Pytanie o wybielanie zębów

1. Data: 2005-06-16 08:25:51

Temat: Pytanie o wybielanie zębów
Od: "m" <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej,
Czy ktoś z Was wybielał sobie zęby? Tez chcialabym cos takiego kiedys zrobic i
jestem ciekawa jak to wszystko wyglada, ile kosztuje i czy jest skuteczne. Nie
mowie o wybielaniu na wlasna reke tylko w specjalnym zakladzie /moze jakies
adresy w Wawie/. Widzialam w tv dziewczyne, miala tak biale zeby i powiedziala
ze sobie wybielila ale nic wiecej.
dzieki z gory pozdrawiam m

1. Data: 2005-06-16 09:47:46

Temat: Re: Pytanie o wybielanie zębów
Od: "sq4ty" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "m" <m...@v...pl> napisał w wiadomości
> [...]
jakies
> adresy w Wawie/. Widzialam w tv dziewczyne, miala tak biale zeby i

Moja jedna koleżanka zawsze miała bialutkie zęby. Nie wiem, ale pewnie u
dentysty wybielała. Z tym, że na grupowym zdjęciu najpierw było widać zęby
Gośki, a potem dopiero wszystkich innych. Chyba nie należy też przesadzać z
tą bielą, bo wyglądają jak ceramiczne.

Wczoraj pytałam dentystę o wybielanie zębów na własną rękę. Powiedział, że w
jakiś sposób to na pewno osłabia szkliwo, i trzeba to powtarzać. Myślę, że z
zabiegiem u dentysty jest podobnie.

Majka

1. Data: 2005-06-16 11:52:00

Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

sq4ty wrote:
> Wczoraj pytałam dentystę o wybielanie zębów na własną rękę.
> Powiedział, że w jakiś sposób to na pewno osłabia szkliwo, i trzeba
> to powtarzać. Myślę, że z zabiegiem u dentysty jest podobnie.

Moj natomiast mowil ze zeby sie wybiela do koloru ktory pierwotnie
dostalismy w genach. Ale na innej zasadzie dziala chyba wybielanie laserem.
Tu mozna osiagnac inne efekty.

Zazula

1. Data: 2005-06-16 12:10:10

Od: "n." <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hej,
> Czy ktoś z Was wybielał sobie zęby? Tez chcialabym cos takiego kiedys zrobic
> jestem ciekawa jak to wszystko wyglada, ile kosztuje i czy jest skuteczne.

wczoraj wlasnie bylam na usuwaniu kamienia.
efekt jest niezly. polecam.

przy czym nalezy odroznic usuwanie kamienia z zebow
od wybielania
to 2 rozne rzeczy.
z tego co wiem, najpierw robi sie usuwanie kamienia
a potem, jesli kolor nadal nie jest satysfakcjonujacy
robi sie wybielanie.
ja juz nie zrobie wybielania, bo zeby bez zarzutu, biale i blyszczace po
usuwaniu kamienia.
przy czym tego kamienia nie bylo az tak duzo, a efekt wybielenia jest.

zabieg ten w ramach kasy chorych jest raz do roku za darmo.
jesli czesciej - 80 zl.
trwa to ok. 15 min. nie jest bardzo nieprzyjemne,
zadnego krawienia ani nic.

ostatnio w zwiazku ze slubem zaczelam o siebie bardziej dbac.
poszlam nawet do kosmetyczki spytac o czyszczenie cery itd.
ale kosmetyczka powiedziala, ze cere mam czysta, 'normalna' dobrze nawilzona
i w zasadzie nie sa konieczne zadne zabiegi.
a ja sobie wyobrazalam, ze jak nigdy nie mialam zabiegu oczysczxania
to mam nie wiadomo jak zanieczyszczona cere.
dlatego najpierw przyjrzyj sie zebom, czy naprawde tego czyszczenia
potrzxebuja :))
n.

