Wybory pod kontrolą obywatelską!

41. Data: 2015-02-20 13:48:21

Temat: Re: Wybory pod kontrolą obywatelską!
Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

XL wrote:

> Teraz Komoruski boi się być drugim Narutowiczem :->
> http://natemat.pl/124821,komorowski-ostrzega-przed-k
westionowaniem-wynikow-wyborow-w-1922-to-skonczylo-s
ie-smiercia-narutowicza

a Duda drugim Eligiuszem Niewiadomskim

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

42. Data: 2015-02-20 14:53:37

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 20 Feb 2015 12:46:11 +0000 (UTC), masti napisał(a):

> to powiedz od razu, ze hitlerowcy bo ich rodzice urodzili się za
> hiltlera

http://www.wykop.pl/ramka/1343823/komunistyczne-klan
y/

43. Data: 2015-02-20 14:59:19

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik koń Fritz i jego pan dr Schultz "dr Schultz i kon Fritz
"@gmail.com ...

> Ale one są tajne i co zrobisz?

Protokół z wynikami? Cos pomyliłes...

44. Data: 2015-02-20 14:59:20

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik u2 u...@o...pl ...

> oj naiwni naiwni, lesne dziadki z PKW nie po to zostali mianowani, aby
> dac motlochowi wladze:)

Nie bój sie - PiS znajdzie inn powód zeby sie nad soba uzalać...

45. Data: 2015-02-20 15:54:13

Od: "uzytkownik" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

In news:1df5ppnkqdd6$.1rsi8nfx04bbb$.dlg@40tude.net,
*XL* <i...@g...pl> typed:
> "Szanowni Państwo,
>
> dziś dotykam gorącego tematu, jakim są WYBORY.
/.../

Spadaj kretynko!

46. Data: 2015-02-20 15:59:57

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 20 Feb 2015 15:54:13 +0100, uzytkownik napisał(a):

> In news:1df5ppnkqdd6$.1rsi8nfx04bbb$.dlg@40tude.net,
> *XL* <i...@g...pl> typed:

> /.../
>
> Spadaj kretynko!

O, "uzytkownik" się znalazł. A won mi stąd.

47. Data: 2015-02-20 16:00:49

Od: Robson <r...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-02-20 o 13:25, XL pisze:

> Dla niektorych ich "miejsce" to tylko ich 4 ściany. Dla większości jednak
> Polska. I już wiadomo, co tu za grupa jest.

A czemu nie Droga Mleczna?

48. Data: 2015-02-20 16:05:34

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 20 Feb 2015 16:00:49 +0100, Robson napisał(a):

> A czemu nie Droga Mleczna?

Oczywiście. Ale jak sobie pościelesz, tak się wyśpisz - no to dalej
pozwalaj robić ze sobą wszystko.

49. Data: 2015-02-20 16:40:37

Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

XL wrote:

> http://www.wykop.pl/ramka/1343823/komunistyczne-klan
y/

kończyłaś szkołę za komuny? To jesteś komunistką

50. Data: 2015-02-20 17:10:34

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 20 Feb 2015 15:40:37 +0000 (UTC), masti napisał(a):

y/

> kończyłaś szkołę za komuny? To jesteś komunistką

Mało tego, mój Ojciec był komunistą i nie wstydzę się go - bo był jednym z
tych niewielu, którzy wierzyli w tzw Czystą Ideę, wszystko (a było tego
mnóstwo) robił dla ludzi w swpim środowisku, za cp Go do dziś wdziecznie
pamiętają.
Nigdy NICZEGO nie zyskał, ani on, ani ja. Nie pchał się do żłoba, nie dbał
o tzw powiązania, koligacje itp. I dlatego doskonale różnię się od tych, o
których jest w linku.

Zupki z torebki.
Pomiar powierzchni mieszkania prośba do speców
Piec gazowy - sterowanie dobowe vs. stałe a zużycie.
sprzatanie wspolnego...
sprawa wodomierza