ŻEGNAJ, PANSLAVISTO!

21. Data: 2011-07-17 05:53:23

Temat: Re: ŻEGNAJ, PANSLAVISTO!
Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisał w wiadomości
news:77ce7495-c998-42d7-bf45-7dbcb3cf58bf@x12g2000yq
l.googlegroups.com...

>Zamknij sie wreszcie debilu.

Wystarczy nieodpowiadac.

22. Data: 2011-07-17 07:57:57

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-07-17 00:49, Diabełson pisze:

> zasługuje nie na minutę tylko na 5 i nie ciszy tylko rechotu :D
> pierdolony pansraka sam się cieszył z odejścia młodego Kuronia, cytuję:
> "następny [...] odszedł do Szeolu"
> jebał go pies i zaraz zdechł

Zarzutow tego typu skurwysynstwa co do pansli mozna by znalezc znacznie
wiecej praktycznie chyba na kazdej grupie, ale nie oto tu chodzi.
Tylko o postawe tutejszych idiotow, ktorzy teraz popisy odstawiaja w
licytacji gorzkimi zalami.
Naczelny pojeb psp nawet plonkowac bedzie teraz tych, ktorzy smieli
naruszyc swieta cisze w eterze ustanowiona przez rownie durna Qrwe.
A rzekoma corcia, ktora juz swoim 1-szym postem w usenecie oszczala
netykiete, zamiast przeprosic za starego, to jeszcze bedzie pierdolic,
ze tatuncio wariatuncio mial racje.
Poprostu bydlo dorwalo sie do dyskusji i sukcesywnie pokrywa wszystko
swoim lajnem.

23. Data: 2011-07-17 08:22:24

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Z pamietnika Lebowskiego.

24. Data: 2011-07-17 08:50:00

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-07-17 10:22, Hanka pisze:
> Z pamietnika Lebowskiego.

Nawet Hitler mial swoich zwolennikow, ale ew. sympatia do niego lub
niedojrzaly zal po smierci tego czlowieka bynajmniej nie upowaznia
ciebie do uprawiania zajoba na punkcie gloryfikacji pamieci o nim.
Najpierw wywiaz sie z tego, co jestes winna zywym, a zmarlym zapal sobie
u siebie swieczke, bez teatralnych gestow i narzucania sie innym ze
swoja chora egzaltacja.

25. Data: 2011-07-17 08:52:58

Od: "Ireneusz 'Neko' Miler" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lebowski" <lebowski@*****.net> napisał

> [...]
> siebie swieczke, bez teatralnych gestow i narzucania sie innym ze swoja

Widze, ze ta grupa jest jeszcze bardziej chora nizeli psp. :/

26. Data: 2011-07-17 09:36:12

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

27. Data: 2011-07-17 12:53:45

Od: Diabełson <h...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-07-17 10:50, Lebowski pisze:

> Najpierw wywiaz sie z tego, co jestes winna zywym, a zmarlym zapal sobie
> u siebie swieczke, bez teatralnych gestow i narzucania sie innym ze
> swoja chora egzaltacja.

trudno nie przyznać racji

28. Data: 2011-07-17 17:15:00

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 17 Lip, 14:53, Diabełson <h...@s...org> wrote:
> trudno nie przyznać racji

Jeszcze buzi sobie dajcie, dopiero bedzie słitaśnie.

29. Data: 2011-07-17 17:42:27

Od: Diabełson <h...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-07-17 19:15, Hanka pisze:

> Jeszcze buzi sobie dajcie, dopiero bedzie słitaśnie.

delikatne wykurwiaj

30. Data: 2011-07-17 17:56:03

Od: "hoja" <j...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

corka Panslavisty pisze:

Nie mam potrzeby udawać kogoś kim nie jestem, tak jak niektórzy z
obecnych podszywających się pod mojego Ojca. Nie mam także potrzeby
udowadniać, że jestem Jego córką. A to, że pisał o jakimś "zaginionym"
synu, nie znaczy że innych dzieci nie miał.

Poznałam kiedyś pewnego Wikinga, co na tej grupie się udziela/ł.
Córka Panslavisty
_____
Z całym szacunkiem Droga Pani. I właśnie dlatego,że Pani tato umarł tydzień
temu ma Pani taką determinację/chęć i siłę, by tłumaczyć się i dyskutować z
takimi jak Lebowski? Może się mylę, ale człowiek ten, miał konkretnie
sprecyzowany plan dnia i życia i zdaje mi się, że jego tutejsza obecność
miała większy/głębszy cel niż, to żeby się tu komuś z czegoś kiedyś ktoś
'po nim' musiał opowiadać. Jakkolwiek grupy Usenetu wiążą na bardziej na
zasadzie uzależnienia
(jak od serialu z którym de facto nie ma się emocjonalnego stosunku) od
niczym nie ograniczonej możliwości w wypowiadaniu się niż w jakiejś realnej
i trwałej zażyłości międzyludzkiej. Swoja drogą tu/wirtualnie bardzo
chwiejnej i mało wartej.
Przyjmę, że działa Pani w afekcie, bo nijak nie potrafię zrozumieć tego, że
tak świeżo po śmierci bądź co bądź ojca, ma Pani na to zacięcie, czyli
roztrząsać o pamięci ojca z obcymi ludźmi. Więc jeszcze raz - przyjmę, że
Pani tego potrzebuje.
Warto by się jednak zastanowić, czy to wypada, wszak istnieje cos takiego
jak stosowna żałoba serca.
O ile żałoba powierzchowna jest mało warta. Wspomnę tylko, że nie musi Pani
tłumaczyć niekiedy enigmatycznego zachowania
(zakrawające na manie prześladowczą) Pani ojca na grupach Usenetu.
Jakkolwiek człowiek ten dał się poznać z różnych stron
dobrej i złej to każdy zapamięta go takim, jakie sam ma skłonności. Do
wytykania człowiekowi tylko wad lub upatrywania w nim pozytywów . Proszę mi
wybaczyć, ale nie należę do osób, które przez wzgląd na tradycje o
nieboszczyku powinno mówić się włącznie dobrze, ale Pansle wspominam
pozytywnie, ale to Pani mnie dziwi z tą potrzebą dyskutowania z osobnikami
pokroju Lebowskiego.

--
hoja
"Nigdy! Przenigdy nie dyskutuj z idiotą, bo najpierw sprowadzi Cię do

Herbaciarnie za wschodnia granicą...
ostatni post Panslavisty
Groszek zielony - przetwory - przepisy
skrobia tapiokowa
[HvP] Iss es wahrd Joghicht mit Siechandel (911)