1. Data: 2005-06-16 16:19:23

Od: "Anita" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
jakies
> adresy w Wawie/. Widzialam w tv dziewczyne, miala tak biale zeby i

witam...ja wybielałam....
czy byla potrzeba???...ja osobiscie uwazalam, ze tak...../dentystka nie
naciskala/a rodzina wrecz przeciwniea(fakt ..zawsze mialam dosc jasne, biale
zeby)...
fakt faktem zrobilam to...efekt zadawalajcy aczkolwiek calosc dosc drogie...
ja postanowilam wybielac w domu (przez okres okolo 2 tyg.zakladana na noc
nakladka na zeby z zelem wybielajacym- mozliwosc tez wybielania na jednej
wyzycie ale trzeba mic buzie otwarta przez okolo 2/3 godz....dla mnie
niewykonalne)...
Przez ponad rok nic nie trzeba robic(tzn. zero dodatkowego wybielania) po
roku /1,5...zalecane powtorzenie wybielania ale tylko przez dwie trzy
noce..czyli koszt juz niewielki....
a nie dodalam..calosc okolo 700 pln....(bodajze 10 strzykawek z zelem +
nakladki na zeby)
a firma..Opalescence...(dostepne chyba tylko w gabinetach)

Pozdrawiam z Krakowa
Anita

1. Data: 2005-06-16 17:32:15

Od: "Joanna Pawlus" <a...@...stopce> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

zrobic i
> jestem ciekawa jak to wszystko wyglada, ile kosztuje i czy jest skuteczne.

Ja wybielałam. Stomatolog zrobił specjalne foremki na zęby i sprzedał żel
wybielający. Kosztowało dużo, coś koło 600 zł (4 lata temu). Zabieg był u
mnie bardzo skuteczny, jednak to trzeba go powtarzać gdzies co rok - dwa. Ja
nie mogłam powtórzyć, bo okazało się, że to wybielanie źle reaguje z moją
wadą szkliwa, zwaną szkliwem plamkowym. To sie objawia w ten sposób - jak mi
wyschną zęby, to na górnych jedynkach widać kilka plamek, które są znacznie
bielsze od reszty zębów, takie wściekle białe. Zawsze mi to wyłazi, gdy
posiedzę dwie godziny na fotelu dentystycznym z rozdziawiona buzią, albo gdy
przy przeziębieniu śpię z otwartymi ustami. Jak w końcu je zamknę i zęby
'nasiąkną' sliną to plamki znikają. No i przy wybielaniu te plamki
oczywiście wybieliły się znacznie bardziej niż reszta zębów. Były wręcz
fosforyzujące i to cały czas, nie tylko przy wysuszeniu. Ale w sumie w ciągu
miesięca mi się to wyrównało. Niestety wybielanie chemiczne bądź laserem -
nie dla mnie. Ale jak ktoś ma zdrowe szkliwo, to polecam.

--
best regards
Asia/niedzielka/Jona [wroclaw]

1. Data: 2005-06-17 10:09:49

Od: "m" <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> dlatego najpierw przyjrzyj sie zebom, czy naprawde tego czyszczenia
> potrzxebuja :))

hej,
no wlasnie zabki mam sliczne, zadbane /mialam piaskowanie wiec zero kamienia
itp/ tylko chodzi o to ze mam zolta kosc :(
i powiem szczerze ze nieladnie to wyglada, dlatego chcialabym je wybielic,
interesuje mnie metoda szybka, skuteczna i w umiarkowanej cenie

1. Data: 2005-06-17 16:09:21

Od: "Joanna Pawlus" <a...@...stopce> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> i powiem szczerze ze nieladnie to wyglada, dlatego chcialabym je wybielic,
> interesuje mnie metoda szybka, skuteczna i w umiarkowanej cenie

Ja też mam żółtą kość i jak pisałam - efekt był zanczący (pomijając te
plamki). Nie spodziewaj się hollywoodzkiego uśmiechu, bo oni tam wszyscy
mają koronki, ale powinnaś być zadowolona. Tylko pamiętaj, że efekt nie jest
wieczny, po dwóch latach już niewiele z niego zostanie :)

--
best regards
Asia/niedzielka/Jona [wroclaw]
joanna (at) niedzielka (dot) com

MAC
dobra wiadomość dla wielbicielek Palmolive Aromatherapy ;)
:)
kosmetyki w podrozy
Pielęgnacja Tatuażu