Avon-data ważności

1. Data: 2005-06-16 09:27:24

Temat: Avon-data ważności
Od: " " <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zamówiłam kosmetyki z Avonu, jest na nich data 03.02.05.
Czy to jest data ważności?
Może produkcji? Ale nigdzie nie znalazłam adnotacji jak długo są ważne,
czy ktoś się orientuje. Będę wdzięczna za informacje.

1. Data: 2005-06-16 09:35:12

Temat: Re: Avon-data ważności
Od: "dyp" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Z tego co sie orientuje jest to data produkcji. Tak bylo zazwyczaj na
kosmetykach Avonu, ktore ja mialam. Na opakowaniu z tylu powinno byc cos w
stylu: Zuzyc w ciagu 2 lat od datu produkcji. Pozdrawiam. Aga

1. Data: 2005-06-16 19:55:23

Od: "KaMax" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mnie nigdy nie udało się zgadnąć co może byc datą, ale według mnie to
celowe.

1. Data: 2005-06-16 20:54:15

Od: mips <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

r...@g...pl napisał/a w news:d8rgls$7le$1@inews.gazeta.pl:

> Zamówiłam kosmetyki z Avonu, jest na nich data 03.02.05.
> Czy to jest data ważności?
> Może produkcji?

Produkcji.
Kosmetyki Avonu są ważne przez trzy lata od wyprodukowania.

--
Zofia Rakowska
*************************************

1. Data: 2005-06-17 09:18:04

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 6/16/2005 10:54 PM,Użytkownik mips usiadł wygodnie i napisał:

> Produkcji.
> Kosmetyki Avonu są ważne przez trzy lata od wyprodukowania.

A, i tu uwaga. Ostatnio obserwuję na opakowaniach Avonu taki symbol
otwartego pudełeczka z liczbą miesięcy, w ciągu których kosmetyk ma być
zużyty. No i na żelu pod prysznic jest to np. 12M. Zatem być może termin
ważności to 3 lata, natomiast, jak juz się otworzy, to trzeba zużyć w
krótszym czasie.

Krusz.
--
Kruszyna
GG 3084947

Pytanie o wybielanie zębów
MAC
dobra wiadomość dla wielbicielek Palmolive Aromatherapy ;)
:)
kosmetyki w podrozy