bawełniaki, porządne. i z krótkim też takie były,

do rezerwatu to ja niechetnie - nic tam na mnie nie wchodzi. musze
sie za to pochwalic, ze sie zalapalam przedwczoraj na 50% do mexxa,
podobno na razie taka akcja jednorazowa, a wlasciwe wyprzedaze
dopiero za dni pare (ciekawe, czy prawda, czy znow rewelacyjne techniki
sprzedazy pan z mexxa :)) w kazdym razie zaopatrzylam sie w
bardzo sympatyczne portki ze lnu.

-- kasica

1. Data: 2005-06-16 11:19:31

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Kulpa" <k...@h...pl> napisał w wiadomości
pl...

> sie za to pochwalic, ze sie zalapalam przedwczoraj na 50% do mexxa,
> podobno na razie taka akcja jednorazowa, a wlasciwe wyprzedaze
> dopiero za dni pare (ciekawe, czy prawda, czy znow rewelacyjne techniki

A weźcie oświećcie dobre kobiety niezorientowaną w temacie wyprzedaży i
czasu ich występowania - te wyprzedaże to co? Że niby koniec
sezonu/wiosny/koniec lata 8-/? I wszędzie będą?
A co z butami?

--
Edyta Czyż
Kłamie ten, co zna słowa, a nut nie pamięta. Leśmian

1. Data: 2005-06-16 11:22:11

Od: "Katarzyna Kulpa" <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Sowa" <m...@w...pl> napisał(a):
> A weźcie oświećcie dobre kobiety niezorientowaną w temacie wyprzedaży i

> czasu ich występowania - te wyprzedaże to co? Że niby koniec
> sezonu/wiosny/koniec lata 8-/? I wszędzie będą?
> A co z butami?

no kanonicznie zawsze byly gdzies tak kolo polowy lipca, ale
jak widac juz teraz sie jakies jaskolki pojawiaja. ja obstawiam,
ze to bardziej koniec wiosennej kolekcji.

-- kasica

1. Data: 2005-06-16 11:49:15

Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sowa wrote:
> [...]
> i czasu ich występowania - te wyprzedaże to co? Że niby koniec
> sezonu/wiosny/koniec lata 8-/? I wszędzie będą?

Sadze, ze przy okazji chca sprzedac starsze kolekcje, ktore mimo ze
"niemodne juz" :) skuszony niska cena klient kupi :) Albo moze czesto
zostaja rozmiary niestandartowe? Nie mam pojecia.
Ale nie ma co sie napalac na polskie wyprzedaze. Myslalam, ze to wlasnie te
najbardziej markowe sklepy powinny swiecic przykladem z 70% obnizkami a tu
klapa.

Zazula

1. Data: 2005-06-16 11:52:12

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 16 Jun 2005 13:10:24 +0200, in pl.rec.uroda "Katarzyna Kulpa"
<k...@h...pl> wrote in
<8...@n...home.net.pl>:

>do rezerwatu to ja niechetnie - nic tam na mnie nie wchodzi.

a na mnie nawet tak. ale znów mi wczoraj ludzie i muzyka szkodziły na
koncentrację i wyszłam z niczym.

> [...]
>dopiero za dni pare (ciekawe, czy prawda, czy znow rewelacyjne techniki
>sprzedazy pan z mexxa :)) w kazdym razie zaopatrzylam sie w

o, jakie? ja mam czarne z lineara, nawet niezłe obiektywnie, ale robią
mi zad jak u mojego psa. a wcale takiego nie mam.

amg

1. Data: 2005-06-16 11:54:16

Od: "Katarzyna Kulpa" <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Zazula" <z...@W...pl> napisał(a):
> Albo moze czesto
> zostaja rozmiary niestandartowe? Nie mam pojecia.

jesli za "niestandardowe" uznamy 42, to zjawisko nie zachodzi :)

> Ale nie ma co sie napalac na polskie wyprzedaze. Myslalam, ze to wlasnie
> te najbardziej markowe sklepy powinny swiecic przykladem z 70% obnizkami
> tu klapa.

moja ulubiona firma obnizkowa to claire.dk - uczciwie zawsze dochodza
do 70%, i to na ostatnia kolekcje, nie wygrzebana sprzed 3 lat (choc
i wygrzebane bywaja, ale w mniejszosci) a ciuchy porzadne i w
rozmiarze doroslym. ale oni to pewnie dopiero w lipcu zaczna.

-- kasica

Avon-data ważności
Pytanie o wybielanie zębów
MAC
dobra wiadomość dla wielbicielek Palmolive Aromatherapy ;)
:)