Wysiew nasion poziomek

11. Data: 2006-02-11 18:16:02

Temat: Re: Wysiew nasion poziomek
Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> i trochę się
> rozłażą - z łatwością przeszły przez murek i utworzyły łan na alejce. :-)
> Pozdrawiam ekspansywnie Ja...cki

A te uciekinierki dają tak samo smaczne owoce, czy aby nie mniejsze ?

Serdecznie Miłka

12. Data: 2006-02-11 18:17:24

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No dlatego zapytałem, czy tylko z lasu, czy można gdzieś kupić nasionka
albo
> sadzonki. (...)

Kiedyś kupiłam na straganie na bazarach rozłogowe wiec nie powinno byś
problemu z dostaniem ...

Serdecznie Miłka

13. Data: 2006-02-11 19:36:15

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:dsl9r7$8et$1@atlantis.news.tpi.pl Miłka
<m...@t...pl> napisał(a):

> A te uciekinierki dają tak samo smaczne owoce, czy aby nie
> mniejsze ?

Hejka. Smaczniejsze i na pewno nie mniejsze , bo one uciekaja do słońca.
:-)
Pozdrawiam profuzyjnie Ja...cki

14. Data: 2006-02-14 17:56:35

Od: "Moon" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dirko wrote:

> PS Endozoochoria - przenoszenie nasion w przewodach pokarmowych np.
> szpaki przenoszą nasiona wiśni , ślimaki nasiona poziomek

czyli... można iść do lasu, najeść się poziomek, a potem... łubudu w
ogródku!!
byle sąsiedzi nie patrzyli...

moon

15. Data: 2006-02-14 21:31:08

Od: "ewa" <m...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Moon"

> czyli... można iść do lasu, najeść się poziomek, a potem... łubudu w
> ogródku!!
> byle sąsiedzi nie patrzyli...

nie jestem pewna czy masz tak samo dobre kwasy i enzymy...;))PPPP

--
ewa

16. Data: 2006-02-15 03:43:25

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

ewa wrote:
> Użytkownik "Moon"
>
> nie jestem pewna czy masz tak samo dobre kwasy i enzymy...;))PPPP

Nie boimy sie kwasow rodzinnych ani zasad tradycyjnych!

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

17. Data: 2006-02-17 13:37:40

Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Moon napisał:

> czyli... można iść do lasu, najeść się poziomek, a potem... łubudu w
> ogródku!!
> byle sąsiedzi nie patrzyli...

Bo przybiegną sępić ? ;-)

Pozdrawiam, Barbara

Jak hodować hiacynta w donniczce?
Do Bogusława R.
Parzydło
Początek nowego sezonu czy zakończenie starego? :)
Zapracuj na internet