Zamarynowane mieso - mozna mrozic?

1. Data: 2004-08-22 07:50:31

Temat: Zamarynowane mieso - mozna mrozic?
Od: "Ania Ladorucka" <a...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Goscie odwolali wizyte na dzisiejszym obiedzie, niestety od wczoraj marynuje
sie mieso (oliwa, cebula, czosnek, przyprawy). Czy moge to mieso teraz
zamrozic bez zbytniego uszczerbku dla smaku? We dwojke z mezem bedziemy to
jesc caly tydzien...

Pozdrawiam,
Ania

1. Data: 2004-08-22 16:24:47

Temat: Re: Zamarynowane mieso - mozna mrozic?
Od: "marta" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

hm... ja je spokojnie mroze. tzn raz na jakis czas robie zapasy miesa na
grilla, obiady etc. Zawsze je zamrazam z marynata bo wtedy przynajmniej jest
szybciej.
mojemu miesu to nie szkodzi. Twojemu chyba tez nie powinno
pozdrawiam
Marta :)

1. Data: 2004-08-22 16:49:35

Od: "Ania Ladorucka" <a...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "marta" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
jest
> szybciej.
> mojemu miesu to nie szkodzi. Twojemu chyba tez nie powinno

Acha, szkoda ze wczesniej tego nie przeczytalam. Balam sie, ze cebula po
przemrozeniu bedzie gorzka, wiec na wszelki wypadek upieklam to mieso. Teraz
moge je spokojnie zamrozic.

Pozdrawiam,
Ania

1. Data: 2004-08-22 17:19:48

Od: "Blazej" <i...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ania Ladorucka" <a...@n...wp.pl> wrote in message

> [...]
>
> Acha, szkoda ze wczesniej tego nie przeczytalam. Balam sie, ze cebula po
> przemrozeniu bedzie gorzka, wiec na wszelki wypadek upieklam to mieso.

I to byl najwiekszy twoj blad zyciowy, jesli mrozic to tylko mieso swieze,
nie wazne czy zamarynowane, po upieczeniu, ugotowaniu etc nalezy jesc
natychmiast. Jestem kucharzem w 5-cio gwiazdkowym hotelu w Dublinie i raczej
powinnas mi wierzyc :)
--
Blazej

1. Data: 2004-08-22 19:53:24

Od: "Ania Ladorucka" <a...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Blazej" <i...@e...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> nie wazne czy zamarynowane, po upieczeniu, ugotowaniu etc nalezy jesc
> natychmiast. Jestem kucharzem w 5-cio gwiazdkowym hotelu w Dublinie i

Oczywiscie, ze Ci wierze. Coz, przyda mi sie ta wiadomosc na przyszlosc...
:)

A cebula mrozona nie robi sie gorzka?

Pozdrawiam,
Ania